Zadanie główne - zamontuj wzmacniak | Agrocentrum | Wasteland 2
Aktualizacja:
Zadanie główne - zamontuj wzmacniak / Wyłącz system irygacyjny
Satelita, na którym należy zamontować wzmacniak znajduje się w głównym kompleksie. Po wejściu do środka porozmawiaj z doktor Lawson. Lawson będzie oburzona, gdy zapytasz o radio, a zignorujesz kwestię zarazy i nie będzie chciała powiedzieć, gdzie znajduje się stacja (możesz z niej wyciągnąć te informację obiecując z pomocą Lizusa, że pomożecie opanować kryzys), ale nie ma to większego znaczenia, gdyż na chwilę obecną wieża i tak będzie bezużyteczna z powodu rozszalałej roślinności, blokującej do niej dostęp. By zabić rośliny trzeba wyłączyć system nawadniający, a konkretnie dwie pompy na wschodnim i zachodnim polu (wyłączenie pomp zabije też strąki i umożliwi przebijanie się przez ściany roślin). Udaj się do piwnicy.
W piwnicy wykorzystaj komputer przy zejściu do otwarcia zachodniego tunelu. Unoszą się w nim trujące opary, więc trzeba przez nie szybko przebiec. Mniej więcej w połowie droga będzie zablokowana. Możesz albo użyć pobliską maszynę do wycięcia roślin i jej odblokowania (wymaga umiejętności Haker) albo rozbić ścianę do bocznego pomieszczenia (z pomocą Brutala, bronią białą lub materiałami wybuchowymi) z grupką wrogów i przejść tamtędy. Na końcu tunelu znajdziesz włącznik wentylacji. Włącz go by pozbyć się oparów, potem wyłącz ponownie by odblokować przejście.

Na zachodnim polu udaj się do budynku w północno-zachodniej części. Znajdziesz w nim regulator przepływu, który następnie zamontuj na pobliskiej pompie. Wróć do piwnicy i z pomocą komputera otwórz wschodni tunel.
We wschodnim tunelu również unoszą się opary. Możesz zwyczajnie przebiec (pamiętaj, że tylko jedna osoba musi dojść do przejścia na inny obszar, więc reszta oddziału może zostać przy komputerze, by nie odnosić niepotrzebnie obrażeń) lub włączyć wentylację. Tu jednak jest to bardziej skomplikowana procedura, wymagająca włączenia aż pięciu wiatraków (szczegóły znajdziesz na mapce piwnicy). Pompę na wschodnim polu znajdziesz dokładnie na przeciwległym krańcu w stosunku do wejścia na obszar. W pomieszczeniu, przed którym znajdziesz napis z krwi. Zanim wejdziesz do środka podlecz w miarę możliwości członków drużyny!
W środku czeka cię najpierw walka z kilkoma zmutowanymi owadami. Zwróć uwagę na leżącego na ziemi doktora Larsena. Podczas walki unikaj obrażeń obszarowych, by go przypadkiem nie trafić. Gdy owady będą już martwe warto jeszcze z pomocą Percepcji obejrzeć pobliskie ciała, a dopiero potem porozmawiać z Larsenem, który w istocie jest syntetykiem odpowiedzialnym za całe zamieszanie.

Do tego, że Larsen jest za wszystko odpowiedzialny możesz dojść korzystając z umiejętności dialogowych lub np. domyślając się, z pomocą Percepcji, że pobliskie ciała zostały postrzelone. Możesz też w końcu zwyczajnie zaatakować doktora, a ten i tak zdradzi prawdę.
Walka z Larsenem może być ciężka. Patrick nie dysponuje wielką odpornością i szybko można go zabić z pomocą ciężkiej broni, ale w jednej turze wykonuje dużo mocnych ataków. Przed rozpoczęciem walki upewnij się, że każdy członek drużyny ma dużo zdrowia, a medyk ma zestawy opatrunkowe, gdyby kogoś trzeba było połatać po walce. Gdy Larsen będzie ginął wybuchnie raniąc mocno tych, którzy są obok niego, więc staraj się trzymać oddział w bezpieczniej odległości.
Jeśli grasz w podstawową wersję gry, zanim wrócisz do piwnicy podlecz jeszcze raz oddział i zadbaj o rozdysponowanie amunicji - na polu na środku obszaru pojawi się grupka Strąkoludzi, którzy dla mocno wykrwawionego oddziału mogą być wyzwaniem. Po ich załatwieniu, wróć do Piwnicy i z powrotem do Kompleksu Głównego. Wyłączenie nawadniania zabije wszystkie strąki, więc poruszanie się po Agrocentrum stanie się teraz dużo prostsze i bezpieczniejsze. Będą wybuchały, jeśli przejdziesz obok, ale ich eksplozja nie zrobi krzywdy członkom drużyny.
Pozostanie zamontować wzmacniak. Wieża znajduje się w zachodniej części Głównego Kompleksu, jeśli jeszcze nie odblokowałeś śluzy powietrznej, która blokuje do niej drogę, to albo porozmawiaj z Rose, by zdobyć kod, albo użyj na śluzie umiejętności Haker, albo przejdź drugą stroną przez ścianę roślin, którą teraz możesz swobodnie zniszczyć.

Otwórz ekwipunek i przypisz wzmacniak do paska szybkiego wyboru, a następnie wybierz go i kliknij na panelu jak na obrazku. Daj znać Vargasowi o sukcesie, a następnie ruszaj do Highpool.
Alternatywne rozwiązania:
- Pompy możesz zniszczyć (do tego zresztą będzie namawiać Larsen podczas rozmowy). Użyj do tego materiałów wybuchowych. Zniszczenie pomp cofnie Ag Center w rozwoju, a Kathy Lawson nie będzie z takiego obrotu sprawy zadowolona.
 
Dotyczy zadań:
- Pomóż Highpool lub Agrocentrum;
 - Zamontuj wzmacniaki na dwóch wieżach radiowych;
 - Wyłącz system irygacyjny, by zabiec rozszerzaniu się infekcji.
 
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
