Możesz też spróbować przebić się siłą, ale wieżyczki na dobrą sprawę będą zabijać jednym strzałem, więc albo od razu stosuj granaty, rakiety itp. albo ustaw snajpera będącego poza zasięgiem wieżyczek, a reszta niech wcale nie bierze udziału w walce. Wieżyczki są warte całkiem dużo doświadczenia. Możesz też zwyczajnie wyłączyć je stosując hasło, a następnie zniszczyć, jeśli chcesz to doświadczenie zdobyć, ale nie chcesz toczyć walki.
Alternatywną drogą do Reda jest przejście przez jaskinie - wyjdziesz wówczas z drugiej, zaminowanej strony.
Dużo prościej będzie pójść na prawo, gdzie znajdziesz ściankę, którą możesz zniszczyć, lub jeszcze trochę dalej, do dźwigu - możesz wtedy zajść Skorpionów od tyłu albo ominąć ich całkowicie.
Może się też zdarzyć, że zabiłeś już Pit Bulla podczas wizyty w Obozie Kolejarzy - jeśli tak, to nie musisz się niczym przejmować (nawet alarmem) i możesz uwolnić wszystkich więźniów.
Możesz użyć Zaklinania zwierząt na jego kozie, by ją uspokoić i Wyłamywania na jego nieuruchomionym wozie, by mu pomóc. Jeśli wypchniesz wóz będziesz mógł z nim pohandlować. Pokaże ci również na mapie lokalizację Tajemniczej Kapliczki. Idzie dalej swoją drogą, więc więcej już go tu nie spotkasz.
Przez jaskinie możesz dostać się do Reda.
Dodatkowo jest tu bardzo dużo kóz - jeśli bawią cię takie rzeczy i nie przeszkadza ci hałas - możesz je wszystkie pozaklinać z pomocą Zaklinania zwierząt i stworzyć podążającą za drużyną kozią armię.
Radosna Dolina | Wasteland 2
Aktualizacja:
Radosna Dolina
Na teren Więzienia zostaniesz skierowany po nieudanej próbie montażu drugiego wzmacniaka. Głównym celem jest tu odnalezienie informacji o drodze do Damonty. Więzienie było siedzibą Strażników Pustyni piętnaście lat temu, ale aktualnie przejął je były gang - Czerwone Skorpiony, pod których jurysdykcją są lokalni mieszkańcy, a także wszyscy odwiedzający - więc technicznie także i nasz oddział Strażników.

W zasadzie jest to lokacja quasi-opcjonalna. Nie musisz wtrącać się w sprawy Skorpionów, a co więcej - podczas pierwszej wizyty w tym regionie nie będziesz ich nawet w stanie pokonać. O Damoncie dowiesz się rozmawiając z Redem i ta rozmowa to w sumie wszystko, co jest tu do zrobienia. Niemniej możesz spróbować pomóc trochę okolicznym mieszkańcom i ewentualnie od razu przetrzepać nieco szeregi Czerwonych Skorpionów. W centralnej części mapy zostaniesz zaczepiony przez ich poborcę podatkowego, Chrisa VanOverbake'a, który będzie domagał się opłaty za posiadaną broń. Jeśli nie zapłacisz - zostaniecie wrogami. Jeśli zapłacisz - możesz swobodnie przemieszczać się po obszarze doliny.
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
