Zadanie główne - Droga do Damonty i kombinezony antyradiacyjne | Więzienie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zadanie główne - Droga do Damonty i kombinezony antyradiacyjne

Wprowadź hasło by bezpiecznie dojść do Reda - Zadanie główne - Droga do Damonty i kombinezony antyradiacyjne | Więzienie - Wasteland 2 - poradnik do gry
Wprowadź hasło by bezpiecznie dojść do Reda

Celem wizyty w więzieniu jest odkrycie drogi do Damonty. Pytając o Damontę kogokolwiek z napotkanych mieszkańców będziesz słyszał o niejakim Redzie, z którym należy się skontaktować. Reda znajdziesz w północno-zachodniej części mapy. Niestety droga do niego strzeżona jest przez dwie, bardzo groźne wieżyczki. By wyłączyć wieżyczki należy wprowadzić odpowiednie hasło do pobliskiego komputera. Red regularnie zmienia hasło. Możesz pytać się o nie mieszkańców, ale żadne które usłyszysz nie będzie poprawnym. Hasło do bramy to ROSEBUD i nie ma możliwości, by się tego dowiedzieć. Jest to nawiązanie do pierwszej części, gdzie było to hasło do krypty z najcenniejszymi skarbami kultu Opiekunów. Red nawet powie, że musisz być tak stary jak Vargas skoro je znasz, gdy mu o nim wspomnisz.

W jaskini czekają walki ze zmutowanymi zwierzętami - Zadanie główne - Droga do Damonty i kombinezony antyradiacyjne | Więzienie - Wasteland 2 - poradnik do gry
W jaskini czekają walki ze zmutowanymi zwierzętami

Alternatywną drogą do Reda jest jaskinia w zachodniej części mapy. By się do niej dostać musisz otworzyć zamkniętą bramą, np. ją wyważając. W jaskini czeka starcie z grupką twardych miodożerów (używaj broni z dużą przebijalnością). Na rozgałęzieniu skręć w prawo, gdzie będzie jeszcze kilka wilków. Gdy się z nimi uporasz możesz wyjść z jaskini. Jeśli pójdziesz w lewo na rozgałęzieniu, trafisz jeszcze na kilka ropuch (uważaj na zabieranie broni) i parę skrytek.

Wychodząc z jaskini nie zapomnij rozbroić min - Zadanie główne - Droga do Damonty i kombinezony antyradiacyjne | Więzienie - Wasteland 2 - poradnik do gry
Wychodząc z jaskini nie zapomnij rozbroić min

Po wyjściu z jaskini, drogę do Reda chroni jeszcze kilka min. Pamiętaj o użyciu Percepcji i rozbrojeniu ich. Sam Red nie będzie początkowo skory do dzielenia się informacjami o Damoncie, ale wystarczy wspomnieć, że każdy kogo pytałeś kierował cię do niego. By dostać się do Damonty trzeba przejść przez Kanion Tytana na wschodzie. Problem polega na tym, że jest to wyjątkowo mocno napromieniowany teren i nawet kombinezony kupione w Twierdzy nie wystarczą, by spokojnie się po nim poruszać. Red wspomni o niejakim Ricku Baychowskim, który może mieć odpowiednio mocne kombinezony. Szczęściem, Baychowski aktualnie jest zamknięty w więzieniu w Twierdzy Strażników. Nie pozostanie więc nic innego jak udać się do bazy.

Uwaga - Jeśli dostałeś się do Reda przez jaskinię, a chcesz wyjść głównym wejściem, to najpierw skorzystaj z komputerka przed bramą, by wyłączyć wieżyczki - inaczej cały czas będą włączone i otworzą ogień, gdy tylko wyjdziesz!

Więzienie znajdziesz w północno-wschodniej części Twierdzy. Baychowski będzie gotów pomóc, jeśli obiecasz mu wolność. Porozmawiaj ze strażnikiem i powiedz mu, że potrzebujesz zabrać ze sobą więźnia. Baychowski zacznie podążać za zespołem i zaznaczy na mapie swój kamper, gdzie są schowane kombinezony (numer 4 na mapie świata). Udaj się na miejsce.

Kombinezony są w sejfie przed wozem - Zadanie główne - Droga do Damonty i kombinezony antyradiacyjne | Więzienie - Wasteland 2 - poradnik do gry
Kombinezony są w sejfie przed wozem

Po przybyciu na teren kampera Baychowski poprosi byś go puścił. Jeśli się zgodzisz będziesz się musiał później tłumaczyć przed Vargasem, z kolei jeśli nie - złamiesz dane Rickowi słowo. Kombinezony znajdują się w sejfie - kod to 733 (powie go Baychowski jeśli jest przy zespole, w innym wypadku możesz użyć umiejętności Kasiarz). Nie zapomnij założyć kombinezonów, gdy już je weźmiesz do ekwipunku. Teraz możesz swobodnie poruszać się po całej Arizonie, nie przejmując się radiacją. Wróć do Twierdzy by zakończyć zadanie, albo wróć do więzienia i wciśnij Baychowskiego znów do celi, albo idź na dywanik do Vargasa, by się wytłumaczyć dlaczego zgubiłeś więźnia (powiedz np. że zginął w czasie próby ucieczki).

Alternatywne rozwiązania:

  • Baychowskiego możesz zabić, zwrócić do więzienia, lub puścić wolno. W Damoncie spotkasz później ponownie Reda, którego nastawienie będzie zależne od tego co zrobiłeś z jego bratem;
  • Jeśli masz odpowiednio wysoką Percepcję i znasz hasło do sejfu możesz samemu odkryć kamper i zdobyć kombinezony, ignorując całkowicie wątek Baychowskiego;
  • Ekstremalnie rzadko może się zdarzyć, że znajdziesz kombinezony w schowkach, na które natrafiasz wędrując po mapie świata. Być może jest to bug.

Dotyczy zadań:

  • Zamontuj wzmacniaki na dwóch wieżach radiowych;
  • Znajdź sposób, by dotrzeć do Damonty i zamontować drugi wzmacniak;
  • Uwolnij Ricka Baychowskiego z więzienia - lub nie.
Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl