Pomniejsze lokacje - Arizona | Wasteland 2
Aktualizacja:
Tajemnicze kapliczki
Tajemnicze kapliczki, zwane również z angielskiego Shrines lub posągami/statuami to specjalne obiekty, które dostarczają drużynie dodatkowy punkt umiejętności do wykorzystania lub tzw. natchnienie, czyli pewna ilość doświadczenia. Kapliczki można znaleźć na mapie podczas zwiedzania (do zlokalizowania ich zalecana jest wysoka Percepcja), lecz również od mieszkańców świata, którzy chętnie dzielą się taką informacją, gdy zrobisz dla nich coś dobrego - najczęściej są to "dobre uczynki" nie powiązane z zadaniami. W innych przypadkach można również znaleźć lokalizację poprzez używanie określonych komputerów.
Takie posągi znajdują się również w niemal każdej lokacji kluczowej jak Highpool czy Więzienie - te zawsze dostarczają +1 punkt umiejętności, a ich lokalizacja została zaznaczona na mapach lokacji w poszczególnych rozdziałach poradnika. By skorzystać z bonusu statuy wystarczy wejść w nią w interakcję dowolną postacią z drużyny - nagroda zostanie przyznana każdemu członkowi.
Zainfekowana wioska/farma/przepompownia
Trzy lokacje uzyskane od Sue, jeśli pomagałeś Agrocentrum, lub w komunikacie radiowym, gdy pomogłeś Highpool. Musisz wlać do zbiornika wodnego serum, by ukończyć dodatkowe zadanie "Naprawcie błąd Sye i ocalcie trzy inne społeczności przed plagą z Agrocentrum". W wiosce i na farmie znajdziesz zarówno strąkoludzi, wybuchowających w chwili śmierci, jak i duże robaki, mające szansę na zatrucie celu w razie udanego ataku.
W wiosce zlokalizowanej na północ od Agrocentrum szeryf z ludźmi uwięziony w celi po uwolnieniu da ci klucz do budynku na końcu drogi oraz kod do sejfu 62923779. Poza tym każdą lokację warto dokładnie przeszukać, gdyż nie brakuje w nich skrzyń oraz skrytek.
Kopalnia Lewe L'owanie
O lokacji dowiesz się za pośrednictwem radia. Twoim zadaniem jest dostać się do środka i wydostać zasypanych górników. W środku znajdziesz miodożery, podzielone na trzy coraz większe grupy, blokujące jedyne dostępne przejście. Miodożery mają 6 pancerza oraz mnóstwo punktów KON, więc do walki z nimi trzeba użyć materiałów wybuchowych, broni z dużą penetracją albo strzałów precyzyjnych w tors. Jeśli przybyłeś na miejsce tuż po obronieniu Agrocentrum/Highpool, drużyna może okazać się zbyt słaba. W takim wypadku wycofaj się i wróć później.
Po zamontowaniu zapalnika na materiałach wybuchowych i uwolnieniu górników dostaniesz złom oraz 3 granaty. Możesz też przyłączyć do drużyny Takayuki. Spotkasz go przed wejściem do kopalni.
Twierdza Rozwalaczy
Lokację poznasz od Shana Bergina w Highpool, również w zniszczonym. Poza niewielką grupą łupieżców, znajdziesz tu kilka skrzynek oraz statuę +1 do umiejętności.
Opuszczona linia kolejowa
Lokacja całkowicie opcjonalna. Znajdziesz tu wiele robotów - silnych przeciwników, możesz zdobyć na nich sporo doświadczenia, ale nie przychodź nieprzygotowanym. Poza tym kilka schowków, toster ze spodniami Amigo (brak powiązania na dalszym etapie gry) oraz robota o imieniu Vax, który nie jest pełnoprawnym NPC, ale będzie za tobą podążał i pomagał ci w walce.
Jedną z lepszych metod na oczyszczenie tej lokacji jest wysłanie przodem szybkiej postaci. Niech dotrze do Vaxa i aktywuje go, a następnie wróci z nim do drużyny. Dzięki zapewnianej przez maszynę sile ognia poziom trudności walk drastycznie spadnie. Musisz tylko uważać, by nie został zniszczony przez pozostałe maszyny.
Wóz Ricka
Dostęp do tej miniaturowej lokacji dostaniesz w trakcie postępu fabuły, gdy będziesz musiał zdobyć kombinezony antyradiacyjne. Pójdziesz tam z Rickiem, którego na miejscu możesz uwolnić. Kombinezony znajdziesz w sejfie z zamkiem szyfrowym, a kod to 733.
Znajdziesz tu również Toster z wyblakłą fotografią, którą możesz dać Monie w Angelorium.
Silos 7
Poza samym silosem z głowicą nuklearną (którą możesz rozbroić lub wysłać do Świątyni Tytana) znajduje się tu również samolot Sierra Madre, w którym Rick Baychowski zlokalizował skarb - możesz mu pomóc i podzielić się z nim znaleziskiem, lub zagarnąć całość. Znajdziesz tu również Raport z Tragedii Double Six oraz Katalog Airmall w tosterze - oba przedmioty możesz zamieść Flintlockowi z Twierdzy.
0
Komentarze czytelników
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.