Konflikt między Topekanami i Atchisończykami | Obóz Kolejarzy | Wasteland 2
Aktualizacja:
Znajdź sposób by rozwiązać konflikt między Topekanami, a Atchisończykami
Najbardziej "praworządnym dobrym" sposobem zakończenia wojny jest doprowadzenie do pokoju i współpracy między oboma plemionami. Z kolei najbardziej "chaotycznym złym" będzie zabicie obu wodzów i ich świty, a zarazem doprowadzenie do kompletnego chaosu w Obozie. Zauważ, że oba te rozwiązania z punktu widzenia gracza są sobie równoważne. Oba zakończą konflikt, zaliczą zadanie i nagrodzą drużynę dużą ilością doświadczenia.

Cała historia zaczyna się zaraz po wejściu do Obozu, gdy podbiegnie do oddziału dziewczyna imieniem Jessie prosząca, by uratować jej tonącego przyjaciela, Ralpha. Użyj umiejętności Brutal lub łopaty na mniejszym totemie, by go uratować. Sam Ralphy nie ma znaczenia, choć potem od razu może ci on opowiedzieć o konflikcie (możesz go również przyłączyć później do oddziału zabierając go z domu), ale kluczowa jest tu postać Jessie. Jest to tak naprawdę córka Casey Jamesa - lidera Atchisończyków. Atchisończycy mają dużo mniej ludzi i dużo gorsze wyposażenie, więc prowadzą wojnę partyzancką, podkładając bomby w różnych miejscach Obozu. Po uratowaniu Ralpha, Jessie znajdziesz niedaleko placu zabaw. Na prawo od niej (obrazek) jest rower, w którym jest podłożona bomba (możesz jej nie zauważyć, jeśli nie masz umiejętności Percepcja, Angela od razu ją zauważy jeśli jest w drużynie). Rozbrój tę bombę, a uratujesz życie Jess.
Udaj się do siedziby Kakkehbaha. Zapytaj go o wojnę i o wypadek, w którym stracił rękę. Zapytaj dlaczego nie może już prowadzić pociągu, na co odpowie, że nawet najsilniejszy człowiek potrzebuje do tego dwóch rąk. Potem udaj się do obozu Atchisończyków by odwiedzić ich wodza.
Choć James nie chce dłużej prowadzić wojny, będzie zdesperowany ją ciągnąć dopóki nie odzyska Złotego Gwoździa. Porozmawiaj z nim o bombach, a potem spytaj czy naprawdę chce pokoju. Wtedy wspomnij o tym, że Jessie (niemal) zginęła od wybuchu. Powiedz mu, że powinien zakończyć konflikt, a Złoty Gwóźdź oba plemiona mogą wykorzystać do naprawy torów. Wtedy zgodzi się spotkać z Kakkehbahem. Wracaj do Topekańskiej części.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
