Wasteland 2 - Twierdza Strażników na zewnątrz
Wasteland 2 - Twierdza Strażników na zewnątrz
Groby strażników. To tu rozpoczniesz grę rozmową z Vargasem. Dostaniesz od niego dwa zadania: 1. Odnaleźć wzmacniaki, które miał przy sobie As (zadanie główne) i 2. Odnaleźć jego dziennik. Obie te misje wykonasz w okolicy Wieży Radiowej.
Oprócz tego przy grobach znajdziesz łopatę, z pomocą której możesz rozkopywać kupki piachu i groby. Możesz od razu spróbować rozkopać grób Asa, ale Vargas i inni nie będą ku temu zbyt przychylni... Gdy wrócisz do tej lokacji później Vargasa już tu nie będzie, więc swobodnie możesz wówczas rozkopać mogiłę (jeśli masz w drużynie Angelę to każ jej stać bardzo daleko od grobów, inaczej zwróci się przeciwko tobie).
Nie będziesz mógł dostać się do środka dopóki nie załatwisz sprawy z Wieżą Radiową. Jednak jeśli masz w drużynie kogoś ze Cwaniak lub Zakapior, możesz dostać od strażnika niezły shotgun "Muł z Missisipi" wraz z amunicją. Opcja zdobycia tej zabawki dostępna jest tylko na początku gry, więc warto tworząc oddział mieć kogoś z którąś z tych zdolności.
Nie wybieraj natomiast opcji przedarcia się siłą do środka. Strażnicy zwrócą się przeciwko tobie i szybko zakończysz swoją przygodę z grą.
Angela to bohaterka pierwszej części gry. Możesz z nią porozmawiać o wydarzeniach sprzed 15 lat. Jeśli masz w drużynie kogoś z Percepcją, to zauważysz także jej tatuaż, o który możesz zapytać. Angela będzie chciała dołączyć do drużyny. Stanowi bardzo duże wzmocnienie, ale nie zostanie w drużynie na stałe, więc dołączenie jej to trochę marnotrawstwo doświadczenia. Niemniej bardzo ułatwi i uprzyjemni rozrywkę. Jeśli będziesz miał Angelę w drużynie i wrócisz porozmawiać z Vargasem, ten zapyta co ona z tobą robi. Jeśli powiesz mu prawdę, Vargas rozkaże Angeli zostać w Cytadeli.
Ashley Brygo, La Roca i Rook. Pełnią rolę rezerwowych strażników, którymi możesz uzupełnić stan osobowy swojego oddziału. Generalnie są dość słabi, gdyż zaczynają na 1 poziomie doświadczenia.
Kapral Solveig Sefors oferuje pancerze i amunicję dobre w pierwszych etapach gry. Możesz u niej uzupełniać zapasy dopóki nie uzyskasz wstępu do Cytadeli.
Możesz mu dać spray, który znajdziesz w Tosterze na terenie Wieży Radiowej. W zamian otrzymasz książkę, dzięki której podniesiesz umiejętność Bijatyka wybranej postaci o 1 punkt.

Twierdza zewnątrz | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Twierdza zewnątrz

Niedaleko wejścia do Twierdzy Strażników rozpoczyna się zabawa w Wasteland 2. To tutaj Vargas przydzieli oddziałowi pierwsze główne zadanie gry - odnalezienie wzmacniaków, a następnie montaż ich na wieżach radiowych w okolicy. Znajdziesz tu także Angelę Deth, której dołączenie do drużyny mocno wesprze jej siłę ognia. Wejście do samej Twierdzy będzie zamknięte dopóki nie zamontujesz pierwszego wzmacniaka w Highpool lub Agrocentrum. Możesz co prawda spróbować siłą wedrzeć się do środka, ale na tym etapie skończy się to po prostu masakrą twoich ludzi i końcem gry.

Od lokalnego handlarza możesz tu także kupić pierwsze kombinezony antyradiacyjne na poziomie 2 (będziesz mógł przemierzać bez ubytku na zdrowiu pola z radiacją 1 i 2), więc warto je szybko kupić.

Stojący przy gramie strażnik Nur Giebitz nie będzie chciał cię wpuścić do środka, dopóki się nie "wykażesz" wykonując pierwsze zadanie. Używając jednak negocjacji możesz przekonać go, by ci pomógł - przekaże w twoje ręce unikalną strzelbę Muł z Missisipi wraz z garścią amunicji.

W edycji Director's Cut za Khass Tetem znajdziesz strzelnicę. Wejścia do niej pilnuje zamknięta brama. Otwórz ją z pomocą umiejętności włamywacza. W środku znajdziesz dwie skrzynie z bronią oraz amunicją. Pierwsza znajduje się po lewej, między skrzynkami i plandekami. Drugą znajdziesz na workach z piaskiem obok prawej dziury. W razie potrzeby przybliż widok, a na pewno ją zauważysz.

Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl