Zabij komendanta Danfortha | Więzienie | Wasteland 2
Aktualizacja:
Zabij komendanta Danfortha i uwolnij Radosną Dolinę od Czerwonych Skorpionów
Zadanie otrzymasz od Jobe'a na farmie Auwertera. Chce żebyś zabił Danfortha i uwolnił okolicę od Czerwonych Skorpionów. Choć podczas szukania drogi do Damonty możesz oczyścić region ze Skorpionów, to do samego Danfortha nie będziesz się w stanie zbliżyć ze względu na potężną ochronę więzienia. Wejście strzeżone jest przez dwie wieżyczki. Jest tam też interkom, przez który możesz porozmawiać z komendantem, oraz robot, który docelowo może te wieżyczki zniszczyć, ale wymaga do tego specjalnej części - #TRL-01553, którą zdobędziesz dopiero od Tinkera (Blaszki) w Damoncie.
Gdy wrócisz z wyprawy do Damonty okaże się, że Skorpioni w ramach zemsty wymordowali prawie całą ludność cywilną. Będzie miało to miejsce nawet w sytuacji, gdy nie rozmawiałeś, a tym bardziej nie walczyłeś z członkami gangu. Z tego powodu dodatkowe zadania z Radosnej Doliny musisz wykonać przed wyruszeniem do Damonty, inaczej gra uzna je za niedostępne albo niewykonane.
Po wizycie w Damoncie usłyszysz przez radio Danfortha złorzeczącego na Strażników, którzy rzekomo zatruli jego psy. Odwiedź wtedy lokację, a okaże się że za wszystkim stoi Jobe. Wręczy on drużynie lekarstwo na truciznę. Udaj się z nią pod wejście do Więzienia. Możesz albo naprawić robota używając części, którą zdobyłeś od Tinkera, albo skontaktować się z Danforthem przez interkom i powiedzieć mu, że masz odtrutkę. Ten wyłączy wieżyczki i będziesz mógł wejść do środka.

Możesz teraz od razu załatwić Danfortha lub spróbować doprowadzić do rozejmu między Strażnikami, a Skorpionami. Porozmawiaj z Danforthem, a ten wyśle oddział do psów. Użyj odtrutki na każdym psie, a potem wróć do komendanta i powiedz mu o sukcesie.

Na tym poziomie doświadczenia, który powinieneś mieć po przejściu praktycznie całej Arizony, walka ze Skorpionami w więzieniu - nawet na wysokim poziomie trudności - będzie znacznie prostsza, niż wtedy gdy szukałeś jeszcze kombinezonów antyradiacyjnych. Zanim zaatakujesz warto rozstawić odpowiednio zespół korzystając z dachów pobliskich budynków. Zaczynając walkę od razu użyj jakiejś rakiety, lub granatu, i ciśnij nią w Danfortha i w jego obstawę. Co prawda jest to mało chwalebne, ale w ten sposób pozbędziesz się go od razu, co bardzo ułatwi sprawę. Pozostanie walka z resztą gangu. Tradycyjnie w pierwszej kolejności skupiaj się na grenadierach, a w drugiej na ciężkich z brenami. Jeśli Danforth już nie żyje, powinna to być prosta bitwa. Po wszystkim wróć do Jobe'a na farmę, który bardzo się ucieszy na wieść o śmierci komendanta. Radosna Dolina będzie wolna, a Milicja Czerwonego Skorpiona przestanie istnieć.
Alternatywne rozwiązania:
- Uratuj psy i zostaw Danfortha w spokoju - w ten sposób Radosna Dolina pozostanie pod jurysdykcją Skorpionów, ale Strażnicy i Skorpioni będą żyć w pokoju;
 - Zabij lub zostaw chore psy - Danforth będzie wściekły, od razu zaatakuje drużynę. Jobe będzie wdzięczny za śmierć Danfortha, ale będzie zawiedziony, że nie uratowałeś psów.
 
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
