Jeśli chcesz pomóc topekanom to możesz go po prostu zabić (będziesz jeszcze walczył z Chiselem) albo zastraszyć (Zakapior 5), by zdradził gdzie jest schowane szczęka hamulcowa.
Jeśli zamierzasz doprowadzić do pokoju - powiedz mu o Jessie i bombie na placu zabaw. To go załamie i będzie gotów natychmiast zakończyć wojnę. Możesz od niego wtedy albo zażądać szczęki albo namówić do spotkania z Kakkehbabem i do pertraktacji pokojowych.
Jamesowi możesz także powiedzieć o naprawionej studni. Będzie także chciał, byś zajął się lokalnymi złomiarzami, jeśli nie przyjąłeś tego zadania wcześniej od Kakkehbaha.
Jeśli chcesz o lokacji szczęk dowiedzieć się w "oficjalny" sposób, powiedz Jamesowi o bombie, która mogła zabić Jessie lub zastrasz go.
Gdy doprowadzisz do pokoju między Indianami, zaczepi drużynę podczas opuszczania Obozu Kolejarzy z prośbą by go "aresztować", czyli dołączyć do oddziału.
James wręczy ci bombę w podzięce, jeśli powiesz mu o naprawionej studni
Obóz atchisończyków | Wasteland 2
Aktualizacja:
Obóz atchisończyków
Atchisończycy żyją w dużo mniej imponujących warunkach niż Topekanie. Przymierają z głodu i są na krawędzi wyniszczenia. Ich wódz - Casey James będzie dużo bardziej pokorny i łatwo da się go namówić do zaprzestania walki, skąd będzie już bardzo blisko do pokoju.
Jest to znacznie bardziej prymitywny i biedniejszy region, w którym nie ma aż tak wiele do zrobienia. Podczas wędrówki uważać musisz na cztery grupy Złomiarzy, którzy będą atakować, gdy tylko zobaczą twój oddział. Najlepiej od wejścia pójdź w lewo, a nie główną drogą na wprost. Grupa przeciwników na wprost wykorzystuje ułożenie terenu i walka może tam być dość problematyczna. Jeśli zajdziesz ich od tyłu stracą ten atut i nie będziesz otoczony z trzech stron. Wędrując po regionach Złomiarzy warto też zwracać uwagę na alarmy przy skrzyniach - nie robią one co prawda aż tak wielkiej różnicy, ale wyłączenie alarmu nie ściągnie na ciebie od razu wszystkich z danego obszaru. Uważać musisz też na zakopane w piasku miny - albo je rozbrój (Saper) albo je wykorzystaj i spróbuj ściągnąć na nie przeciwników.
0
Komentarze czytelników
Voli1 Junior
Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?
sakhar Generał
Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)
zanonimizowany1060478 Junior
( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?
Clash01 Centurion
Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?
premium308499 Junior
Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D
premium918977 Legionista
W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".
lisu24 Junior
Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".
Misza0210 Junior
tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac
buddookann Konsul
Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.
Jakiś 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
