Westland 2 - przewodnik po grze
Aktualizacja:

Przewodnik po Wasteland 2 to pierwsza część naszego dużego poradnika do tej gry. Zawiera ona opis najważniejszych elementów tego tytułu. Dowiesz się z niego, jak wygląda ogólny zarys fabuły oraz historia z poprzedniej odsłony serii. Szczegółowo opisano również interfejs, system dialogów czy proces kreacji postaci. W poradniku zawarto także informacje o atrybutach i statystykach sterowanej przez gracza postaci oraz dostępnych umiejętnościach. Dowiesz się także jak sformować dobrą drużynę, która poradzi sobie ze wszystkimi zagrożeniami czekającymi w brutalnym świecie Wasteland 2. Każda z możliwych do dołączenia postaci została szczegółowo opisana, wraz z posiadanymi przez nią statystykami. Istotne znaczenie ma również rozdział na temat eksploracji, który ułatwi ci poruszanie się po zniszczonym świecie. Ostatni duży dział poświęcony został walce, czyli jednemu z najważniejszych elementów gry. Opisane zostały m.in. polecane taktyki, system osłon czy dostępne opcje. Poradnik kończy się przydatnymi poradami, które przydadzą się każdemu Strażnikowi. Wasteland 2 to druga część gry RPG wydanej w 1988 roku, nazywanej "matką post-apokaliptycznych rolplejów". Stworzeniem drugiej odsłony zajęło się studio InXile Entertainment, które pieniądze potrzebne do sfinansowania procesu produkcji zebrało za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Pieczę nad procesem developingu objął Brian Fargo, oryginalny twórca pierwszej części Wasteland. Wasteland 2 nie podąża za głównymi trendami obecnymi w dzisiejszych produkcjach i oferuje graczom bardzo klasyczne RPG. Walka toczy się w systemie turowym, świat oraz swoją postać obserwujemy z lotu ptaka, zaś pustkowia są bezlitosne i nie wybaczają błędów.
Przewodnik po Wasteland 2 zawiera:
- opis kreatora postaci;
- porady dotyczące formowania dobrej drużyny;
- opis atrybutów;
- porady dotyczące walki;
- porady dotyczące rozwoju postaci.
Arek "Skan" Kamiński (www.gry-online.pl)
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
