Wasteland 2 - Obóz Atchisończyków
Wasteland 2 - Obóz Atchisończyków
Lider atchisończyków. Dużo bardziej skłonny do zawarcia pokoju niż Kakkehbah. Byłby bardzo zadowolony, gdybyście zdobyli dla niego Gwóźdź.

Jeśli chcesz pomóc topekanom to możesz go po prostu zabić (będziesz jeszcze walczył z Chiselem) albo zastraszyć (Zakapior 5), by zdradził gdzie jest schowane szczęka hamulcowa.
Jeśli zamierzasz doprowadzić do pokoju - powiedz mu o Jessie i bombie na placu zabaw. To go załamie i będzie gotów natychmiast zakończyć wojnę. Możesz od niego wtedy albo zażądać szczęki albo namówić do spotkania z Kakkehbabem i do pertraktacji pokojowych.

Jamesowi możesz także powiedzieć o naprawionej studni. Będzie także chciał, byś zajął się lokalnymi złomiarzami, jeśli nie przyjąłeś tego zadania wcześniej od Kakkehbaha.
Szczęka schowana jest w huśtawce przed domem Jamesa. By się do niej dostać musisz zniszczyć huśtawkę z pomocą Wyłamywania albo strzelając/uderzając w nią.
Jeśli chcesz o lokacji szczęk dowiedzieć się w "oficjalny" sposób, powiedz Jamesowi o bombie, która mogła zabić Jessie lub zastrasz go.
Chisel to szef ochrony Jamesa - będziesz z nim walczył, jeśli go zaatakujesz.
Gdy doprowadzisz do pokoju między Indianami, zaczepi drużynę podczas opuszczania Obozu Kolejarzy z prośbą by go "aresztować", czyli dołączyć do oddziału.
Znajdziesz tu grupę członków gangu Złomiarzy i skrzynie ze sprzętem. W jednej ze skrzyń są zapasy ukradzione Holliday'owi. Dostaniesz zniżkę w jego sklepie, gdy mu je zwrócisz.
Zabij ich dla Kekkahbaha / Jamesa
Szczery John sprzedaje tu przedwojenne antyki, w tym stare konsole do gier. Jedną z nich jest CD-i, które chce Quarax z salonu gier w obozie topekan.
Jest zdesperowana, by sama zakończyć wojnę. Możesz jej powiedzieć, że zamierzasz pomóc albo doprowadzając do pokoju albo zabijając liderów obu plemion.
Możesz ją naprawić z pomocą Naprawy mechanicznej. Mieszkańcy będą ci wdzięczni i będziesz mógł tu potem uzupełniać wodę.
James wręczy ci bombę w podzięce, jeśli powiesz mu o naprawionej studni
Znajdziesz tu Jessie, jeśli żyje i nie została porwana przez Topekan.
W środku znajdziesz trochę broni i toster.
Zabij ich dla Kekkahbaha / Jamesa
Zabij ich dla Kekkahbaha / Jamesa
Zabij ich dla Kekkkahbaha / Jamesa

Obóz atchisończyków | Wasteland 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Obóz atchisończyków

Atchisończycy żyją w dużo mniej imponujących warunkach niż Topekanie. Przymierają z głodu i są na krawędzi wyniszczenia. Ich wódz - Casey James będzie dużo bardziej pokorny i łatwo da się go namówić do zaprzestania walki, skąd będzie już bardzo blisko do pokoju.

Jest to znacznie bardziej prymitywny i biedniejszy region, w którym nie ma aż tak wiele do zrobienia. Podczas wędrówki uważać musisz na cztery grupy Złomiarzy, którzy będą atakować, gdy tylko zobaczą twój oddział. Najlepiej od wejścia pójdź w lewo, a nie główną drogą na wprost. Grupa przeciwników na wprost wykorzystuje ułożenie terenu i walka może tam być dość problematyczna. Jeśli zajdziesz ich od tyłu stracą ten atut i nie będziesz otoczony z trzech stron. Wędrując po regionach Złomiarzy warto też zwracać uwagę na alarmy przy skrzyniach - nie robią one co prawda aż tak wielkiej różnicy, ale wyłączenie alarmu nie ściągnie na ciebie od razu wszystkich z danego obszaru. Uważać musisz też na zakopane w piasku miny - albo je rozbrój (Saper) albo je wykorzystaj i spróbuj ściągnąć na nie przeciwników.

Podobało się?

0

Wasteland 2

19 września 2014

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-12-07
14:51

Voli1 Junior

Witam, czy jest jakieś miejsce w grze żeby zresetować umiejętności postaci?

Komentarz: Voli1
2014-12-27
14:03

sakhar Generał

Do uzupełnienia w poradniku:
- przed wejściem na teren świątyni Tytana, po prawej stronie, na klifie spotkać można Buck'a Dingesa - aby przeprowadzić z nim rozmowę nie można mieć ze sobą towarzyszącego mnicha. Po odpowiednim przeprowadzeniu rozmowy można otrzymać kevlarową kamizelkę ( 5 pancerz) oraz 8 ogniw energetycznych (Bomba, blef, baza, sprzęt).
-na terenie świątyni Tytana aby dostać się na niższe poziomy należy zagadać z bratem Nino w kaplicy i umówić się z nim na indywidualne nauczanie. Opuści wtedy stanowisko wraz z ochroną i pójdzie do magazyny na planu targowym - tam będzie na nas oczekiwać w majteczkach :) Jeśli się zgodzimy na "kontynuowanie" to "po" zaśnie i droga będzie stała otworem ;)

Komentarz: sakhar
2015-03-20
17:50

zanonimizowany1060478 Junior

( lekki SPOILER) taka sytuacja - angel oracle - akcja po tym jak fletcher uciekł - przyniosłem łeb tori kulturze - ze wszystkimi pogadałem - i teraz zagadka, żeby poturlać wątek dalej trzeba pogadać z rogerem yee itd. - jak z nim zagajam odpala sie tylko jedna opcja w rozmowie i koniec - trzeba coś konkretnego zrobić żeby powiedział co zrobili z fletcherem czy to bug?

Komentarz: zanonimizowany1060478
2018-07-06
22:32

pooh77 Chorąży

Kod do Koszmaru to ICEBERG...

Komentarz: pooh77
2018-11-12
14:56

Clash01 Centurion

Czy to jakiś problem u mnie czy te mapy w poradniku są przekręcone o 90 stopni względem tych w grze?

Komentarz: Clash01
2019-01-29
22:46

premium308499 Junior

😂

Lol. praktycznie finisz gry... Cochise odlicza %% do detonacji... a ja mam bug i nie ma bomby atomowej :D

Komentarz: premium308499
2020-02-29
13:27

premium918977 Legionista

W solucji jest literówka w haśle dostępu do klatki z Koszmarkiem (lokcja wioska Darwin) zamiast "Iceburg" powinno być"Iceberg".

Komentarz: premium918977
2020-04-10
20:38

lisu24 Junior

Do uzupełnienia w poradniku:
- w Kanionie Tytana, przed dotarciem do trzeciego posterunku (tuż za mostem, po prawej stronie) natrafimy na Clyde'a, handlarza wodą, którego karawana została napadnięta. Poprosi nas o poinformowanie o tym fakcie braci stacjonujących na trzecim posterunku.
Zadanie w dzienniku widnieje pod nazwą "Rescue the water merchant".

Komentarz: lisu24
2021-01-31
11:35

Misza0210 Junior

tu jest pelno bledow. nikt tego nie poprawia ani nie uzupelnia. zlodzieje powinni pieniadze zwracac

Komentarz: Misza0210
2025-02-23
08:38

buddookann Konsul

Na koniec warto także wspomnieć, że w czasie walki za darmo możesz otworzyć ekwipunek i przenieść przedmioty między postaciami. Jeśli komuś skończy się amunicja, możesz mu przekazać naboje kogoś innego. Działa to również na nieprzytomnych członkach drużyny. Jeśli etatowy medyk straci przytomność, a tylko on ma zestawy urazowe (trauma kit), możesz swobodnie otworzyć jego ekwipunek i przenieść je do innej postaci posiadającej umiejętność Chirurg (surgeon). Pamiętaj, że postaci biorące udział w wymianie ekwipunku muszą znajdować się blisko siebie.

Jakiś $%@@$ wymyślił sobie że już tak nie będzie można w wersji Directors Cut. Bardzo realane - nieprzytomny towarzysz leży obłożony zestawami reanimacyjnymi, a lekarz nie może mu pomóc bo nie może zabrać tych zestawów. Gratulacje zepsucia gry.

Komentarz: buddookann

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl