1. Wysłać jednego członka drużyny do pierwszych trzech włączników będących zaraz po wejściu do tunelu i upewnić się że wszystkie trzy wentylatory są wyłączone.
2. Wysłać kogoś z umiejętnością Brutal do wyłamanych drzwi i zamknąć je. Zignoruj możliwość użycia Włamywacza, bo i tak nie zadziała.
3. Wysłać kogoś do drugich włączników w głębi tunelu (trzeba będzie przestrzelić rośliny na jednym wentylatorze, żeby mógł zostać uruchomiony).
4. Włączyć wszystkie pięć wentylatorów (3 włączniki przy pierwszej osobie, 2 przy drugiej).
5. Otworzyć boczny tunel łączący oba pomieszczenia z włącznikami (nie otworzy się, jeśli nie zamknąłeś siłą drzwi z punktu 2.)
1. Wysłać jednego członka drużyny do pierwszych trzech włączników będących zaraz po wejściu do tunelu i upewnić się że wszystkie trzy wentylatory są wyłączone.
2. Wysłać kogoś z umiejętnością Wyłamywanie do wyłamanych drzwi i zamknąć je siłą.
3. Wysłać kogoś do drugich włączników w głębi tunelu (trzeba będzie przestrzelić rośliny na jednym wentylatorze, żeby móc przejść).
4. Włączyć wszystkie pięć wentylatorów (3 włączniki przy pierwszej osobie, 2 przy drugiej).
5. Otworzyć boczny tunel łączący oba pomieszczenia z włącznikami (nie otworzy się, jeśli nie zamknąłeś siłą drzwi z punktu 2).
Wasteland 2: Agrocentrum Piwnica
Aktualizacja:
Agrocentrum Piwnica
Do piwnicy dostajesz się z kompleksu głównego. Obok wejścia znajdziesz komputer sterujący trzema śluzami. Południowa prowadzi do grzybiarni, gdzie m.in. znajdziesz Fungicide niezbędny do opracowania lekarstwa na zarazę. W grzybiarni roi się w niej od strąków, więc bądź szczególnie ostrożny. Zachodnia śluza prowadzi na zachodnie pole, a wschodnia na wschodnie. Na nich znajdziesz pompy systemu irygacyjnego, które należy wyłączyć. Uważać musisz także na toksyczne opary w obu tunelach. Albo włącz wentylację w obu pasażach albo przebiegaj szybko przez tunel do wyjścia na obszar (wystarczy przebiec jedną osobą - i tak automatycznie cała drużyna przeniesie się na pola). Zagrożenie nie należy do poważnych, bo trucizny zadawać będą niewielkie obrażenia, 1 punkt KON co kilka sekund, ale na tym etapie gry każdy punkt KON jest bardzo cenny. Poza tym trucizna będzie się bardzo szybko odnawiała, więc nawet wytrzymałe postacie szybko mogą stracić sporo zdrowia.
Komentarze czytelników
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
Witam wszystkich!
Mam pytanie odnośnie do wyboru frakcji a przynajmniej opowiedzeniu się po innej stronie konfliktu niż Strażnicy(po przeczytaniu powyższego poradnika dowiedziałem się o takiej możliwości)
I tu pytanie, czy jest to 100% możliwe, jaka(lub jakie to frakcje)to frakcja i jak można się do niej dostać.
Z góry dzięki.
Kiedy poradnik do Legend of Grimrock 2 ???
@chrzanekTNT: przy progressie poradnika widnieje obecnie 90%, co oznacza, że to nie koniec, więc Seal Beach będzie.
Czy to jest koniec poradnika niema lokacji Seal Beach i zakończenia , wprawdzie tam questów niema ale jest pare zakończeń gry o których chciałem przeczytać
Wie ktoś, co robi Komputer z wielkim czerwonym przyciskiem w kanałach Hollywood? Ukończyłem grę, i dalej nie wiem po co on.
@chrzanekTNT: posiadamy zaktualizowaną mapę, jednak ktoś zapomniał zaktualizować ją w poradniku :) nasz błąd, zostanie to szybko poprawione
Mapie Hollywood przydała by sie aktualizacja bo niema na niej połowy lokacji , tak czy inaczej musiałem sie naszukać
@padyszach: owszem, planujemy zweryfikować informacje od początku poradnika, gdzie faktycznie wstępne rozdziały oparte były jeszcze o wersję beta. Po zakończeniu opisu całości będziemy poprawiać błędy, które wychwycimy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
