Wasteland 2 - Damonta
Wasteland 2 - Damonta
Znajdziesz tu Wally'ego, którego atakują roboty. Gdy się ich pozbędziesz porozmawiaj z Wallym przez interkom, a otworzy drzwi. Zanim da ci klucz do wieży będzie chciał byś zajął się sprawą ataku robotów. Możesz od razu wyciągnąć od niego klucz z pomocą Zakapiora 5 lub Lizusa 5. Otwórz z jego pomocą bramę i zamontuj wzmacniak, by w końcu zakończyć główne zadanie w Arizonie. Potem możesz od razu wrócić do Twierdzy.
Chodzący słownik. Gdy uwolnisz go z klatki, będziesz mógł przyłączyć go do swojej - brygady, kompanii, eskadry - drużyny.
W schowku Blaszki znajdziesz między innymi brakującą część do naprawy robota przed wieżyczkami w Więzieniu Danfortha. Z jego pomocą będziesz mógł siłą wedrzeć się do środka.
W tym samym schowku znajdziesz konsolkę Bushnell Ocelot, którą możesz dać Mercaptain w Twierdzy.
+1 punkt umiejętności dla wszystkich członków drużyny.
Red z Więzienia. Będzie chciał byś go uwolnił z samolotu. W samolocie są cztery roboty. Gdy uwolnisz Reda zaproponuje by razem znaleźć samolot Sierra Madre - znajdziesz go za ukrytym przejściem na terenie Silosa 7.
Znajdziesz tu Jill Yates, Doca i Barta, jeśli uratowałeś ich wszystkich w Kanionie. Z Doc'iem możesz pohandlować, sprzedaje medykamenty (ale już nie tak tanio jak ostatnio). Jill zleci drużynie zadanie odnalezienia jej krów. Możesz także wziąć od niej do pomocy Barta, który zacznie podążać za drużyną.
Krowy, których szuka Jill. Jeśli masz w drużynie Barta, to ten odejdzie odprowadzić bydło. Możesz rownież użyć zdolnści Zaklinacza Zwierząt, wtedy krowy pójdą same do Jill. Nie zapomnij później porozmawiać z nia. Dostaniesz w nagrodę 50$.
Rodzcie Binh, będą chcieli byś odnalazł ich córkę, którą porwał Tinker.
Będą atakowane przez cztery roboty. Gdy je przegonisz możesz od Hopi kupić amunicję.
Jest tu też specjalny dyskobot Jaime oraz unikalny ciężki karabin - Wielka Betty, którymi opiekuje się Magee. Robota naprawisz z pomocą Komputerów, a wówczas zacznie podążać za drużyną. Jeśli idzie o karabin, to daj Magee jakąś dobrą broń, a naprawi Betty i wręczy ją drużynie.
W kompanii wodnej, oprócz sterty robotów, których trzeba się pozbyć dla Clyde'a, znajdziesz obraz, który możesz zanieść Flintlockowi w muzeum w Twierdzy. Znajdziesz tu również martwe ciało Davida Barnesa - możesz zawiesić mu na szyi Medalion Sary z Kanionu Tytna. Znajduje się tu również sejf - hasło: 152260.
W środku znajdziesz kości dla psa, które możesz dać Hyaonowi Drhku pilnującemu psy Danfortha w Więzieniu (musisz pokojowo dostać się do Więzienia). W zamian dostaniesz książkę dającą +1 do Zaklinacza zwierząt.
W środku znajdziesz m.in. robota korzystającego z maszyny do wróżb (w końcu ją zniszczy, musisz go zaatakować, jeśli chcesz ją uratować) i bardzo dobrą broń obuchową - młot Porządek.

Damonta - lokacja | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Wreszcie w Damoncie - Damonta - lokacja | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
Wreszcie w Damoncie

Końcowy cel podróży przez całą Arizonę. Czas wreszcie zamontować ten wzmacniak, co to zajmuje miejsce w plecaku praktycznie od początku gry. Nie będzie jednak zbyt łatwo - Damonta została zaatakowana przez roboty, które wybiły prawie wszystkich mieszkańców.

W Damoncie możesz spotkać kilku starych znajomych (zakładając oczywiście, że przeżyli poprzednie spotkania), dla których będziesz mógł wykonać kilka questów pobocznych. Jednak poza tym jest to lokacja nastawiona głównie na walkę z wszelkim możliwym żelastwem. Bądź dobrze przygotowany odwiedzając Damontę. Bardzo dobrze sprawdzi się tu broń energetyczna i ciężkie karabiny. Niemal obowiązkowo (w szczególności na najwyższym poziomie trudności) powinieneś mieć też ze sobą kilka rakiet (jeśli jest taka potrzeba, to wróć się nawet aż do Twierdzy i kup kilka zabawek od Tana - bez ciężkiego wsparcia możesz tu mieć przechlapane). Jednocześnie nie zapominaj, że przeciw wysokiemu pancerzowi zaskakująco dobrze spisuje się także broń obuchowa, więc nie zawsze trzeba odwoływać się do fajerwerków.

Z robotów, z którymi przyjdzie się tu zmierzyć, szczególną uwagę należy zwrócić na dwa rodzaje. Pierwszym jest Młockarz (Thresher). Którego atak "z dyńki" odrzuca pobliskich strażników. Same obrażenia z takiego ataku nie są jeszcze zbyt druzgoczące. Znacznie ważniejsze jest to, że każdy taki atak ogłusza odrzuconych obniżając o 3 ich Szybkość i Czujność, co może znacząco utrudnić następne walki, gdy okaże się, że nie jesteś w stanie wykonać standardowej ilości ataków w jednej turze. Na szczęście jest on powolny i dobry snajper - wsparty może serią z karabinu - powinien neutralizować zagrożenie zanim Thresher zbliży się do kogoś z zespołu.

Slicer Dicer - Damonta - lokacja | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
Slicer Dicer

Znacznie większym problemem jest natomiast Ciachacz (Slicer Dicer). Jest to zdecydowanie najmocniejszy z robotów. Gruby pancerz i ponad 400 KON od razu sugerują ciężką przeprawę. Ponadto dysponuje on atakami obszarowymi i może łatwo przemieszczać się na duże odległości. Tworzy także pole obniżające koordynację wszystkim stojącym wokół niego. Walcząc z nimi staraj się możliwie najbardziej rozproszyć drużynę. Im dłużej trwa walka tym gorzej, bo prawdopodobnie każdemu się oberwie, dlatego najlepiej od razu traktować je z LAW-ów lub nawet z rakiet przeciwpancernych. Pamiętaj też, że Slicer wybucha w momencie śmierci, raniąc wszystkich wokół.

Na koniec warto też wspomnieć, że Damonta z technicznego punktu widzenia leży poza obszarem jurysdykcji Strażników, więc możesz tylko zamontować wzmacniak i zostawić miasteczko samemu sobie.

Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl