Lokalizację farmy poznasz przez radio.
Kalifornia w Wasteland 2 | Mapy Świata
Aktualizacja:
Kalifornia to druga, a zarazem ostatnia mapa w grze. Nową siedzibą staje się Santa Fe Springs, znacznie uboższa niż Twierdza Strażników. Podobnie jak wcześniej głównym zadaniem jest zamontowanie wzmacniaków na wieżach radiowych w lokacjach Angelorium, Rodia oraz w Griffith. Dodatkowo należy skupić się na poszukiwaniu worków kociego żwirku, a później toreb zeolitu, by móc dostać się do Hollywood i finalnie do Seal Beach, które to leżą za obszarami zwiększonego promieniowania.
Na czerwono zaznaczono lokacje kluczowe powiązane z głównymi zadaniami i obowiązkowe do odwiedzenia. Zielonym zaś kolorem lokacje całkiem poboczne i opcjonalne oraz kapliczki. By móc dostać się do Hollywood musisz wcześniej odwiedzić przynajmniej jedną lokację główną (Rodia/Angelorium), by zebrać wymagane worki kociego żwirku - jeśli będzie ci ich brakować znajdziesz je w niektórych lokacjach pobocznych.
Charakterystyczną cechą dla Kalifornii jest duża ilość lokacji pobocznych, a tylko kilka niewielkich, choć złożonych miasteczek. Większość kolejnych lokacji pobocznych będą zaznaczane na twojej mapie po usłyszeniu komunikatów radiowych z wezwaniami o pomoc. Po zamontowaniu wzmacniaka lokacje będziesz otrzymywał częściej.
W czasie wykonywania zadań w pomniejszych lokacjach będą do ciebie docierały wiadomości od frakcji, którym zalazłeś za skórę. Przykładowo, jeśli w Playa Del Rey zabiłeś wszystkich manierytów, po opuszczeniu lokacji usłyszysz uprzejme groźby ze strony organizacji. Nie będą one jednak miały wpływu na fabułę. Pomimo zabicia manierytów wciąż możesz wejść do i swobodnie przebywać na terenie Angelorium, jak również bez problemu wykonać wszystkie tamtejsze zadania. To samo dotyczy Milicji Boga, którą znajdziesz między innymi w Santa Monica. Zabicie kapłanów w żaden sposób nie wpłynie na zadania w Obserwatorium Griffith. Spowoduje, że usłyszysz dodatkowy komunikat przez radio, ale to wszystko.
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
