Wojna między HIH, a Bastionem Wiary | Hollywood | Wasteland 2
Aktualizacja:
Wojna między HIH, a Bastionem Wiary
Główne wątek Hollywood zaczniesz w siedzibie Hollywoodzkiej Izby Handlowej od Heidi Hollander. Wcześniej jednak musisz uratować Heidi - atakowana jest przez trzy świnie na ceremonii pogrzebowej na cmentarzu tuż za bramą. Jeśli się nie pospieszysz bestie zabija jej koleżanki, ona jednak nie zostanie tknięta. Zabij zwierzęta i porozmawiaj z nią - wróci wtedy do zamtuza, gdzie HIH ma swoją bazę. Gdy do niej przyjdziesz później poprosi,, byś sprawdził, czy jej podopieczna, Veronica, nie zakochała się przypadkiem. Veronicę znajdziesz w Izbie, w pomieszczeniu na prawo od Heidi. Wyraźnie coś ją meczy, ale nie ufa Strażnikom na tyle, by się zdradzić. Z pomocą Cwaniaka 7, a następnie Zakapiora 10 lub Lizusa 8 możesz otrzymać od niej zadanie przyniesienia jej dowodu na istnienie niewolnictwa w Hollywood.

Udaj się do baru u Schwaga. Porozmawiaj tam z Szybkim, który ujrzy w Strażnikach niebywały talent i zaproponuje im udanie się do jego biura, w którym produkuje gwiazdy. W międzyczasie warto też porozmawiać z Flo. Zaproponuje spotkanie na cmentarzu, gdzie zdradzi swoje podejrzenia względem Szybkiego. Dowodem dla Veroniki może być dziennik Schwaga lub dziennik Szybkiego. Ten pierwszy znajdziesz w sejfie w biurze Schwaga, gdzie jednak nie będziesz mógł swobodnie wejść. Możesz zhakować drzwi, ale wtedy Schwag i jego obstawa zaatakują oddział po krótkiej rozmowie. Grupa liczy tylko trzech przeciwników o niskim pancerzu, ale mają oni wysoką KON i nienajgorszą broń, więc nie zdziw się, jeśli cię trochę poturbują. Książeczkę Schwaga warto także potem pokazać Flo, która zostanie nową właścicielką baru. Papiery na Szybkiego znajdziesz w kanale, niedaleko wejścia do Hollywood (nie mylić z lokacją Kanały). Gdy tam wejdziesz, Szybki i jego ludzie zaatakują drużynę. Po walce, gdy potem będziesz otwierał klatki "talentów" pamiętaj, żebyby najpierw rozbroić ładunku na drzwiach, inaczej zabijesz zamkniętych w środku! Ewentualnie użyj klucza znalezionego przy ciele Szybkiego, który oszczędzi ci fatygi. Z którymkolwiek dowodem wróć do Veroniki.
Veronica poprosi byś zaniósł dowód Heidi. Gdy to zrobisz, Veronica powie w końcu o swoim ukochanym, niejakim Złamanym Człowieku, który zawsze nosił maskę, więc nie wie nawet kim on jest. W tym momencie możesz donieść Heidi o miłości Veroniki, by zakończyć ten wątek. Veronica zostanie zwolniona, a Heidi zacznie się szykować do ataku na kościół i poprosi drużynę, byście zdobyli dla niej i dla HIH Bastion Wiary. Jeśli chcesz doprowadzić do pokoju między obiema frakcjami, nie mów Heidi o kochanku Veroniki.

Na północy mapy, niedaleko telewizorka z Matthiasem, znajdziesz stertę kamieni. Percepcją możesz odkryć, że ukryte jest za nimi przejście. Wysadź je materiałem wybuchowym (możesz kupić u Rambeau). Udaj się do środka, a trafisz bezpośrednio do Obserwatorium Griffith. Wyjdziesz w pomieszczeniu Wniebowstąpienia McDade, który jest kochankiem Veroniki (na jego stole możesz odnaleźć maskę). Zapytaj go o Veronikę, a sam się zdradzi i poprosi byście do niej poszli i powiedzieli jej prawdę. Warto od razu wziąć od niego zadanie znalezienia dowodów przeciwko Złorzeczeniu Mayweather (powiedz, że chcesz dołączyć do jego Kościoła Dociekliwego). Potem wracaj tunelem do Hollywood i do Veroniki.
Powiedz Veronice, że McDade ją kocha. Wniebowstąpienie sam zaszczyci was wtedy swoją obecnością. Zaproponują sposób doprowadzenia do pokoju między kościołem, a HIH. Aby do tego doprowadzić Veronica musi przejąć kontrolę nad Izbą, a Wniebowstąpienie nad Bastionem. By Veronica zdjęła ze stołka Heidi musisz zapewnić jej przynajmniej trzy głosy w zbliżającym się głosowaniu. Odwiedź członków rady i przekonaj ich do głosowania za Veronicą. Głosują:
- Schwag lub Flo, jeśli Schwag nie żyje. Flo będzie głosować za Veronicą, jeśli dostarczyłeś jej dowód, że Schwag jest handlarzem niewolników;
 - George Lin - oczyść jego sklep w zadaniu "Pomóżcie Georgowi i Marcie pozbyć się szkodników z ich sklepu";
 - Manny Wong - wręcz mu zdjęcia, które znajdziesz w sejfie na północy mapy. Za zdjęcia otrzymasz też 300$;
 - Rambeau - zagłosuje na Veronicę, jeśli wykonasz dla niego krótkie zadanie polegające na odkryciu, kto kradnie jego broń. Po przyjęciu misji udaj się za Jasonem, który będzie wychodził ze sklepu. Spotka się z syntkiem niedaleko przejścia do obserwatorium. Zabij cyborga, a potem albo przyprowadź Jasona do Rambeau, albo puść go wolno za małą opłatą (jeśli masz Cwaniaka 10, możesz za wolność zabrać wszystkie jego pieniądze - 500$). Rambeau będzie głosował za Veronicą nawet, jeśli nie przyprowadzisz Jasona.
 
Po zapewnieniu odpowiedniej ilości głosów wróć do Veroniki. Ta poprosi byś wyniósł do władzy w Bastionie McDade'a zanim będzie mogła odbyć wybory (zobacz rozdział o Griffith).

Gdy McDade będzie rządził w Bastionie, porozmawiaj ponownie z Veroniką. Udaj się na głosowanie (na lewo od głównego pomieszczenia HIH). Heidi ucieknie, a Veronica zasugeruje byś ją odnalazł. Udaj się do jej sypialni (z tyłu pomieszczeń, gdzie wcześniej widywałeś się z Veronicą). Zabij strażnika albo otwórz drzwi i pozwól, by zrobiła to za ciebie pułapka, po czym percepcją odkryj dźwignie otwierającą ukryte drzwi. W środku zabierz z sejfu klucz do laboratorium soli i skorzystaj z pobliskiego zejścia do kanałów. W kanałach udaj się na północ i otwórz drzwi do laboratorium kluczem (klucz możesz też zdobyć naprawiając toster pobliskiego szalonego wuja Vilpuli, lub możesz zwyczajnie zhakować drzwi). W środku czeka grupa ćpunów, Heidi i syntek, który jest największym zagrożeniem. Można sobie znacznie ułatwić walkę odwiedzając kanały i oczyszczając laboratorium wcześniej, wtedy będzie tu tylko syntek i Heidi. Jeśli jednak tego nie zrobiłeś, stań w bezpiecznej odległości i potraktuj wrogą grupę rakietą. Jeden dobrze wycelowany RPB zabije wszystkich za wyjątkiem syntka, którego pozbawi prawie wszystkich punktów KON. Przy okazji otworzysz w ten sposób pobliski sejf. Gdy już wszystkich zabijesz wróć do Veroniki.

To jeszcze nie koniec przygód. Veronika poprosi byś spotkał się z Wniebowstąpieniem, który będzie przy bramie prowadzącej do Los Feliz. Od niego dowiesz się, że w międzyczasie Pomsta Jones przeprowadził pucz i przejął rządy w kościele. Zasugeruje byś skorzystał z tajnego przejścia za kamieniami (tym, z którego skorzystałeś już wcześniej) by szybko dostać się do Obserwatorium i zabić Jonesa. Tak też zrób. W środku trzeba będzie oczyścić teren z resztek księży. Dobrze wycelowany RPG - tak jak na obrazku - wyczyści jednym strzałem wszystkich popleczników Pomsty jeszcze zanim rozpocznie się walka. Sam Jones nie będzie stanowił wyzwania. Będziesz mógł również ograbić sklep przy wyjściu z Obserwatorium, ale nie zgarniaj wszystkiego - ilość obecnego tam sprzętu może sprawić, że wszyscy członkowie drużyny nie będą w stanie się ruszyć. Sklep można ograbić bez konsekwencji, ale zrób to z głową. Na przykład możesz obładować swoją grupę, z wyjątkiem jednej osoby, z jej pomocą szybko przemieszczać się między obszarami, wrócić do Hollywood, sprzedać co się da i z pustymi plecakami wrócić po resztę.
Po oczyszczeniu wnętrza skorzystaj z głównego wejścia. Na zewnątrz czeka cię walka z ocalałymi rycerzami. Jest ich tam dużo, posiadają sporo KON i mają pod ręką działo mezonowe, dlatego nie zapomnij o materiałach wybuchowych i spiesz się, by nie oberwać potężnym ładunkiem energetycznym. Po oczyszczeniu dziedzińca Obserwatorium idź w prawo. Przy wejściu prowadzącym do Radia czeka na ciebie kolejnych trzech rycerzy i dwie wieżyczki strzelnicze. Ostatnim etapem będzie wieża radiowa, chroniona przez grupkę strzelców oraz działo mezonowe. Wrogowie szybko zbiją się w grupę. Skorzystaj z tego i potraktuj ich materiałami wybuchowymi. Spiesz się, by zniszczyć działo, zanim zdoła się naładować. Rycerzy przed bramą do Obserwatorium możesz zignorować. Po podpisaniu pokoju między Kościołem Zbawienia i Hollywood staną się wobec ciebie neutralni.
Przed powrotem do Obserwatorium nie zapomnij o uwolnieniu pokutników i porozmawianiu na temat temat z Maggie.

Po wszystkim Veronikę i McDade'a znajdziesz w głównym pomieszczeniu Obserwatorium (tam, gdzie wcześniej przebywał Złorzeczenie Mayweather). Podpiszą pokój między Hollywoodzką Izbą Handlową, a Kościołem Zbawienia, za co drużyna otrzyma w nagrodę 3000$!
Alternatywne rozwiązania:
- Donieś Heidi o miłości Veroniki - Veronica zostanie zwolniona. Heidi będzie chciała, by drużyna zdobyła Bastion Wiary;
 - Powiedz Veronice, że McDade ją nienawidzi - McDade pojawi się w lokacji krzycząc, że to nieprawda. Para zakochanych ucieknie z Hollywood;
 - Ustaw Pomstę Jonesa przy władzy w Bastionie - przeprowadzi atak na Hollywood i na Izbę Handlową.
 
Dotyczy zadań:
- Pomóżcie Heidi Hollander odkryć, że pani Veronica się zakochała;
 - Przekażcie Veronice dowody świadczące o niewolnictwie w Hollywood;
 - Flo nie podoba się, że Shwag wpuszcza do baru typów spod ciemnej gwiazdy. Nie ufa ludziom takim jak Szybki i chce, żeby ktoś coś na to poradził;
 - Dowiedzcie się kim jest Złamany Człowiek, obiekt uczuć Veroniki;
 - Rambeau mówi, że jeśli chcemy by oddał głos na Veronicę, musimy mu pomóc ustalić, kto kradnie jego broń. Obiecaliśmy przeprowadzić śledztwo.
 - Zdobądźcie Bastion Wiary dla Hollywoodzkiej Izby Handlowej;
 - Powstrzymajcie Heidi, zanim będzie miała okazję się zemścić.
 - Przypieczętujcie pokój między Hollywood i Bastionem uwalniając pokutników oraz eliminując handlarzy solą i łowców niewolników;
 - Znajdź Wniebowstąpienie McDade'a w Hollywood;
 - Pomóżcie Wniebowstąpieniu McDade odzyskać Bastion.
 
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
