Wasteland 2 - Wieża Radiowa
Wasteland 2 - Wieża Radiowa
By pokojowo przemieszczać się wokół wieży możesz zapłacić haracz lub użyć którejkolwiek z umiejętności dialogowej (wymagany 1 punkt). Najlepiej użyj zdolności Lizusa - odkryjesz lokalizację Tajemicznej Kapliczki oraz będziesz mógł dostać w Twierdzy punkty za werbunek. Możesz też naprawić panel wieży dla garści dodatkowego doświadczenia.
W środku zmierzysz się z Ropuchą, która dysponuję twardym pancerzem i możliwością zabierania broni, więc najlepiej trzymać ją na dystans. Znajdziesz tu wzmacniaki, stronę z dziennika Asa oraz mapę z lokacją Obozu Kolejarzy. Gdy zwrócisz resztki dziennika Vargasowi, ten skieruje cię do Obozu, by szukać dalszych informacji o losie nieżywego strażnika
Odnieś ją do Flintlocka w Twierdzy
Zanieś ją kapitan Mercaptain w Twierdzy
Przy bramie stoi strażnik w towarzystwie psów. Przekonaj go, by przyłączył się do Strażników (Lizus 1), a wskaże ci lokalizację Tajemniczej Kapliczki oraz dostaniesz dodatkowe punkty doświadczenia za rekrutację w Twierdzy.
W środku znajdziesz toster, który możesz naprawić jeśli masz odpowiednią umiejętność oraz statuę kota, która da 1 punkt umiejętności każdej postaci w drużynie. Znaleziony w tosterze spray oddaj Khass Tetowi w Twierdzy.
Możesz ją otworzyć używając umiejętności Wyłamywanie, którą ma Angela. Nim to zrobisz użyj Percepcji, a następnie Człowiek-Demolka by odnaleźć i rozbroić pułapkę w zamku.
By go odkryć, musisz mieć wysoką Percepcję (5 i więcej. Raczej na pewno nie będziesz w stanie go odkryć podczas pierwszej wizyty w tym obszarze). W środku znajdziesz 4 miodożery i trochę sprzętu.
By go odkryć, musisz mieć wysoką Percepcję (5 i więcej. Raczej na pewno nie będziesz w stanie go odkryć podczas pierwszej wizyty w tym obszarze). W środku znajdziesz 4 miodożery i trochę sprzętu.

Lokacje | Wieża Radiowa | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Głównym celem jest tu zdobycie wzmacniaków, które miał zamontować As. Znajdziesz je we wschodniej jaskini. Teren wokół wieży aktualnie przejęli Raiderzy. Możesz pokojowo umożliwić sobie swobodne poruszanie się po tym terenie z pomocą umiejętności dialogowych, ale w ramach przetarcia bojowego nic nie stoi na przeszkodzie by ich zabić - nie powinni stanowić dużego wyzwania. Warto również przeszukać okoliczne skrzynie, odnaleźć gwiazdę Asa, strony z jego dziennika oraz nogę syntetyka, który go zabił.

Gwiazdę znajdziesz tuż po wejściu na teren lokacji. Po dotarciu do pierwszego rozwidlenia spójrz w lewo. Przedmiot znajduje się na jedynym możliwym do podświetlenia krzaku. Nogę również znajdziesz w krzaku. Po podejściu do niej na wyświetlaczu pojawi się stosowna informacja.

Gdy zdobędziesz wzmacniaki i będziesz opuszczał teren wieży, Vargas przez radio poinformuje oddział o wezwaniach o pomoc z Agrocentrum i Highpool. Obie lokacje potrzebują natychmiastowej pomocy, ale nie zdążysz pomóc obu stronom. Jest to pierwszy kluczowy wybór w grze, a lokacja której nie pomożesz ulegnie zniszczeniu i nie będziesz mógł wykonać w niej zadań. Możesz też zignorować obie prośby o pomoc i np. udać się do Obozu Kolejarzy, ale wówczas obie osady ulegną zniszczeniu, co nie przysłuży ci przyjaciół w dowództwie Desert Rangers. Wybór nie ma żadnego olbrzymiego wpływu na fabułę, więc sam zdecyduj komu chcesz pomóc. Highpool to miasteczko pompujące wodę pitną, które jest atakowane przez gang Rozwalaczy. Z kolei Agrocentrum to ogrody i ośrodek badawczy, w którym zmierzysz się ze zmutowaną florą. Agrocentrum generalnie jest bardziej pogmatwane i może być trudniejsze, szczególnie jeśli dopiero zaczynasz grać w Wasteland.

Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl