
Jemu możesz zwrócić dzienniki Asa i Hell Razora oraz opowiedzieć o tym co dzieje się w Darwin. W końcu także wyśle on oddział do Kalifornii, gdy zamontujesz drugi wzmacniak w Damoncie (Pamiętaj, że nie będziesz mógł już wrócić!)
Gdy będziesz już na odpowiednim etapie rozgrywki możesz namówić Baychowskiego, by ci pomógł obiecując mu wolność. Uda się wtedy z drużyną do swojego R.V. (numer 4 na mapie świata), gdzie znajdziesz kostiumy. Następnie możesz go puścić wolno zgodnie ze swoją obietnicą, przyprowadzić z powrotem do więzienia lub zabić. Jeśli nie zaprowadzisz Baychowskiego z powrotem, będziesz musiał tłumaczyć się przed Vargasem. Możesz mu wtedy powiedzieć np. że postrzeliliście go podczas próby ucieczki.
Do więzienia trafi też Bowling jeśli doniesiesz, że sprzedaje na lewo broń własnej produkcji. Będzie wtedy chciał, byś zaniósł list do jego siostry w Obozie Kolejarzy
Dodatkowo możesz się zobowiązać odnaleźć dla niego lekarstwo na raka, które ponoć znajduje się w wiosce Darwin. O tym, gdzie leży Darwin możesz się dowiedzieć rozmawiając z Thrasherem.
Ponadto możesz mu przynosić znalezione na świecie artefakty o wartości historycznej, czyli związane z pierwszą częścią gry lub z różnego rodzaju easter eggami. Przedmioty takie będą miewały w opisie informację, że "ktoś w Twierdzy może być tym zainteresowany". Najczęściej znajdziesz je w grobach lub w tosterach. Za przekazane eksponaty dostaniesz pieniądze lub doświadczenie. Doświadczenie zawsze będzie bardziej perspektywicznym wyborem.
Warto zachowywać wszystkie przedmioty z białą nazwą jakie zdobędziesz i przychodzić z nimi do niego, by sprawdzić czy jakiś go interesuje.
Skupuje w bardzo dobrej cenie zwierzęce kupy (odchody).
Dodatkowo będziesz otrzymywał specjalne pozwolenia na pobranie z magazynu zarekwirowanego sprzętu za wykonywanie zadań w Twierdzy i za przynoszenie jej różnych unikalnych przedmiotów technologicznych (1 pozwolenie = 1 przedmiot). Z początku sprzęt będzie taki sobie, ale z czasem asortyment się powiększy, więc warto zachować "bilety" na później.
Warto zachowywać wszystkie przedmioty z białą nazwą jakie zdobędziesz i przychodzić z nimi do niej, by sprawdzić czy jakiś ją interesuje.
Alternatywnie z pomocą Cwaniaka i Lizusa możesz od razu wyciągnąć od niego informacje i przekonać go, by wrócił do siostry. Nie zostanie aresztowany, a od razu ucieknie z Twierdzy. Naturalnie, gdy będzie w więzieniu/wróci do siostry nie będziesz mógł więcej kupić od niego broni, ale to akurat nie będzie wielka strata.
Obok Melsona znajdziesz też schowek, w którym możesz przechowywać swój sprzęt.
Ponadto możesz się od niego dowiedzieć, gdzie znajduje się wioska Darwin. Jeśli będziesz się dopytywał o jego sztuczną nogę, to wyciągnąniesz również od niego naziwsko doktor Kyle, która mu ją wykonała. Doktor Kyle spotkasz w Świątyni Tytana.
Wnętrze Twierdzy | Wasteland 2
Aktualizacja:
Wnętrze Twierdzy
Jest to główna baza Strażników. Oprócz jej oczywistego związku z głównymi zadaniami w grze, stanowi doskonale miejsce uzupełnienia amunicji, medykamentów i wody. Możesz tu także kupić kombinezony antyradiacyjne czy materiały wybuchowe. U kapitan Mercaptain będziesz miał też dostęp do unikalnych przedmiotów za wykonywanie zadań dla dowództwa Desert Rangers i za przynoszenie jej unikalnych przedmiotów. Twierdza jest świetnym źródłem gotówki, jeśli będziesz sprzedawał odpowiednie przedmioty odpowiednim handlarzom (części z demontażu broni Melsonowi, odchody zwierząt Tanowi i środki przeciwbólowe Tidemanowi - do czasu aż nie przyniesiesz mu leku na raka.
Każdą przyłączoną do oddziału postać możesz też tu oficjalnie przyłączyć do Desert Rangers u Evana Hauce, za co zostaniesz nagrodzony bonusowym doświadczeniem lub pieniędzmi. Tutaj też znajdziesz odłączonych od drużyny NPC, których ponownie chcesz przyłączyć. W końcu jest tu muzeum, w którym między innymi znajdziesz pocisk jądrowy, którego odpalenie będzie się wiązać z "przejściem" gry (nie jest to zwykłe "game over", a w pełni oficjalne, choć mało ambitne, zakończenie Wasteland 2).
0
Komentarze czytelników
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.