Zadanie główne - Ochroń Highpool przed Rozwalaczami | Highpool | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zadanie główne - Ochroń Highpool przed Rozwalaczami / Zamontuj wzmacniak na wieży Radiowej w Highpool

Highpool zaatakował gang Rozwalaczy ze swoim liderem, Jackhammerem na czele. Poruszaj się w głąb obszaru. Po drodze czekają cię regularne starcia uliczne z członkami gangu. Wykorzystuj wszelkie osłony i boczne dróżki w czasie walk. Warto też wspinać się na dachy budynków dla wzmocnienia zasięgu i siły ognia.

Naprawianie moździerza - Zadanie główne - Ochroń Highpool przed Rozwalaczami | Highpool | Wasteland 2 - Wasteland 2 - poradnik do gry
"Naprawianie" moździerza

Tuż przed wspinaczką w stronę tamy i wieży radiowej znajduje się moździerz ostrzeliwujący miasto. Jeden strzał w moździerz z daleka wysadzi go i wszystkich będących w pobliżu przeciwników. Możesz też zabić ich tradycyjnie, a później zmienić tor lotu pocisku, stosując na moździerzu umiejętność Saper. Strzelisz wówczas prosto w Rozwalaczy. Nie strzelaj, jeśli nie zmienisz trajektorii, gdyż trafisz w miasto.

Niedługo dojdziesz do miejsca walk między kilkoma mieszkańcami, a gangiem. Postaraj się zabić przeciwników jak najszybciej, by miejscowi zostali przy życiu, za co będą ci wdzięczni. Na ostatnim "piętrze" Jackhammer i jej ludzie szykują się do wysadzenia tamy. Skup swoją uwagę przede wszystkim na Jackhammer, bo pozostawiona długo przy życiu może stać się bardzo niewygodna. Przeciwniczka nie jest zbyt silna, jest za to bardzo szybka i może atakować nawet kilka razy na turę. Do tego często zmienia cele, blokując linię ognia albo przejścia. Sama z siebie nie zrobi ci więc dużej krzywdy, ale będzie odciągać od innych celów, na przykład strzelców. Poza tym posiada dużo punktów życia, więc nawet w razie skoncentrowania się tylko na niej będziesz potrzebował przynajmniej kilku tur na jej zabicie. Po zabiciu wszystkich z góry spuszczony zostanie dźwig, który zabierze oddział do głównej części miasteczka.

Dźwig to jednocześnie wieża radiowa, na której trzeba zamontować wzmacniak, ale póki co brak w niej zasilania. Udaj się do podziemi Highpool by przywrócić zasilanie. Poruszanie się w nich jest utrudnione ze względu na przeciążenie systemu. Śluzy do maksymalnie trzech pomieszczeń mogą być otwarte jednocześnie. Włącznik prądu do wieży radiowej znajdziesz w pomieszczeniu numer 6. Z pomocą konsoli będącej niedaleko wejścia otwórz pomieszczenia numer 2, 3 i 6, a uzyskasz do niego dostęp (w zwykłej wersji gry. W wersji Director's Cut możesz udać się tam od razu). Po drodze będziesz musiał jeszcze wybić trochę zmutowanych robaków, ale nie będzie to nic trudnego. Po włączeniu prądu wróć na górę i zamontuj wzmacniak na wieży. Następnie skontaktuj się z Vargasem i ruszaj do Agrocentrum.

Dotyczy zadań:

  • Pomóż uratować Highpool lub Agrocentrum;
  • Zamontuj wzmacniaki na dwóch wieżach radiowych;
  • Ochroń Highpool przed Rozwalaczami;
Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl