Jeśli nie chcesz się bić, możesz spróbować szczęścia idąc przez pole minowe.
Staraj się nie trzymać drużyny zbitej w grupę, by zminimalizować obrażenia od granatów.
Alternatywnie możesz zdobyć część do naprawy będącego tu robota od Blaszki (Tinker) w Damoncie.
Gdy zamontujesz wzmacniak w Damoncie zdesperowany Jobe otruje psy Danfortha. Gdy go wtedy odwiedzisz wręczy ci odtrutkę na truciznę z pomocą której będziesz mógł wejść do Więzienia używając intercomu i informując Danfortha, że posiadasz antidotum do uleczenia jego psów.
Więzienie | Wasteland 2
Aktualizacja:
Więzienie

Jest to typowo bojowa lokacja, w której nie ma wiele do zrobienia z punktu widzenia rozwoju fabularnego gry. Czekają cię tu nieustanne walki ze Skorpionami (bez względu na to, czy zapłaciłeś podatek w Dolinie), które mogą być ciężkie, a co ważniejsze - które nic nie dadzą (oczywiście poza doświadczeniem, sprzętem i satysfakcją), bo do samego Więzienia i tak nie będziesz się w stanie przebić z racji na potężne wieżyczki strzeżące do niego wejścia.

Jedyną bezpieczną lokacją (przynajmniej dopóki w niej nie nabroisz) jest tu farma na szczycie wzgórza, ale musisz się do niej przedrzeć przez solidnie obsadzone fortyfikacje Skorpionów. Najpierw albo wybij przeciwników na środku, albo pójdź w lewo polem minowym (oczywiście rozbrajaj miny), by ominąć przeciwników. Potem trzeba się jeszcze przebić przez dobrze usadowiony posterunek pod górę. Uważać musisz przede wszystkim na granaty i na ciężkie karabiny. Najlepiej wykorzystać pojedynczego snajpera, który ściągnie do siebie przeciwników i wywabi ich na otwartą przestrzeń, jak to widać na obrazku. Walka na równym podłożu, gdy Skorpioni nie mają osłon i przewagi położenia będzie znacznie prostsza.
Wejść do samego Więzienia i ostatecznie rozprawić się z Danforthem będziesz w stanie dopiero po wizycie w Damoncie.
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
