
W centrum kompleksu znajdziesz też Wieżę Radiową, ale okaże się ona zniszczona. Nowym celem zostanie miasto Damonta, ale najpierw odwiedzić trzeba będzie Więzienie.
Agrocentrum Zniszczone | Wasteland 2
Aktualizacja:
Agrocentrum Zniszczone
Przy braku pomocy Agrocentrum zostanie zniszczone i całkowicie przejęte przez rośliny. W związku z tym nie będzie tu zbyt wiele do zrobienia. Porozmawiaj z Kathy Lawson, którą spotkasz wchodząc na teren ośrodka, by dowiedzieć się o wydarzeniach jakie miały miejsce, gdy ratowałeś Highpool.

Wokół Ag Center znajdziesz mnóstwo strąków(Pods) jak na screenie. Wybuchają one, gdy tylko jakaś postać w drużynie znajduje się blisko. Musisz na to szczególnie uważać, bo wybuch zarazi będących w pobliżu członków drużyny chorobą strąkową. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest wysłanie przodem jednej osoby, która będzie z bezpieczniej odległości strzelać w strąki (ze zwykłego pistoletu, żeby nie marnować wartościowej amunicji). Alternatywnym - acz ryzykownym - sposobem jest też podbiegnięcie postacią pod strąk i natychmiastowe odbiegnięcie. Strąk powinien wybuchnąć nie raniąc zarazem naszego sprintera.
Zanim wejdziesz do środka możesz przeszukać okoliczny teren, na którym roi się od efektów zarazy. W szczególności uważać musisz na zainfekowanych, którzy wybuchają ginąc i ranią przy okazji będących w pobliżu (postaraj się ten fakt wykorzystać, by ranić pozostałych przeciwników). Zdobądź antidotum znajdziesz je otoczone przez strąkoludzi w zachodnio-południowej części kompleksu, koło szklarni. Jeśli ktoś z oddziału zostanie zarażony i jeśli chcesz wykonać zadanie poboczne. Gdy skończysz przeszukiwać teren udaj się do głównego budynku. Tam zmierzysz się z doktorem Larsenem - sabotażystą, który doprowadził do całego zamieszania. Dalej w centrum budynku znajdziesz uszkodzoną wieżę radiową, na której nijak nie będzie można zamontować wzmacniaka.
Po zdobyciu antidotum i opuszczeniu kompleksu otrzymasz przez radio komunikaty na temat zainfekowanych lokacji - udaj się do niech i wlej serum do zbiorników wodnych.
0
Komentarze czytelników
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.