Za wykonanie zadania dostaniesz 3 granaty i 100$. Po wszystkim możesz też dołączyć do drużyny Takayuki, który stoi przed wejściem do kopalni.
Arizona w Wasteland 2 | Mapy Świata
Aktualizacja:
Arizona
Arizona to główny obszar działań Desert Rangers, w obrębie którego znajduje się m.in. ich siedziba główna. To tutaj spędzisz pierwszą połowę gry, której głównym celem będzie zamontowanie wzmacniaków (Repeater Units) na wieżach radiowych w Agrocentrum/Highpool i w Damoncie.
Zielone oznaczenia na mapie to pomniejsze lokacje w grze. Wszystkie pozostałe obszary to większe osady, których mapki i szczegółowe informacje o zadaniach w nich dostępnych znajdziesz w kolejnych rozdziałach. Jeśli zależy ci tylko na szybkim przejściu głównego wątku gry, nie musisz odwiedzać wszystkich miejsc - wizyty w Darwin, w Obozie Kolejarzy (Rail Nomad Camp) i częściowo w Więzieniu są całkowicie opcjonalne. Pamiętaj też, że Wasteland 2 gracz dysponuje wolną wolą i nawet głównego wątku możesz nie wykonywać, jeśli zwyczajnie nie chcesz, a w to miejsce możesz opowiedzieć się przeciwko Strażnikom (nie będziesz jednak wówczas mógł opuścić Arizony).
Podczas wędrówek po pustkowiu zawsze pamiętaj o uzupełnianiu wody. Warto odwiedzić też Tajemne Kapliczki (Shrine), które dają +1 punktów umiejętności. Pojawiają się na mapie po wykonaniu drobnych zadań (często nie zaliczanych do misji, a bardziej w formie "dobrych uczynków"). Bez takiej informacji nawet stając w miejscu, w którym znajdować się powinna kapliczka na mapie, nie będziesz mógł jej odwiedzić.
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
