Wasteland 2 - Santa Fe Springs
Wasteland 2 - Santa Fe Springs
Kapitan Carlson będzie atakowany przez grupkę psów. Po pozbyciu się napastników możesz z nim porozmawiać o sytuacji. Zleci drużynie odnalezienie Woodsona.
Możesz użyć na nim Chirurga, by go opatrzyć, ale jego rany są zbyt poważne, by uratować mu życie.
Woodsona także atakują zmutowane psy. Gdy go uratujesz zleci drużynie zatkanie dziur w murze wokół bazy.
Woodson pełni funkcję dowódcy Strażników w Kalifornii. To z nim będziesz się kontaktował w sprawie awansu (dopóki nie będzie działać radio możesz do niego przyjść i wtedy dostaniesz awans) i to on będzie zlecał główne zadania.
Zabierz je, by móc załatać dziury w murze wokół bazy.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Brama prowadząca na Pustkowia. By ją otworzyć musisz użyć klucza, który dostaniesz po zabezpieczeniu muru wokół bazy i odwiedzeniu umierającego Carlsona.
W podstawowej wersji gry brama będzie zamknięta za każdym razem, gdy wrócisz do Santa Fe. W edycji Director's Cut będzie cały czas otwarta.
Gdy zabezpieczysz obwód bazy Woodson zaproponuje byś odwiedził umierającego kapitana Carlsona. Możesz go wypytać o szczegóły eskapady jego drużyny.
Strzel w torbę, by ją zwalić. Wewnątrz znajdziesz unikalną snajperkę Sabra Marie.
W środku znajdziesz trochę złomu i wyrzutnię LAW.
Zniszcz kawałek muru przekręcając zawór, by zrobić przejście.
Kiedy przyjdziesz następnym razem do bazy ogień już się wypali i będziesz mógł przejść do tej części.
Będzie za tobą podążał przez jakiś czas.
Między płotem i tylną ścianą budynku.
By się do niego dostać strzel w drzwi do kontenera.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.
Wyrwa w murze, zatkaj ją deskami.

Santa Fe Springs - lokacja | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Lot do Kalifornii zakończy się twardym lądowaniem w regionie Santa Fe Springs. Pierwszym celem będzie odnalezienie strażników, którzy przybyli tu przed naszym oddziałem. Lokacja będzie zalana watahami zmutowanymi psów, przez które trzeba się będzie przebić. Istnieje dość spora różnica w poziomie trudności walk między Arizoną, a Kalifornią, a pieski już na starcie będą tego dobrym przykładem, więc nie traktuj ich zbyt nonszalancko. Ponadto na starcie nie będziesz miał dostępu do radia, więc póki co nie będziesz mógł awansować na wyższe poziomy swoich ludzi.

Po oczyszczeniu i zabezpieczeniu, region stanie się bazą Strażników Pustyni w Kalifornii. Z Santa Fe będziesz się łączył w sprawie awansów, wezwań o pomoc mieszkańców w okolicy i w sprawie zadań głównych.

Z czasem w Santa Fe zaczną pojawiać się goście - kupcy, medycy i zleceniodawcy. Znajdziesz ich na terenie twierdzy, tuż za bramą. Medycy będą leczyli drużynę w zamian za złom, zaś u kupców znajdziesz dużo dobrej broni, pancerzy, amunicji i medykamentów.

Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl