Wasteland 2 - Hollywood kanały
Wasteland 2 - Hollywood kanały
Laboratorium Soli. Znajdziesz tu grupkę pracowników, z którymi trzeba walczyć.

Jeśli doprowadziłeś do pokoju między HIH, a kościołem znajdziesz tu Heidi i syntka, z którymi także będziesz się musiał zmierzyć.
Jest mocno ranna. Jej uleczenie wymaga wysokiego poziomu Chirurga. Gdy postawisz ją na nogi, zaprowadź ją do Radżiego na cmenatarzu w Hollywood za co dostaniesz książkę +1 do Włamywacza.
Schowki ze sprzętem. Każdy zamknięty i zabezpieczony pułapką, podobnie jak bramy które tu prowadzą.
Jeśli naprawisz jego toster (70% na 10 poziomie speca) wręczy drużynie klucz do laboratorium soli. W tosterze nie ma nic unikalnego - losowe, mało wartościowe rzeczy.
Na wuju można też użyć Cwaniaka 10, ale nie da on nic poza doświadczeniem.
Drzwi do laboratorium. Klucz można zdobyć od szalonego wuja (jeśli naprawi się jego toster) lub w sypialni Heidi w Izbie Handlowej. Można też zhakować zamek (70% szansy na Hakerze 10).
Brak przejścia.
Można go wysadzić lub zniszczyć Brutalem.
Ukryte przejście. Znajdziesz przed nim jeszcze dwóch ćpunów, których trzeba się pozbyć. Ścianę najlepiej wysadzić, bo Brutal daje marne rezultaty (29% szansy na sukces i 35% szansy na krytyczną porażkę na 10 poziomie). Za ścianą znajdziesz komputer z przyciskiem.
Przy murze stoją dwa solne draby, dzięki którym poznasz lokalizację Redondo Beach.
Podejrzany komputer z wielkim, niebezpiecznie wyglądającym czerwonym przyciskiem...
Po jego wciśnięciu zatrzęsie się ziemia, ale nic innego się nie póki co nie wydarzy.
Drzwi do laboratorium. Klucz można zdobyć od szalonego wuja (jeśli naprawi się jego toster) lub w sypialni Heidi w Izbie Handlowej. Można też zhakować zamek (70% szansy na Hakerze 10).

Hollywood Kanały | Lokacja | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Hollywood Kanały

Do kanałów najlepiej dostać się z Hollywoodzkiej Izby Handlowej. Po wejściu do budynku wejdź do pomieszczenia po prawej, a tam udaj się na górę, gdzie otwórz drzwi Włamywaczem, a potem zabij strażnika (reszta rezydentów Izby nie będzie o tym wiedzieć, więc nie musisz przejmować się atakiem lub niemożnością wykonania innych zadań). Na ścianie pomieszczenia ze strażnikiem znajdziesz ukryty włącznik, który otworzy tajną sypialnię (wymagana Percepcja). W sypialni znajdziesz zejście do kanałów. Będzie tam też sejf z kluczem do laboratorium soli w środku.

Drugie wejście znajduje się w Hotelu California, którego zarządzający nie będą jednak zbytnio przychylni temu, by z niego skorzystać. Zostaniesz zaatakowany, jeśli będziesz zbyt namolny w hotelu. Czeka cię walka najpierw z trójką zasolonych przy wejściu (do recepcjonisty dodatkowo musisz się przebić niszcząc wybuchem pobliską ścianę), a potem jeszcze z dwójką strażników pilnujących zejścia do kanałów - Bestią z minigunem i Mini Bestią z mini minigunem.

W kanałach znajdziesz głównie okolicznych narkomanów, ale nie wszyscy będą wrogo nastawieni. Jest tu także laboratorium produkujące sól oraz Jossie z zadania "Znajdźcie Jossie, jedną z podopiecznych Radżiego", które mogłeś otrzymać na cmentarzu w Hollywood. W czasie eksploracji nie biegnij na oślep przed siebie, bo możesz wpaść na pojedyncze pułapki w postaci zamontowanych na ścianach min z celownikami laserowymi.

Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl