Dante i Beatrice | Rodia | Wasteland 2
Aktualizacja:
Opcja 1. Przekonajcie Beatrice żeby spotkała się z Dantem w jego szopie
Po scenie w swoim domu, Dante poprosi byście namówili Beatrice do spotkania w jego szopie. Beatrice będzie u Denglera. Porozmawiaj z nim o niej. Dziewczyna za chwilę przejdzie do pokoju obok, gdzie możesz z nią w spokoju porozmawiać. Powiedz jej o propozycji Dantego, a następnie udaj się do szopy na farmach. Tam będziesz świadkiem tego, jak Dante ją zamknie. Jeśli uleczyłeś miasto z choroby, to odwiedzając później Dantego otrzymasz od niego worek kociego żwirku. Jednocześnie, gdy pójdziesz porozmawiać z Denglerem, ten natychmiast zaatakuje drużynę.
Opcja 2. Przekonajcie Dantego, że Beatrice chce go skrzywdzić
Gdy otrzymasz od Dantego zadanie, by znaleźć Beatrice (znajduje się u Denglera) możesz przekonać ją, aby zgodnie z jego wskazówkami udała się do jego szopy. Jest jednak lepsze rozwiązanie: udaj się do Virgila przy kraterze i porozmawiaj z nim (wcześniej przyprowadź mu jego oposa Szatana). Virgil powie ci, że obaj byli z Dantem partnerami i że Beatrice nie można ufać, poprosi cię abyś ostrzegł Dantego. Możesz teraz udać się do niego i przekazać wiadomość. Nadejdzie wtedy Dengler ze swoją świtą i będziesz musiał z nimi walczyć - dlatego najlepiej wcześniej otruj jego najbliższą gwardię. Po walce porozmawiaj z Dantem - otrzymasz gorący ziemniak Heymana - bardzo silny ładunek wybuchowy, który możesz m.in. użyć do wysadzenia sejfu w banku, jeśli nie dasz rady go otworzyć.
Uwaga - kluczem do konwersacji jest wcześniejsza współpraca z Denlgerem - wykonaj dla niego dwa zadania, a dostaniesz zlecenie, aby przekonać Dantego, gdzie znajduje się jego ukryty skarb. Będzie to dowód, że spisek Denglera i Beatrice dąży do tego, by obrabować Dantego.
Virgil jest z zamiłowania elektrykiem i zaoferuje ci naprawę wieży radiowej po wykonaniu zadania. Będziesz mógł zamontować na niej wzmacniak.
Dotyczy zadań:
- Zwiększcie zasięg nadawania Strażników w Los Angeles
Alternatywne rozwiązania:
- Pracuj dla Denglera cały czas i przekonaj Dantego kłamstwem do wyjawienia miejsca ukrycia skarbu. Przybędzie Dengler i zostaniesz zaatakowany przez niego i jego świtę
0
Komentarze czytelników
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.