
Alternatywnie z wysoką Percepcją możesz odkryć, że Tytan to tak naprawdę... eksponat muzealny. Również pojawi się Enola, ale nie zaatakuje, a wyjawi drużynie prawdę. Będziesz miał wówczas do wyboru walkę lub udanie się do Silosa 7 i przekazanie prawdziwego pocisku mnichom. Jeśli zdecydujesz się współpracować, to będziesz mógł swobodnie poruszać się po podziemiach - mnisi nie będą atakować.
Świątynia Tytana - Podziemia | Wasteland 2
Aktualizacja:
Świątynia Tytana - Podziemia
Główna część Świątyni, w której znajduje się boski Tytan. Istnieją trzy sposoby, by się tutaj dostać:
- skorzystać, z któregoś z czterech wejść na terenie Świątyni - jedno z nich jest niestrzeżone, ale zablokowane komputerowym zamkiem;
- skorzystać z rury na zewnątrz Świątyni - wtedy nie musisz składać daniny;
- zostać aresztowanym przy próbie szturmu na Świątynię.
Generalnie będziesz tu z miejsca atakowanym przez wszystkich napotkanych mnichów - wyjątek stanowi zgoda na współpracę ze spotkanym tutaj Enolą (w więzieniu lub gdy odkryjesz prawdę o Tytanie). Dodatkowo uważać musisz na pułapki i alarmy w drzwiach. Najszybszą drogą do głowicy jest skorzystanie z bocznego, niestrzeżonego wejścia na górze (kod do drzwi na powierzchni - 60845; na drzwiach w głąb kompleksu jest alarm), a stamtąd przedostanie się prawą stroną mapy (przez pułapki) do Tytana. Korytarze patrolują mnisi, ale jeśli się postarasz to chowając się po zakamarkach i im umykając możesz dostać się do pocisku będąc niezauważonym. Oczywiście możesz też po prostu przebić się ogniem mieczem. Wtedy pamiętaj o natychmiastowym zajmowaniu się mnichami samobójcami. Najlepiej od razu strzelaj w nich snajperem, jeszcze zanim zostaniesz zauważonym i zanim rozpocznie się walka. Wtedy masz duże szansę, by zabić ich na miejscu, nie dając im nawet możliwości wykonania tury.

Gdy znajdziesz Tytana możesz z pomocą Percepcji odkryć, że to tak naprawdę makieta w muzeum. Zostaniesz wówczas zaczepiony pokojowo przez Enolę, który zaoferuje drużynie udanie się do Silosu 7 i przekazanie mu prawdziwej głowicy. Jeśli pracujesz dla Milicji to na komputerze systemu zamontuj otrzymany od Sadlera zakłucacz. Wtedy będziesz musiał zabić Enolę.
0
Komentarze czytelników
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.