Lokalizację farmy poznasz przez radio.
Wasteland 2: Kalifornia mapa
Aktualizacja:
Kalifornia to druga, a zarazem ostatnia mapa w grze. Nową siedzibą staje się Santa Fe Springs, znacznie uboższa niż Twierdza Strażników. Podobnie jak wcześniej głównym zadaniem jest zamontowanie wzmacniaków na wieżach radiowych w lokacjach Angelorium, Rodia oraz w Griffith. Dodatkowo należy skupić się na poszukiwaniu worków kociego żwirku, a później toreb zeolitu, by móc dostać się do Hollywood i finalnie do Seal Beach, które to leżą za obszarami zwiększonego promieniowania.
Na czerwono zaznaczono lokacje kluczowe powiązane z głównymi zadaniami i obowiązkowe do odwiedzenia. Zielonym zaś kolorem lokacje całkiem poboczne i opcjonalne oraz kapliczki. By móc dostać się do Hollywood musisz wcześniej odwiedzić przynajmniej jedną lokację główną (Rodia/Angelorium), by zebrać wymagane worki kociego żwirku - jeśli będzie ci ich brakować znajdziesz je w niektórych lokacjach pobocznych.
Charakterystyczną cechą dla Kalifornii jest duża ilość lokacji pobocznych, a tylko kilka niewielkich, choć złożonych miasteczek. Większość kolejnych lokacji pobocznych będą zaznaczane na twojej mapie po usłyszeniu komunikatów radiowych z wezwaniami o pomoc. Po zamontowaniu wzmacniaka lokacje będziesz otrzymywał częściej.
W czasie wykonywania zadań w pomniejszych lokacjach będą do ciebie docierały wiadomości od frakcji, którym zalazłeś za skórę. Przykładowo, jeśli w Playa Del Rey zabiłeś wszystkich manierytów, po opuszczeniu lokacji usłyszysz uprzejme groźby ze strony organizacji. Nie będą one jednak miały wpływu na fabułę. Pomimo zabicia manierytów wciąż możesz wejść do i swobodnie przebywać na terenie Angelorium, jak również bez problemu wykonać wszystkie tamtejsze zadania. To samo dotyczy Milicji Boga, którą znajdziesz między innymi w Santa Monica. Zabicie kapłanów w żaden sposób nie wpłynie na zadania w Obserwatorium Griffith. Spowoduje, że usłyszysz dodatkowy komunikat przez radio, ale to wszystko.
Komentarze czytelników
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
Witam wszystkich!
Mam pytanie odnośnie do wyboru frakcji a przynajmniej opowiedzeniu się po innej stronie konfliktu niż Strażnicy(po przeczytaniu powyższego poradnika dowiedziałem się o takiej możliwości)
I tu pytanie, czy jest to 100% możliwe, jaka(lub jakie to frakcje)to frakcja i jak można się do niej dostać.
Z góry dzięki.
Kiedy poradnik do Legend of Grimrock 2 ???
@chrzanekTNT: przy progressie poradnika widnieje obecnie 90%, co oznacza, że to nie koniec, więc Seal Beach będzie.
Czy to jest koniec poradnika niema lokacji Seal Beach i zakończenia , wprawdzie tam questów niema ale jest pare zakończeń gry o których chciałem przeczytać
Wie ktoś, co robi Komputer z wielkim czerwonym przyciskiem w kanałach Hollywood? Ukończyłem grę, i dalej nie wiem po co on.
@chrzanekTNT: posiadamy zaktualizowaną mapę, jednak ktoś zapomniał zaktualizować ją w poradniku :) nasz błąd, zostanie to szybko poprawione
Mapie Hollywood przydała by sie aktualizacja bo niema na niej połowy lokacji , tak czy inaczej musiałem sie naszukać
@padyszach: owszem, planujemy zweryfikować informacje od początku poradnika, gdzie faktycznie wstępne rozdziały oparte były jeszcze o wersję beta. Po zakończeniu opisu całości będziemy poprawiać błędy, które wychwycimy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
