Zadanie główne - Zdobycie wzmacniaków | Wasteland 2
Aktualizacja:
Zadanie główne - Zdobycie wzmacniaków
Zadanie, które "z urzędu" otrzymujesz zaraz na początku gry od generała Vargasa. Pierwszym celem jest udanie się do Wieży Radiowej na mapie świata i odnalezienie wzmacniaków, które miał przy sobie As. Na terenie wieży znajdziesz wrogi gang, który będzie domagał się opłaty za możliwość poruszania się po swoim obszarze. Istnieje kilka sposobów poradzenia sobie z natrętami. Możesz opłacić haracz, przekonać ich by dali wam spokój wybierając podczas rozmowy którąkolwiek z umiejętności dialogowych (Lizus, Cwaniak, Zakapior), lub bezceremonialnie ich zabić. Zalecany wybór to użycie talentu Lizusa, by przekonać ich do wstąpienia w oddziały Strażników. Dzięki temu poznasz lokalizację Tajemnej Kapliczki (+1 punkt umiejętności), zdobędziesz trochę złomu oraz dostaniesz nagrodę (punkty doświadczenia lub złom) od Evana Hauce w Twierdzy za zrekrutowanie nowych członków. Ważnym jest, by podejść do wieży od strony zachodniej i porozmawiać ze strażnikiem z psami (Spyke Alfa. Pozostałych można przekonać do zostawienia cię w spokoju, ale nie dołączą do Strażników. Nie poznasz również lokalizacji Kapliczki. Decydując się na walkę możesz od razu zebrać trochę amunicji i sprzętu, który na pewno przyda się później. Są to słabi przeciwnicy, w szczególności jeśli masz ze sobą Angelę Deth. Po uzyskaniu spokojnego przejścia albo zastrzeleniu wszystkich przeciwników (łupieżcy z dolnej części lokacji będą agresywni niezależnie od tego, co zrobiłeś z ich kolegami przy wieży radiowej) możesz naprawić panel przy wieży radiowej oraz otworzyć zamknięte wejście po prawej stronie dla garści punktów doświadczenia.
Same wzmacniaki znajdują się w jaskini na wschodnim krańcu mapy. W środku czeka cię walką ze zmutowaną ropuchą. Dysponuje ona grubym pancerzem, więc w miarę możliwości stosuj oręż z maksymalną penetracją. Co gorsza - ropucha może językiem zabrać noszoną przez postać broń. Możesz ją później podnieść z jej martwego ciała, ale w czasie walki zostaniesz z gołymi pięściami. Pamiętaj, że podczas walki możesz (nie zużywając punktów akcji) otworzyć ekwipunek i założyć inną broń - jeśli nie jest to naładowana broń drugorzędna, to zużyjesz punkty ruchu na jej załadowanie. Gdy załatwisz już żabę podnieś z ciała Asa wzmacniaki i skontaktuj się przez radio z generałem Vargasem (alternatywnie Vargas sam skontaktuje się z oddziałem, gdy będziesz próbował opuścić teren wieży). Obok znajdziesz również mapę, na której będzie pokazana lokalizacja Obozu Kolejarzy. Po zbadaniu robota z pomocą Percepcji możesz wymontować z niego amunicję z pomocą umiejętności Haker.
Drużyna dostanie nowy rozkaz - zamontowanie wzmacniaków na wieżach radiowych w Highpool i Agrocentrum. Problem polega na tym, że obie lokacje zostały nagle zaatakowane i wzywają pomocy. Musisz zdecydować komu zamierzasz pomóc, jako że nie dasz rady uratować obu lokacji jednocześnie. Agrocentrum dostarcza żywność, a Highpool wodę pitną, dlatego obie lokacje są kluczowe dla przetrwania lokalnych społeczności. Z punktu widzenia złożoności i skomplikowania Ag Center jest prawdopodobnie trudniejszą i dłuższą przeprawą niż Highpool. Wybór nie ma jednak żadnego decydującego wpływu na późniejszy wygląd gry, więc dokonaj własnej decyzji. Możesz także zostawić obie lokacje swojemu własnemu losowi i nie pomagać nikomu, a wtedy obie ulegną zniszczeniu.
Alternatywne rozwiązania:
- Walcz z systemem - zamiast montować wzmacniaki i ratować Highpool lub Ag Center, opowiedz się przeciwko Desert Rangers. Działaj na szkodę lokalnych społeczności, a gdy będziesz już wystarczająco silny - idź na otwartą wojnę z Vargasem i zabij go. Specjalny oddział Delta będzie wówczas polować na drużynę gracza. Jeśli zostaniesz wyrzucony ze Strażników, będziesz mógł nawiązać współpracę z inną frakcją. Nie będziesz mógł nigdy opuścić Arizony (stracisz połowę gry), a celem gry będzie zniszczenie Desert Rangers;
 - Pozwól, by zarówno Highpool jak i Ag Center upadło - obie lokacje zostaną zniszczone. Będziesz musiał naprawić uszkodzoną wieżę radiową w Obozie Kolejarzy, na której następnie zamontujesz pierwszy wzmacniak.
 
Dotyczy zadań:
- Odszukaj w pobliżu Wieży Radiowej wzmacniaków, które nosił Kapitan As;
 - Zamontuj wzmacniaki na dwóch wieżach radiowych;
 - Pomóż Highpool lub Agrocentrum.
 
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
