W tym samym schowku znajdziesz konsolkę Bushnell Ocelot, którą możesz dać Mercaptain w Twierdzy.
Jest tu też specjalny dyskobot Jaime oraz unikalny ciężki karabin - Wielka Betty, którymi opiekuje się Magee. Robota naprawisz z pomocą Komputerów, a wówczas zacznie podążać za drużyną. Jeśli idzie o karabin, to daj Magee jakąś dobrą broń, a naprawi Betty i wręczy ją drużynie.
Damonta - lokacja | Wasteland 2
Aktualizacja:

Końcowy cel podróży przez całą Arizonę. Czas wreszcie zamontować ten wzmacniak, co to zajmuje miejsce w plecaku praktycznie od początku gry. Nie będzie jednak zbyt łatwo - Damonta została zaatakowana przez roboty, które wybiły prawie wszystkich mieszkańców.
W Damoncie możesz spotkać kilku starych znajomych (zakładając oczywiście, że przeżyli poprzednie spotkania), dla których będziesz mógł wykonać kilka questów pobocznych. Jednak poza tym jest to lokacja nastawiona głównie na walkę z wszelkim możliwym żelastwem. Bądź dobrze przygotowany odwiedzając Damontę. Bardzo dobrze sprawdzi się tu broń energetyczna i ciężkie karabiny. Niemal obowiązkowo (w szczególności na najwyższym poziomie trudności) powinieneś mieć też ze sobą kilka rakiet (jeśli jest taka potrzeba, to wróć się nawet aż do Twierdzy i kup kilka zabawek od Tana - bez ciężkiego wsparcia możesz tu mieć przechlapane). Jednocześnie nie zapominaj, że przeciw wysokiemu pancerzowi zaskakująco dobrze spisuje się także broń obuchowa, więc nie zawsze trzeba odwoływać się do fajerwerków.
Z robotów, z którymi przyjdzie się tu zmierzyć, szczególną uwagę należy zwrócić na dwa rodzaje. Pierwszym jest Młockarz (Thresher). Którego atak "z dyńki" odrzuca pobliskich strażników. Same obrażenia z takiego ataku nie są jeszcze zbyt druzgoczące. Znacznie ważniejsze jest to, że każdy taki atak ogłusza odrzuconych obniżając o 3 ich Szybkość i Czujność, co może znacząco utrudnić następne walki, gdy okaże się, że nie jesteś w stanie wykonać standardowej ilości ataków w jednej turze. Na szczęście jest on powolny i dobry snajper - wsparty może serią z karabinu - powinien neutralizować zagrożenie zanim Thresher zbliży się do kogoś z zespołu.

Znacznie większym problemem jest natomiast Ciachacz (Slicer Dicer). Jest to zdecydowanie najmocniejszy z robotów. Gruby pancerz i ponad 400 KON od razu sugerują ciężką przeprawę. Ponadto dysponuje on atakami obszarowymi i może łatwo przemieszczać się na duże odległości. Tworzy także pole obniżające koordynację wszystkim stojącym wokół niego. Walcząc z nimi staraj się możliwie najbardziej rozproszyć drużynę. Im dłużej trwa walka tym gorzej, bo prawdopodobnie każdemu się oberwie, dlatego najlepiej od razu traktować je z LAW-ów lub nawet z rakiet przeciwpancernych. Pamiętaj też, że Slicer wybucha w momencie śmierci, raniąc wszystkich wokół.
Na koniec warto też wspomnieć, że Damonta z technicznego punktu widzenia leży poza obszarem jurysdykcji Strażników, więc możesz tylko zamontować wzmacniak i zostawić miasteczko samemu sobie.
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
