Wasteland 2 - Agrocentrum Piwnica
Wasteland 2 - Agrocentrum Piwnica
Leży na podłodze. Zanieś go Kathy, by sporządzić odtrutkę (najpierw musisz zebrać 10 fragmentów strąków).
Jeśli rozmawiałeś z Mattem o Asie, od Skinnera dowiesz się o handlarzu w Obozie Kolejarzy, który może mieć coś wspólnego ze śmiercią strażnika. Skinner będzie chciał żeby zabrać go na powierzchnię. Zacznie podążać za zespołem jeśli się zgodzisz. Doprowadź go do schodów na górę.
Uwięziony w roślinach, możesz go uwolnić za pomocą Trapera lub Chirurgii.
Z jego pomocą otwierasz zamki trzech śluz. Tylko jedna śluza może być otwarta w danej chwili. Możesz naprawić komputer i otworzyć więcej przejść z pomocą umiejętności Haker.
Opary trują i ranią systematycznie wszystkich, którzy w nich stoją. Możesz się ich pozbyć jeśli włączysz wszystkie 5 wentylatorów. Alternatywnie możesz zwyczajnie szybko przebiegać przez tunel.
Znajduje się w jednym ze szklanych pojemników. Możesz je wyjąć z pomocą Trapera. Leczy każdą chorobę (ale nie strąkową infekcję!). Możesz je wymieszać z Zielonym ziołem, które znajduje się w tym samym pomieszczeniu by stworzyć mieszankę przywracającą ~70 punktów CON (mieszanka wymaga 5 poziomu Medyka Polowego do użycia).
Znajduje się w jednym ze szklanych pojemników. Możesz je wyjąć z pomocą Trapera. Przywraca zdrowie po użyciu. Możesz je wymieszać z Czerwonym ziołem, które znajduje się w tym samym pomieszczeniu by stworzyć mieszankę przywracającą ~70 punktów CON (mieszanka wymaga 5 poziomu Medyka Polowego do użycia).
Może pobrać próbkę krwi od członka drużyny i przedstawić analizę osobowości.
Musisz zamknąć je siłą z pomocą Brutala, by otworzyć boczne przejście.
Jeśli chcesz pozbyć się trujących oparów musisz kolejno:
1. Wysłać jednego członka drużyny do pierwszych trzech włączników będących zaraz po wejściu do tunelu i upewnić się że wszystkie trzy wentylatory są wyłączone.
2. Wysłać kogoś z umiejętnością Brutal do wyłamanych drzwi i zamknąć je. Zignoruj możliwość użycia Włamywacza, bo i tak nie zadziała.
3. Wysłać kogoś do drugich włączników w głębi tunelu (trzeba będzie przestrzelić rośliny na jednym wentylatorze, żeby mógł zostać uruchomiony).
4. Włączyć wszystkie pięć wentylatorów (3 włączniki przy pierwszej osobie, 2 przy drugiej).
5. Otworzyć boczny tunel łączący oba pomieszczenia z włącznikami (nie otworzy się, jeśli nie zamknąłeś siłą drzwi z punktu 2.)
Duża rzadkość w pierwszej części gry - broń energetyczna. Znajdziesz ją w jednym z ciał na podłodze.
Strzel w krzaki, a następnie użył Włamywacza albo Brutala, by dostać się do środka. Uważaj na pułapkę tuż za drzwiami.
Nie do przejścia dopóki nie wyłączysz systemu irygacyjnego.
Przebywanie w tunelu powoduje zatrucie. Możesz włączyć wentylator, by przewietrzyć opary, ale on znajduje się na 2 końcu tunelu, wiec i tak będziesz zmuszony przez nie przebiec.
Włącz go, by wyłączyć opary. Potem możesz znów wyłączyć, by odblokować przejście.
Użyj na niej umiejętności Komputery, by odblokować przejście do dalszej części tunelu. Jeśli nie jesteś w stanie - musisz przebić się siłą przez pobliskie pomieszczenie ze strąkami, strąkoludziami i paroma muchami.
W rogach pomieszczenia znajdziesz skrzynię i sejf, zawierające karty magnetyczne do wschodniej i zachodniej części.
Nie do przejścia, dopóki nie wyłączysz systemu irygacyjnego.
Uwięziony w roślinach, możesz go uwolnić za pomocą Trapera lub Chirurgii.
Jeśli chcesz pozbyć się trujących oparów musisz kolejno:
1. Wysłać jednego członka drużyny do pierwszych trzech włączników będących zaraz po wejściu do tunelu i upewnić się że wszystkie trzy wentylatory są wyłączone.
2. Wysłać kogoś z umiejętnością Wyłamywanie do wyłamanych drzwi i zamknąć je siłą.
3. Wysłać kogoś do drugich włączników w głębi tunelu (trzeba będzie przestrzelić rośliny na jednym wentylatorze, żeby móc przejść).
4. Włączyć wszystkie pięć wentylatorów (3 włączniki przy pierwszej osobie, 2 przy drugiej).
5. Otworzyć boczny tunel łączący oba pomieszczenia z włącznikami (nie otworzy się, jeśli nie zamknąłeś siłą drzwi z punktu 2).

Agrocentrum Piwnica | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Agrocentrum Piwnica

Do piwnicy dostajesz się z kompleksu głównego. Obok wejścia znajdziesz komputer sterujący trzema śluzami. Południowa prowadzi do grzybiarni, gdzie m.in. znajdziesz Fungicide niezbędny do opracowania lekarstwa na zarazę. W grzybiarni roi się w niej od strąków, więc bądź szczególnie ostrożny. Zachodnia śluza prowadzi na zachodnie pole, a wschodnia na wschodnie. Na nich znajdziesz pompy systemu irygacyjnego, które należy wyłączyć. Uważać musisz także na toksyczne opary w obu tunelach. Albo włącz wentylację w obu pasażach albo przebiegaj szybko przez tunel do wyjścia na obszar (wystarczy przebiec jedną osobą - i tak automatycznie cała drużyna przeniesie się na pola). Zagrożenie nie należy do poważnych, bo trucizny zadawać będą niewielkie obrażenia, 1 punkt KON co kilka sekund, ale na tym etapie gry każdy punkt KON jest bardzo cenny. Poza tym trucizna będzie się bardzo szybko odnawiała, więc nawet wytrzymałe postacie szybko mogą stracić sporo zdrowia.

Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl