Wasteland 2 - Park Griffith
Wasteland 2 - Park Griffith
Klucz do bramy znajdziesz w ciele Złorzeczenia Mayweather w obserwatorium. Pokojowo możesz tu przejść tylko, gdy wyniosłeś do władzy Pomstę Jonesa lub Wniebowstąpienie McDade.
Świątobliwość White. Będzie tu po tym jak porozmawiasz z nim w obserwatorium. Daj mu jakiś alkohol by go uspokoić (znajdziesz go na dachu obserwatorium), a potem wypytaj o żonę Złorzeczenia. Powie o oku Simmsa przetrzymywanym w pobliskiej gablocie.
Oko byłego męża Wierności Mayweather. Zostaniesz zaatakowany przez paladynów jeśli będziesz próbował je zdobyć bezpośrednio, ale możesz je dosięgnąć stojąc po drugiej stronie płotu, a wtedy nikt tego nie zauważy. Zanieś oko Wierności by zdobyć dowody przeciw Złorzeczeniu.
Możesz z nim pohandlować. Wraz ze swoją grupą szuka miejsca, gdzie mógłby zostać. Możesz ich przegonić (Zakapior 8), dać im 12 tysięcy (obieca kiedyś się odwdzięczyć) lub porozmawiać w ich imieniu z Lamem w Hollywood.
Brat Alexa z Los Feliz.
Droga do Bastionu obsiana jest minami i grupami ropuch, miodożerów i krwiożerów. Najlepszym rozwiązaniem jest trzymanie drużyny z tyłu i ściąganie zwierzątek do siebie wysuniętym snajperem, przez co same będą wbiegać na miny próbując dostać się do oddziału.
Ostatnim etapem Wyzwania jest walka z księżmi pilnującymi bramy. Skup cały ogień na Garzy i ignoruj resztę. Gdy tylko Garza będzie miał otrzymać śmiertelny cios, podda się i będziesz mógł wejść do Bastionu Wiary.
Opowie o Bastionie.
Możesz z nią porozmawiać o sytuacji w kościele. Zasugeruje by spotkać się z nią za jej szopą, gdzie będzie bardziej rozmowna. Warto wypytać ją o Simmsa i o alkoholizm Świątobliwości White'a. Można też na niej użyć Lizusa 10.
Schowek z zapasami Świątobliwości White'a. Jeśli nie masz żadnego alkoholu, to je zabierz i wręcz White'owi, by wygadał się o morderstwie męża Wierności Mayweather.
Schowek znajduje się na dachu obserwatorium. By się tu dostać użyj schodów w środku budynku.
W środku znajdziesz lunetę Galileusza, którą możesz dać sprzedawcy broni w Salt Lake Park. Otrzymasz pistolet maszynowy.
+1 punkt umiejętności.

Park Griffith | Lokacja | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Park Griffith

Droga do obserwatorium prowadzi przez miny i zmutowane ropuchy, miodożery i krwiożery. Najlepiej wykorzystać te czynniki przeciwko sobie. Zostaw drużynę z tyłu w trybie reakcji wysyłając przodem jednego snajpera. Postaraj się dojść jak najdalej i strzelić w najdalsze zwierzę, które widzisz. Potem wróć snajperem do reszty. Zwierzęta, które będą do was przybiegać będą po drodze same wysadzać miny. Oczywiście większość min prawdopodobnie dalej będzie uzbrojona, więc nie zapomnij o tym, gdy już skończysz walkę. Teren parku obfituje też w wiele zakopanych schowków, więc drużynowy kopacz będzie miał ręce pełne roboty.

Wejście na teren obserwatorium - Park Griffith | Lokacja | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
Wejście na teren obserwatorium

Przed wejściem do Bastionu musisz się jeszcze zmierzyć z grupką rycerzy kościoła. Skup cały ogień na liderze, Nieujarzmieniu Garzy. Podda się tuż przed śmiercią, a drzwi do Bastionu Wiary staną otworem. Jeśli jednak czujesz się na siłach możesz też strzelać do pozostałych rycerzy. Za ich zabicie nie czekają cię żadne konsekwencje, a otrzymasz trochę doświadczenia oraz sprzętu.

Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl