Zabij komendanta Danfortha | Więzienie | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zabij komendanta Danfortha i uwolnij Radosną Dolinę od Czerwonych Skorpionów

Zadanie otrzymasz od Jobe'a na farmie Auwertera. Chce żebyś zabił Danfortha i uwolnił okolicę od Czerwonych Skorpionów. Choć podczas szukania drogi do Damonty możesz oczyścić region ze Skorpionów, to do samego Danfortha nie będziesz się w stanie zbliżyć ze względu na potężną ochronę więzienia. Wejście strzeżone jest przez dwie wieżyczki. Jest tam też interkom, przez który możesz porozmawiać z komendantem, oraz robot, który docelowo może te wieżyczki zniszczyć, ale wymaga do tego specjalnej części - #TRL-01553, którą zdobędziesz dopiero od Tinkera (Blaszki) w Damoncie.

Gdy wrócisz z wyprawy do Damonty okaże się, że Skorpioni w ramach zemsty wymordowali prawie całą ludność cywilną. Będzie miało to miejsce nawet w sytuacji, gdy nie rozmawiałeś, a tym bardziej nie walczyłeś z członkami gangu. Z tego powodu dodatkowe zadania z Radosnej Doliny musisz wykonać przed wyruszeniem do Damonty, inaczej gra uzna je za niedostępne albo niewykonane.

Po wizycie w Damoncie usłyszysz przez radio Danfortha złorzeczącego na Strażników, którzy rzekomo zatruli jego psy. Odwiedź wtedy lokację, a okaże się że za wszystkim stoi Jobe. Wręczy on drużynie lekarstwo na truciznę. Udaj się z nią pod wejście do Więzienia. Możesz albo naprawić robota używając części, którą zdobyłeś od Tinkera, albo skontaktować się z Danforthem przez interkom i powiedzieć mu, że masz odtrutkę. Ten wyłączy wieżyczki i będziesz mógł wejść do środka.

Użyj lekarstwa na każdym psie - Zabij komendanta Danfortha | Więzienie | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
Użyj lekarstwa na każdym psie

Możesz teraz od razu załatwić Danfortha lub spróbować doprowadzić do rozejmu między Strażnikami, a Skorpionami. Porozmawiaj z Danforthem, a ten wyśle oddział do psów. Użyj odtrutki na każdym psie, a potem wróć do komendanta i powiedz mu o sukcesie.

Mocny atak z dachu na nic niespodziewającego się Danfortha ustawi walkę - Zabij komendanta Danfortha | Więzienie | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
Mocny atak z dachu na nic niespodziewającego się Danfortha ustawi walkę

Na tym poziomie doświadczenia, który powinieneś mieć po przejściu praktycznie całej Arizony, walka ze Skorpionami w więzieniu - nawet na wysokim poziomie trudności - będzie znacznie prostsza, niż wtedy gdy szukałeś jeszcze kombinezonów antyradiacyjnych. Zanim zaatakujesz warto rozstawić odpowiednio zespół korzystając z dachów pobliskich budynków. Zaczynając walkę od razu użyj jakiejś rakiety, lub granatu, i ciśnij nią w Danfortha i w jego obstawę. Co prawda jest to mało chwalebne, ale w ten sposób pozbędziesz się go od razu, co bardzo ułatwi sprawę. Pozostanie walka z resztą gangu. Tradycyjnie w pierwszej kolejności skupiaj się na grenadierach, a w drugiej na ciężkich z brenami. Jeśli Danforth już nie żyje, powinna to być prosta bitwa. Po wszystkim wróć do Jobe'a na farmę, który bardzo się ucieszy na wieść o śmierci komendanta. Radosna Dolina będzie wolna, a Milicja Czerwonego Skorpiona przestanie istnieć.

Alternatywne rozwiązania:

  • Uratuj psy i zostaw Danfortha w spokoju - w ten sposób Radosna Dolina pozostanie pod jurysdykcją Skorpionów, ale Strażnicy i Skorpioni będą żyć w pokoju;
  • Zabij lub zostaw chore psy - Danforth będzie wściekły, od razu zaatakuje drużynę. Jobe będzie wdzięczny za śmierć Danfortha, ale będzie zawiedziony, że nie uratowałeś psów.
Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl