Ocalcie skazańca - albo i nie | Angelorium | Wasteland 2
Aktualizacja:
Ocalcie skazańca - albo i nie
Tuż po wejściu do Angelorium usłyszysz ogłoszenie o planowanej egzekucji niejakiego Fletchera, który nie sprzątał wokół łóżka. Fletcher znajduje się w samym centrum lokacji. Możesz się do niego udać i z nim porozmawiać. Zasugeruje, byś porozmawiał w jego imieniu z Panem Kulturą. Później niedaleko bramy na stadion zostaniesz zaczepiony przesz szeryf Marshall i poinformowany, że Fletecher uciekł z więzienia. Kultura obiecał ludziom egzekucję i w taki czy inny sposób zamierza im ją dostarczyć - jeden członek drużyny zostanie aresztowany i wsadzony do klatki. Musisz przyprowadzić żywego Fletchera by go uwolnić (oczywiście możesz nie zgodzić się na tę wymianę i od razu pójść na otwartą wojnę z manierytami).

Możesz porozmawiać ze strażnikiem Fletchera, ale ten nie będzie zbyt rozmowny, chyba że masz 10 Zakapiora. Potem udaj się na tył klatki, gdzie znajdziesz ślady. Idąc za nimi natrafisz po drodze na Rogera Yee. Od niego dowiesz się o Nicku Chauvinie i Genie Cronku - robbinsonach, którzy najprawdopodobniej odpowiadają za ucieczkę Fletchera. Porozmawiaj także z pobliską Elizavetą - żoną uciekiniera. Z Zakapiorem 7 dowiesz się, że Tori kazała jej uwieść pana Kulturę, gdyż planuje przejąć władzę w mieście. Jeśli porozmawiasz później z Tori o Elizavecie, to ta przyzna się, że to prawda. Potem odwiedź Cronka - jest na drewnianej platformie ponad klatką Fletchera. Z Cwaniakiem 7 możesz mu powiedzieć o zeznaniach Yee i Elizavety, a przyzna się do wszystkiego i wskaże lokację, w której przetrzymywany jest Fletcher.

Fletcher będzie w budynku na środku lokacji. Otaczają go roboty, które planują go zaatakować (jeśli będziesz zbyt długo zwlekał, przemienią swoje plany w czyn i zabiją Fletchera). Dodatkowo budynek jest mocno ominowany. W czasie walki z robotami spróbuj wykorzystać ten fakt na swoją korzyść, ściągając roboty na miny. Maszyny są tylko cztery, z czego dwa z karabinami maszynowymi, więc walka powinna być krótka i niezbyt trudna. Po wszystkim porozmawiaj z Fletcherem i powiedz mu, że jeden z was jest przetrzymywany w więzieniu i zginie, jeśli go nie przyprowadzicie, a zdecyduje się do was dołączyć.

Przy okazji, na północy obszaru znajdziesz zamknięty kontener ze schowkiem w środku (użyj podświetlania by zobaczyć schowek). Wysadź kontener, by dobrać się do zawartości - będzie tu unikalna broń obuchowa Prawda, która m.in. ma 10% szansy na obniżenie statystyk przeciwnika i dodaje +1 Lizusa. Potem nie zostaje nic innego jak wrócić do Angelorium.

Gdy udasz się na środek stadionu będziesz świadkiem egzekucji Fletchera. W zależności od swoich preferencji możesz:
- obserwować egzekucję i nie interweniować - Tori Robbinson przejmie władzę, Kultura ucieknie ze stadionu;
- przerwać egzekucję i powiedzieć Kulturze o spisku Tori - Tori ucieknie ze stadionu;
- przerwać egzekucję i namówić Kulturę do zmiany obyczajów (10 Cwaniaka) lub wygnania Flethera (10 Lizusa). Wszystkie zamieszane w sprawę osoby przeżyją, a Kultura nie dowie się o spisku Tori.
Po zakończeniu sprawy egzekucji aktualny lider stadionu może jeszcze zlecić drużynie odnalezienie Kultury/Tori wraz ze swoją świtą w akwedukcie Los Angeles i przyniesienie mu głowy swojego przeciwnika. Na miejscu możesz albo dokonać rzezi, albo pozwolić drugiej frakcji uciec (lider w Angelorium będzie na to zły - każe wam się wynieść, a jeśli będziesz go jeszcze męczył, zaatakuje drużynę wraz z całą swoją frakcją). W tej lokacji znajdziesz także toster, w którym znajduje się grzałka do tostera. Grzałkę możesz wręczyć kucharzowi Samowi w Angelorium, a Pan Kultura pozwoli wam zabrać swoje dwa worki żwirku (jeśli rządzi tam Tori, to możesz je od razu po prostu wziąć - jej nie będzie to obchodzić).
Warto też wspomnieć, że po wykonaniu tego zadania otwarty zostanie magazyn manierytów na koronie stadionu, w którym znajdziesz kilka sejfów.
Alternatywne rozwiązania:
- Gdy dowiesz się o spisku Tori od Elizavety możesz od razu donieść o nim Kulturze w jego gabinecie. Natychmiast zakończysz zadanie - nie będziesz musiał szukać Fletchera i odzyskasz swojego uwięzionego członka drużyny;
- Jeśli nie uratujesz Fletchera egzekucja nastąpi na przetrzymywanym członku drużyny.
Dotyczy zadań:
- Ocalcie skazańca - albo i nie;
- Przynieście Tori Robbinson głowę Pana Kultury;
- Przynieście Panu Kulturze głowę Tori Robbinson.
0
Komentarze czytelników
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.