Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7

W kanionie potajemnie działa Milicja Grzechotników (Diamondback Militia), które chce przegonić mnichów i przejąć kontrolę. Już krótko po wejściu na obszar możesz spotkać pewnego tajemniczego osobnika, który przedstawi się w jej imieniu i powie, że chcieliby nająć strażników do pewnej bardzo opłacalnej robótki. By jednak sprawdzić, czy się nadajecie, będziesz musiał odnaleźć ukrytą gdzieś w kanionie siedzibę główną Milicji. Nie zdradzi więcej żadnych szczegółów, ale z pomocą Cwaniaka 6 lub Lizusa 4 możesz wydobyć od niego klucz do niej. Ta rozmowa to opcjonalny krok i nie jest niezbędna by dostać później zadanie od Milicji.

Otwieranie przejścia do Milicji - Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana - Wasteland 2 - poradnik do gry
Otwieranie przejścia do Milicji

Siedziba Grzechotników znajduje się na uboczu drogi prowadzącej na trzeci posterunek, schowana za ścianą kamieni. By ją odkryć możesz np. użyć Percepcji, co powinno podświetlić pobliski wózek górniczy, a następnie użyć wózka. Możesz tez wykorzystać pobliską skrzynkę, w której znajduje się komputer. Zhakuj go lub użyj na nim klucza, który dostałeś. Otworzą się drzwi i zostaniesz od razu naskoczony przez członków Milicji. Jeśli masz ze sobą mnicha, ten zginie. Możesz teraz albo od razu bić się z Milicją, albo pokojowo (i bez broni) wejść do środka. Jeśli wybierzesz drugie rozwiązanie, w środku znajdziesz kapitana Sadlera, który zleci drużynie zamontowanie zakłucacza szyfrującego na komputerze sterującym Tytanem w Świątyni. Po wyjściu od Sadlera nie zapomnij porozmawiać ze strażnikiem, by odzyskać swój sprzęt. Jeśli preferujesz mnichów, możesz teraz donieść im (np. Gorskiemu na pobliskim 3 posterunku) o siedzibie, a ci od razu rozpoczną na nią atak. Udaj się do Świątyni.

Przejście do podziemi Świątyni - Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana - Wasteland 2 - poradnik do gry
Przejście do podziemi Świątyni

Jeżeli działasz dla Sadlera, to docelowo powinieneś skorzystać z wejścia przez kanał, przy którym znajdziesz kilku Milicjantów (potrzebna umiejętność Włamywacz), by trafić do podziemnego kompleksu. Lepiej jednak wejść do Świątyni normalnie, przez bramę (musisz złożyć trybut). W środku porozmawiaj z ojcem Enolą. Enola zleci drużynie misję udania się do Silosu 7 (numer 7 na mapie świata) i zajęcia się bratem Wrightem, który podobno planuje użyć tamtejszego Tytana do zniszczenia Świątyni. Historia Enoli brzmi dość podejrzanie, więc może lepiej ją sprawdzić? Skieruj się do podziemi. Najbezpieczniej zejść niestrzeżonym bocznym tunelem będącym na prawo po przejściu przez bramę do świątyni. Na drzwiach użyj umiejętności Haker lub wystukaj kod 60845.

Walka w drodze do Tytana - Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana - Wasteland 2 - poradnik do gry
Walka w drodze do Tytana

Jest to zejście usytuowane najbliżej pocisku. Rozmontuj alarm na drzwiach, a następnie skręć w lewo. W następnym pomieszczeniu spotkasz szóstkę mnichów, w tym dwóch samobójców. Nimi zajmij się w pierwszej kolejności. Wykorzystaj boczne platformy, by mieć przewagę wysokości. Gdy zabijesz wszystkich idź dalej, a zaraz trafisz do pomieszczenia z rakietą.

Do rakiety możęsz dostać się również omijając mnichów. Od pierwszych, zabezpieczonych alarmem drzwi idź prosto. Dojdziesz do kolejnych, równie zabezpieczonych alarmem. Otwórz je i idź dalej. Uważaj na mnichów patrolujących tunele. Nie będzie ich wielu, ale na wszelki wypadek nie biegnij na ślepo przed siebie. Za drugimi drzwiami czeka na ciebie długi tunel, a w nim kilka zamontowanych na ścianach min z czujnikami laserowymi. Poza tym brak zagrożeń.

Enolę i jego ludzi najlepiej potraktować atakiem obszarowym - Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana - Wasteland 2 - poradnik do gry
Enolę i jego ludzi najlepiej potraktować atakiem obszarowym

Jeśli zamierzasz pomóc Milicji, zamontuj zakłucacz na komputerze. Zostaniesz zaatakowany przez Enolę i jego najbliższych współpracowników. Szczęściem stoją razem, więc jedna rakieta lub granat już na starcie powinien przesądzić sprawę. Gdy wrócisz na powierzchnię okaże się, że Milicja przeprowadziła szturm na świątynię. Odnajdź Sadlera - ten zleci drużynie udanie się do Silosu 7 i przesłanie Milicji pocisku się w nim znajdującego.

Jeśli nie chcesz pomagać Milicji, to nie montuj zakłucacza. Zamiast tego użyj Percepcji na Tytanie, a odkryjesz że to tak naprawdę eksponat muzealny, a nie prawdziwa głowica. W tym momencie również spotkasz Enolę, ale ten wyjawi prawdę i jeszcze raz poprosi, byś udał się do Silosu 7 i dostarczył mnichom prawdziwą rakietę. Zgódź się.

Na terenie Silosu znajdziesz rozbite samoloty - Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana - Wasteland 2 - poradnik do gry

Na terenie Silosu znajdziesz rozbite samoloty. Zanim jednak udasz się do głównego obiektu warto przejrzeć okolicę. Pójdź lewą stroną. Na końcu w miejscu z obrazka możesz znaleźć ukryte przejście (Percepcja!) prowadzące do rozbitego samolotu Sierra Madre. Jest to samolot, którego odnalezienie jest jednym z pobocznych questów w Damoncie, ale nic nie szkodzi na przeszkodzie, by skoro już się tu jest od razu go przeszukać. W środku znajdziesz m.in. gazetę oraz katalog Sky Mall (w tosterze), które można zanieść Flintlockowi w muzeum. W jednej z szafek znajdziesz też śrubokręt. Gdy dostaniesz zadanie w Damoncie będziesz mógł z jego pomocą usunąć jedną z krat wentylacyjnych na podłodze. Krat jest kilka, ale tylko na jednej z nich można użyć przedmiotu. Wykorzystaj śrubokręt, by odkryć ukryte w środku złoto. Bez narzędzia nie da się dostać do złota, więc go nie zgub! Po przeszukaniu samolotu wróć do głównej części lokacji.

Ochrona Silosu - Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana - Wasteland 2 - poradnik do gry
Ochrona Silosu

Po wizycie w samolocie wróć do głównej części lokacji. Wejścia do Silosu bronią dwie wieżyczki. Za nimi czeka jeszcze bardzo gęste pole minowe, które wypada rozbroić. Na wieżyczkach bardzo dobrze sprawdzi się broń energetyczna, a jeśli masz dużo wolnego sprzętu, to możesz wykonać rozbrajanie ekspresowe np. strzelając w miny shotgunem lub rzucając w nie granat. Wieżyczki możesz również przejąć z pomocą umiejętności Hakera, dzięki czemu oszczędzisz sobie walki. Gdy droga będzie czysta, wejdź do środka.

Rozbrajanie głowicy - Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana - Wasteland 2 - poradnik do gry
Rozbrajanie głowicy

Musisz teraz podjąć ostateczną decyzję co zamierzasz zrobić. Wysłać pocisk Milicji, Mnichom, czy może go rozbroić. By rozbroić głowicę musisz użyć na nim Człowieka Demolki lub Naprawy mechanicznej. Wymagany jest dość wysoki poziom umiejętności (chociaż z 4 wybuchów lub naprawy, by w ogóle móc spróbować rozbroić bombę), a nie trzeba chyba mówić co się wydarzy przy krytycznie nieudanej próbie. Stąd najlepiej podjąć ją, jeśli któraś z twoich postaci posiada 6 lub 7 poziom jednej z wymaganych umiejętności. W takim wypadku szansa niepowodzenia będzie dostatecznie niska. Gdy odwiedzisz ponownie świątynię będziesz mógł zobaczyć jak zmieniły się wydarzenia w zależności od podjętego wyboru. Będziesz mógł też przyłączyć do drużyny jednego z trzech różnych NPC. Uważaj jednak, bo wszyscy wymagają dość wysokiej charyzmy w drużynie. Jeśli jej nie masz, powiedzą tylko, że są zawiedzeni waszą drużyną i że wolą podróżować w pojedynkę.

Nie zapomnij po fakcie przeszukać silosu, gdzie znajduje się kilka dobrze zabezpieczonych skrzyń.

Rozwiązania:

  1. Rozbrojenie głowicy - po wejściu na obszar spotkasz umierającego Enolę, który nie będzie szczędził "pochlebstw" drużynie. W kanionie zapanuje chaos i anarchia; raj dla łupieżców. Będziesz musiał walczyć niemal z każdym. Do drużyny możesz dołączyć Corran Caina, byłego mnicha, speca od wybuchów, który przechodzi kryzys wiary i potrzebuje odnaleźć nowego boga, którego może wyznawać;
  2. Przekazanie głowicy Milicji - Milicja przejmie władzę nad świątynią. Nie będą specjalnie wdzięczni za pomoc - w końcu teraz mają pocisk nuklearny, więc mogą robić co im się żywnie podoba. Zaczną wyzyskiwać ludność żądając wysokich opłat za możliwość przejścia przez kanion (w tym od naszego oddziału). Do drużyny możesz dołączyć Gary'ego "NaCl" Wolfe'a. Snajpera z Milicji;
Ex-Świątynia Tytana - Tytan, Milicja, Mnisi i Silos 7 | Świątynia Tytana - Wasteland 2 - poradnik do gry
Ex-Świątynia Tytana
  1. Przekazanie głowicy Mnichom - Będziesz musiał zabić brata Wrighta, który zaatakuje drużynę. W kanionie natomiast, co bardziej fanatyczni mnisi uznają, że czas dołączyć do Wielkiego Błysku i obalą ojca Enolę. Doktor Kyle ze szpitala wciśnie odpowiedni przycisk i... kanion zostanie wysadzony w powietrze (co ciekawe, zrobi to najwyraźniej także z zaświatów, gdybyś wcześniej ją zabił). Do drużyny będziesz mógł dołączyć Dana Q, gadułę i żartownisia z wysoką charyzmą i inteligencją (po 7), ale kompletnie bezużytecznego w walce. Będziesz też świadkiem ciekawego nawiązania do Planety Małp.

Dotyczy zadań:

  • Rozważ ofertę od Milicji Grzechotników;
  • Zaszyfruj komputer sterujący głowicą nuklearną dla Milicji Grzechotników;
  • Zdobądź głowicę nuklearną dla Milicji Grzechotników;
  • Zdobądź głowicę nuklearną dla Szalonych Mnichów.
Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl