Zadanie główne - Droga do Damonty | Świątynia Tytana
Aktualizacja:
Zadanie główne - Droga do Damonty
By przejść przez kanion i móc ruszyć do Damonty musisz zapłacić daninę dla świątyni. Udaj się na Pierwszy Posterunek. Tam brat Franks wręczy drużynie trzy pojemniki na radioaktywny szlam. Za drużyną zacznie podążać również mnich Sapphiro. Tak długo jak żyje, nie będziesz atakowany przez tutejszych łupieżców, którzy z reguły pełnią rolę swoistych strażników beczek ze szlamem. Uważaj jednak, bo członkowie Milicji będą próbować zabić mnicha, by ukryć swoje istnienie.

Istnieje łącznie 8 pojemników ze szlamem (obrazek). 6 w kanionie, 2 na terenie Świątyni. Każdego możesz użyć tylko raz. Przy każdej beczce znajdziesz grupkę przeciwników - łupieżców lub zmutowane zwierzęta. Gdy oczyścisz teren dodaj pojemniki, które dostałeś od Franksa do paska szybkiego wyboru, wybierz je i kliknij na beczce by napełnić pojemnik. Gdy tylko napełnisz trzy, możesz ruszać do Świątyni.
Porozmawiaj z bratem Parsonsem na bramie do Świątyni i wręcz mu pojemniki. Jeśli wcześniej zabijałeś mnichów, to poinformuje on, że by wejść musisz wręczyć podwójny trybut. Dostaniesz dodatkowe zbiorniki i musisz udać się do kolejnych beczek. Możesz też donieść o siedzibie Milicji, by zmniejszyć daninę ponownie do 3 sztuk. Gdy wręczysz szlam, będziesz mógł wejść na teren Świątyni, ale jeszcze nie z niej wyjść (a przynajmniej nie tą stroną, co potrzeba) - brama na wschód będzie zamknięta dopóki nie porozmawiasz z ojcem Enolą. Enola będzie chciał byś udał się do Silosu 7 i zajął się niejakim bratem Wrightem, którzy wyrzekł się Tytana (główny wątek Świątyni). Gdy tylko zgodzisz się przyjąć misję brama na wschód zostanie otwarta i będziesz mógł ruszyć do Damonty.
Alternatywne rozwiązania:

1. Rozwiązanie siłowe - zabij brata Franksa na 1 posterunku i Gorskiego na 3, a potem ruszaj w stronę Świątyni. Gdy spróbujesz przebić się przez bramę, zdesperowani mnisi odpalą Tytana i zacznie się odliczanie. Po jakimś czasie zatrzyma je ojciec Enola i zaproponuje drużynie poddanie się i areszt. Jeśli się zgodzisz trafisz do więzienia pod ziemią, skąd możesz się wydostać używając ułamanej nogi z łóżka na poluzowanych kratach. Jeśli nie zgodzisz się poddać, możesz od razu wybić całą świątynię i przebić się na wschód, a stamtąd ruszyć do Damonty;
2. By nie płacić daniny możesz skorzystać z kanału, by dostać się do podziemi, a tam skorzystać, z któregoś wyjścia na powierzchnię prowadzącego na teren Świątyni. Jeśli nie włączysz alarmu w podziemiach, to po wyjściu na powierzchnię prawdopodobnie mnisi będą ciągle nastawieni neutralnie. Porozmawiaj wtedy z Enolą, przyjmij jego zadanie i od razu ruszaj na wschód.
Dotyczy zadań:
- Odnajdź drogę do Damonty i zamontuj drugi wzmacniak;
 - Przekaż daninę, by wejść do Świątyni Tytana;
 
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
