Lokalnych wartowników możesz także wypytać o sytuację na obszarze.
Gdy odnajdziesz zaginione rzeczy w tunelach parowych, możesz jej powiedzieć o niewinności Jonathana. Możesz jej także donieść na Arjuna.
Gdy przyprowadzisz Fletchera, w tym miejscu odbędzie się jego egzekucja. Możesz ją przerwać rozmawiając z Kulturą i mówiąc mu spisku (robbinsonowie opuszczą stadion) lub pozwolić mu zginąć (Tori przejmie władzę, manieryci opuszczą stadion). W zależności od dokonanego wyboru aktualny lider zleci drużynie zabicie grupy, która uciekła.
Z Zakapiorem 7 możesz od niej wyciągnąć, że Tori kazała jej uwieść Pana Kulturę. Możesz pójść do Tori, a następnie do Kultury i powiedzieć mu o tym, by natychmiast zakończyć zadanie.
Po wykonaniu głównych misji zyskasz dostęp do radia w głębi pomieszczenia, na którym możesz zamontować wzmacniak lub które możesz rozmontować z pomocą umiejętności Haker (manieryci staną się wrodzy), by zdobyć części do radia (do radia możesz także dojść przechodząc przez tunele parowe). U Kultury znajdują się też dwa worki ze żwirkiem, ale pokojowo będziesz je mógł zabrać tylko wtedy, gdy Tori Robbinson przejmie władzę (przyprowadzisz Fletchera i pozwolisz mu zginąć podczas egzekucji) lub gdy wręczysz Kulturze grzałkę do tostera, którą znajdziesz w tosterze w Akwedukcie Los Angeles.
Na końcu tunelów znajdziesz drabinę prowadzącą do radia pana Kultury. Zostaniesz zaatakowany, jeśli ktoś cię tu zauważy, ale możesz się po cichu przekraść do radia i albo zamontować na nim wzmacniak albo je zniszczyć z pomocą Hakera, zyskując w zamian części do radia.
Siostra Flinkman chętnie skupi części zwierząt, w tym miodożerów, które znajdziesz w lewej części mapy i karaluchów, na które natrafisz w tunelach parowych. Przy zwłokach w tunelach znajdziesz także jej zapasy, za ich zwrócenie otrzymasz 150$.
Z doktorem Edwinem możesz porozmawiać o Goochu, którego także tu znajdziesz, o ile doniosłeś na niego strażnikom na bramie. Z Cwaniakiem 8 możesz od Edwina wyciągnąć, że manieryci to kanibale, a jedzenie ludzkiego mięsa degeneruje ich umysły. Później, podczas rozmowy z Panem Kulturą przytocz mu opinię Edwina i użyj Goocha jako dowód na istnienie choroby, a manieryci porzucą kanibalizm.
Angelorium - lokacja | Wasteland 2
Aktualizacja:
Przedwojenny Los Angeles Memorial Coliseum - słynny stadion goszczący między innymi dwie olimpiady, to w postapokaliptycznej rzeczywitości Wasteland 2 siedziba Pana Kultury (Mr. Manners) i jego manierytów. Stadion zamieszkują też robbinsonowie pod przewodnictwem Tori Robbinson, której marzy się przejęcie władzy i przegonienie Kultury. Oczywiście oddział Strażników stanie w samym centrum wydarzeń, determinując w dużej mierze przyszłość Angelorium. Krótko po przybyciu będziesz świadkiem ogłoszenia o planowanym "oczyszczeniu" nijakiego Fletchera - jego los będzie kluczowy dla rozwoju głównego wątku w tej lokacji.
Z zadań związanych ze Strażnikami, w Angelorium znajdziesz trzy torby kociego żwirku. Jest tu też nadajnik, na którym możesz zamontować wzmacniak (lub który możesz zniszczyć). Jest to lokacja, w której raczej nie będziesz za dużo walczył, ale poza stadionem - na zachodnim i wschodnim krańcu mapy - znajdziesz trochę zmutowanych miodożerów i dzikich świń
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
