Pozostałe zadania | Santa Fe Springs | Wasteland 2
Aktualizacja:
Pozostałe
Przetestujcie komunikację radiową z porucznikiem Woodsonem
Zadanie wykona się samo po opuszczeniu Santa Fe Springs (musisz najpierw zabezpieczyć obwód i zdobyć klucz). Woodson skontaktuje się z oddziałem, gdy tylko ruszysz trochę w głąb świata. Od tego momentu możesz się z nim kontaktować w sprawie awansów. Będziesz także od niego regularnie dostawał wezwania o pomoc nadsyłane przez okolicznych mieszkańców.
Nawiążcie ponowny kontakt z bazą Twierdza w Arizonie

Należy zamontować wzmacniak na wieży radiowej w Griffith. By się tam dostać należy wykonać główny wątek związany z Boża Milicją. Po szczegóły sprawdź rozdział o Griffith.
0
- Wasteland 2 - poradnik do gry
- Wasteland 2 - opis przejścia
- Santa Fe Springs
- Santa Fe Springs - zadania
- Baza Strażników w Santa Fe Springs | Santa Fe Springs | Wasteland 2
- Ulepszcie kombinezony antyradiacyjne | Santa Fe Springs | Wasteland 2
- Odnajdźcie drużynę Foxtrot, która padła celem ataku (zeolit) | Santa Fe Springs
- Zwiększcie zasięg nadawania Strażników w Los Angeles | Santa Fe Springs
- Pozostałe zadania | Santa Fe Springs | Wasteland 2
- Santa Fe Springs - zadania
- Santa Fe Springs
- Wasteland 2 - opis przejścia
Komentarze czytelników
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.