Warto wcześniej otruć przybocznych Denglera (O'Biggun, Pat Topornik i Peter Tzanatos), by bardzo ułatwić sobie starcie.
Burmistrz da także zadanie uwolnienia jego syna Chrisa, który jest przetrzymywany w destylarni.
Montaż przynajmniej jednego wzmacniaka jest niezbędny, by ruszyć główny wątek fabularny i otrzymać ulepszone kostiumy antyradiacyjne.
Jeśli zgodzisz się pracować dla Denglera będziesz mógł bez przeszkód wejść na teren wieży radiowej.
Znajdziesz tu także Beatrice, jeśli widziałeś już jej rozmowę z Dante'm. Możesz ją namówić by spotkała się z mężem w jego szopie.
Po pierwszej wizycie u niego miasto zaatakuje grupa syntków, która będzie starać się przebić przez bramę.
Jeśli obalisz Denglera, to znajdziesz tu burmistrza von Graasa lub - jeśli on również nie żyje - jego syna.
Obok jego pokoju znajdziesz sejf, w którym jest klucz do kanałów (kanałami można się dostać do banku i jest w nich worek żwirku), oraz dziennik zdradzający kod do jego skrytki - 2369. W skrytce znajdziesz przepis na tequilę, który możesz dać jego ojcu lub Denglerowi, w zależności od tego kogo ustawiłeś przy władzy.
Przyprowadź mu także Szatana - wielkiego oposa z farmy. Jeśli chcesz wziąć ze sobą Szatana w świat, to możesz zakląć go ponownie, ale Virgil wówczas zaatakuje zespół i trzeba go będzie zabić, więc najlepiej odczekać z tym do momentu, kiedy nie będzie juz potrzebny (czyt. naprawi radio).
Możesz mu pomóc opracować lekarstwo na chorobę nękającą Rodię. Potrzebny do tego mikroskop ze szpitala w Angelorium. Potem drużyna dostanie hak, który trzeba użyć na studni na północy miasteczka. Po ponownej wizycie u doktora dostaniesz dezynfektor, który oczyści studnię.
Po uleczeniu miasta otrzymasz torbę kociego żwirku, będziesz mógł się też u niego za darmo leczyć, ale nie będziesz mógł otruć Petera Tzanatosa!
Napełniając pustą butelkę z destylarni zakażoną wodą (zanim wykonasz w pełni zadanie Horchaty), a później wręczając ją Tzanatosowi, osłabisz go podczas walki z Denglerem.
Frontalna próba włamania do banku skończy się walką. Do sejfów można się jednak przekraść kanałem (w którym jest żwirek dla kotów) korzystając z rury na północy obszaru. W bankowych skrytkach znajdziesz amunicję, książkę +1 do Kasiarza i przepis na Tequilę (kod do jego sejfu - 2369), który możesz dać Denglerowi.
Panu Gekko możesz także wręczyć szklaną gekonową faję z tostera w Hollywood w sklepie z martwymi szczurami w zamian za książkę +1 Handlarz. Zrób to jednak przed pozbyciem się Denglera, inaczej pan Gekko zniknie, a wraz z nim okazja do zdobycia książki.
Możesz wejść do miasta za darmo jeśli masz bilet do Rodii od Lindy Lou z Angelorium.
By dostać się do środka użyj Włamywacza lub klucza do kanałów, który znajdziesz w sejfie obok Chrisa von Graasa.
Jest to jeden z przybocznych Denglera i będziesz z nim walczył, gdy uwolnisz burmistrza. Możesz go osłabić na czas walki, jeśli dasz mu zatrutą wodę. Weź jedną z pobliskich pustych butelek i napełń ją wodą ze studni na farmach (zanim pomożesz Horchacie z lekarstwem!), a potem mu ją wręcz.
Gdy przywrócisz burmistrza von Graasa do władzy zdradzi lokację Santa Moniki i małego skarbu, jaki tam schowała.
Przyjmie batonik Babe Ruth z tostera w Angelorium dając w zamian książkę +1 Brutal.
Jeśli Pete dał ci zadanie wyzwolenia Rodii, ale nie przyjąłeś go do grupy, w czasie rozmowy będziesz mógł poinformować Willę, że mężczyzna żyje i ma się dobrze.
Rodia - lokacja | Wasteland 2
Aktualizacja:
Rodia to teren tzw. Watts Towers, słynnych wież skonstruowanych przez Simona Rodię. W grze w lokacji żyła swobodnie mała farmerska społeczność, ale aktualnie jest uciskana przez rządy gangu, Skórzanych Drani (Leather Jerks). Gracz może uwolnić prawowitego burmistrza miasteczka i przegonić Drani lub wprost przeciwnie - pomóc gangowi w rozwinięciu kontroli nad miastem. Istnieje także trzecia opcja - usadowienia na tronie rozszczekanego syna burmistrza.
W mieście powszechną walutą są naboje. To za ich sprawą korzysta się z głównych udogodnień jak np. z usług lekarza. Nawet samo wejście do Rodii kosztować będzie drużynę 6 pocisków (chyba, że masz bilet do Rodii z Angelorium lub postanowisz uiścić opłatę wystrzeliwaniem naboi, a nie ich wręczaniem). Co ważne, rodzaj pocisku nie ma znaczenia, więc równie dobrze mogą to być tanie i na tym etapie gry już całkowicie bezużyteczne naboje 38mm.
W mieście możesz zdobyć potencjalnie aż cztery z niezbędnych siedmiu worków kociego żwirku. Jest tu też wieża radiowa, na której można zamontować wzmacniak.
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
