Warto wcześniej otruć przybocznych Denglera (O'Biggun, Pat Topornik i Peter Tzanatos), by bardzo ułatwić sobie starcie.
Burmistrz da także zadanie uwolnienia jego syna Chrisa, który jest przetrzymywany w destylarni.
Montaż przynajmniej jednego wzmacniaka jest niezbędny, by ruszyć główny wątek fabularny i otrzymać ulepszone kostiumy antyradiacyjne.
Jeśli zgodzisz się pracować dla Denglera będziesz mógł bez przeszkód wejść na teren wieży radiowej.
Znajdziesz tu także Beatrice, jeśli widziałeś już jej rozmowę z Dante'm. Możesz ją namówić by spotkała się z mężem w jego szopie.
Po pierwszej wizycie u niego miasto zaatakuje grupa syntków, która będzie starać się przebić przez bramę.
Jeśli obalisz Denglera, to znajdziesz tu burmistrza von Graasa lub - jeśli on również nie żyje - jego syna.
Obok jego pokoju znajdziesz sejf, w którym jest klucz do kanałów (kanałami można się dostać do banku i jest w nich worek żwirku), oraz dziennik zdradzający kod do jego skrytki - 2369. W skrytce znajdziesz przepis na tequilę, który możesz dać jego ojcu lub Denglerowi, w zależności od tego kogo ustawiłeś przy władzy.
Przyprowadź mu także Szatana - wielkiego oposa z farmy. Jeśli chcesz wziąć ze sobą Szatana w świat, to możesz zakląć go ponownie, ale Virgil wówczas zaatakuje zespół i trzeba go będzie zabić, więc najlepiej odczekać z tym do momentu, kiedy nie będzie juz potrzebny (czyt. naprawi radio).
Możesz mu pomóc opracować lekarstwo na chorobę nękającą Rodię. Potrzebny do tego mikroskop ze szpitala w Angelorium. Potem drużyna dostanie hak, który trzeba użyć na studni na północy miasteczka. Po ponownej wizycie u doktora dostaniesz dezynfektor, który oczyści studnię.
Po uleczeniu miasta otrzymasz torbę kociego żwirku, będziesz mógł się też u niego za darmo leczyć, ale nie będziesz mógł otruć Petera Tzanatosa!
Napełniając pustą butelkę z destylarni zakażoną wodą (zanim wykonasz w pełni zadanie Horchaty), a później wręczając ją Tzanatosowi, osłabisz go podczas walki z Denglerem.
Frontalna próba włamania do banku skończy się walką. Do sejfów można się jednak przekraść kanałem (w którym jest żwirek dla kotów) korzystając z rury na północy obszaru. W bankowych skrytkach znajdziesz amunicję, książkę +1 do Kasiarza i przepis na Tequilę (kod do jego sejfu - 2369), który możesz dać Denglerowi.
Panu Gekko możesz także wręczyć szklaną gekonową faję z tostera w Hollywood w sklepie z martwymi szczurami w zamian za książkę +1 Handlarz. Zrób to jednak przed pozbyciem się Denglera, inaczej pan Gekko zniknie, a wraz z nim okazja do zdobycia książki.
Możesz wejść do miasta za darmo jeśli masz bilet do Rodii od Lindy Lou z Angelorium.
By dostać się do środka użyj Włamywacza lub klucza do kanałów, który znajdziesz w sejfie obok Chrisa von Graasa.
Jest to jeden z przybocznych Denglera i będziesz z nim walczył, gdy uwolnisz burmistrza. Możesz go osłabić na czas walki, jeśli dasz mu zatrutą wodę. Weź jedną z pobliskich pustych butelek i napełń ją wodą ze studni na farmach (zanim pomożesz Horchacie z lekarstwem!), a potem mu ją wręcz.
Gdy przywrócisz burmistrza von Graasa do władzy zdradzi lokację Santa Moniki i małego skarbu, jaki tam schowała.
Przyjmie batonik Babe Ruth z tostera w Angelorium dając w zamian książkę +1 Brutal.
Jeśli Pete dał ci zadanie wyzwolenia Rodii, ale nie przyjąłeś go do grupy, w czasie rozmowy będziesz mógł poinformować Willę, że mężczyzna żyje i ma się dobrze.
Wasteland 2: Rodia - lokacja
Aktualizacja:
Rodia to teren tzw. Watts Towers, słynnych wież skonstruowanych przez Simona Rodię. W grze w lokacji żyła swobodnie mała farmerska społeczność, ale aktualnie jest uciskana przez rządy gangu, Skórzanych Drani (Leather Jerks). Gracz może uwolnić prawowitego burmistrza miasteczka i przegonić Drani lub wprost przeciwnie - pomóc gangowi w rozwinięciu kontroli nad miastem. Istnieje także trzecia opcja - usadowienia na tronie rozszczekanego syna burmistrza.
W mieście powszechną walutą są naboje. To za ich sprawą korzysta się z głównych udogodnień jak np. z usług lekarza. Nawet samo wejście do Rodii kosztować będzie drużynę 6 pocisków (chyba, że masz bilet do Rodii z Angelorium lub postanowisz uiścić opłatę wystrzeliwaniem naboi, a nie ich wręczaniem). Co ważne, rodzaj pocisku nie ma znaczenia, więc równie dobrze mogą to być tanie i na tym etapie gry już całkowicie bezużyteczne naboje 38mm.
W mieście możesz zdobyć potencjalnie aż cztery z niezbędnych siedmiu worków kociego żwirku. Jest tu też wieża radiowa, na której można zamontować wzmacniak.
Komentarze czytelników
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
Witam wszystkich!
Mam pytanie odnośnie do wyboru frakcji a przynajmniej opowiedzeniu się po innej stronie konfliktu niż Strażnicy(po przeczytaniu powyższego poradnika dowiedziałem się o takiej możliwości)
I tu pytanie, czy jest to 100% możliwe, jaka(lub jakie to frakcje)to frakcja i jak można się do niej dostać.
Z góry dzięki.
Kiedy poradnik do Legend of Grimrock 2 ???
@chrzanekTNT: przy progressie poradnika widnieje obecnie 90%, co oznacza, że to nie koniec, więc Seal Beach będzie.
Czy to jest koniec poradnika niema lokacji Seal Beach i zakończenia , wprawdzie tam questów niema ale jest pare zakończeń gry o których chciałem przeczytać
Wie ktoś, co robi Komputer z wielkim czerwonym przyciskiem w kanałach Hollywood? Ukończyłem grę, i dalej nie wiem po co on.
@chrzanekTNT: posiadamy zaktualizowaną mapę, jednak ktoś zapomniał zaktualizować ją w poradniku :) nasz błąd, zostanie to szybko poprawione
Mapie Hollywood przydała by sie aktualizacja bo niema na niej połowy lokacji , tak czy inaczej musiałem sie naszukać
@padyszach: owszem, planujemy zweryfikować informacje od początku poradnika, gdzie faktycznie wstępne rozdziały oparte były jeszcze o wersję beta. Po zakończeniu opisu całości będziemy poprawiać błędy, które wychwycimy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
