Lokacje | Wieża Radiowa | Wasteland 2
Aktualizacja:
Głównym celem jest tu zdobycie wzmacniaków, które miał zamontować As. Znajdziesz je we wschodniej jaskini. Teren wokół wieży aktualnie przejęli Raiderzy. Możesz pokojowo umożliwić sobie swobodne poruszanie się po tym terenie z pomocą umiejętności dialogowych, ale w ramach przetarcia bojowego nic nie stoi na przeszkodzie by ich zabić - nie powinni stanowić dużego wyzwania. Warto również przeszukać okoliczne skrzynie, odnaleźć gwiazdę Asa, strony z jego dziennika oraz nogę syntetyka, który go zabił.
Gwiazdę znajdziesz tuż po wejściu na teren lokacji. Po dotarciu do pierwszego rozwidlenia spójrz w lewo. Przedmiot znajduje się na jedynym możliwym do podświetlenia krzaku. Nogę również znajdziesz w krzaku. Po podejściu do niej na wyświetlaczu pojawi się stosowna informacja.
Gdy zdobędziesz wzmacniaki i będziesz opuszczał teren wieży, Vargas przez radio poinformuje oddział o wezwaniach o pomoc z Agrocentrum i Highpool. Obie lokacje potrzebują natychmiastowej pomocy, ale nie zdążysz pomóc obu stronom. Jest to pierwszy kluczowy wybór w grze, a lokacja której nie pomożesz ulegnie zniszczeniu i nie będziesz mógł wykonać w niej zadań. Możesz też zignorować obie prośby o pomoc i np. udać się do Obozu Kolejarzy, ale wówczas obie osady ulegną zniszczeniu, co nie przysłuży ci przyjaciół w dowództwie Desert Rangers. Wybór nie ma żadnego olbrzymiego wpływu na fabułę, więc sam zdecyduj komu chcesz pomóc. Highpool to miasteczko pompujące wodę pitną, które jest atakowane przez gang Rozwalaczy. Z kolei Agrocentrum to ogrody i ośrodek badawczy, w którym zmierzysz się ze zmutowaną florą. Agrocentrum generalnie jest bardziej pogmatwane i może być trudniejsze, szczególnie jeśli dopiero zaczynasz grać w Wasteland.
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
