Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wysiłki Arniela (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Wysiłki Arniela

Nowy cel główny: Zanieś dziesięć trybów Arnielowi Gane

Uwaga! W grze dostępne są w sumie cztery opcjonalne zadania o takiej nazwie i jako że stanowią one jeden ciąg zostały opisane poniżej. Szansa na otrzymanie pierwszego zlecenia od Arniela pojawi się nie wcześniej niż po ukończeniu drugiego nadrzędnego questu Akademii w Zimowej Twierdzy (W podziemiach Saarthal), przy czym najprawdopodobniej stanie się to nieco później. Arniel wymaga mianowicie żebyś dostatecznie udowodnił swoją przydatność w Akademii, a to oznacza konieczność zaliczenia dość dużej liczby głównych i pobocznych zadań tej organizacji.

Odszukaj maga Arniela Gane, który najczęściej podróżuje po głównym placu Akademii w Zimowej Twierdzy - Wysiłki Arniela (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Odszukaj maga Arniela Gane, który najczęściej podróżuje po głównym placu Akademii w Zimowej Twierdzy. Zainicjuj rozmowę i zapytaj się Arniela czy nie potrzebuje pomocy. Jeżeli mag niemal od razu zakończy rozmowę, to będzie to znak, że nie zwróciłeś jeszcze swoimi czynami jego uwagi i w takiej sytuacji musisz spróbować w dalszej części gry. Jeżeli natomiast Twoje czyny zapewniły Ci wystarczającą sławę, to Arniel podzieli się z Tobą szczegółami (powyższy screen) i poprosi Cię o dostarczenie mu dziesięciu dwemerskich trybów potrzebnych do eksperymentów.

Zauważ, że na Twojej mapie nie pojawiły się żadne szczegółowe wskaźniki, albowiem dwemerskich trybów musisz poszukać we własnym zakresie - Wysiłki Arniela (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zauważ, że na Twojej mapie nie pojawiły się żadne szczegółowe wskaźniki, albowiem dwemerskich trybów musisz poszukać we własnym zakresie. Tego typu obiekty można mianowicie odnajdywać w krasnoludzkich ruinach i najprościej byłoby wybrać się do ruin Mzulft (powyższy screen) odwiedzanych przy okazji wykonywania nadrzędnego questu Akademii Ujawnianie niewidocznego lub do ruin Alftand odwiedzanych przy okazji zaliczania głównego questu gry Odnalezienie Prastarego Zwoju. Uwaga - Przed wyruszeniem w podróż upewnij się, że bohater może unieść co najmniej 100 kilogramów sprzętu, albowiem każdy z odnalezionych trybików będzie ważył 10 kilogramów.

Po dotarciu do upatrzonych przez siebie ruin przystąp do ich starannej eksploracji, pomagając sobie czarem Promień Światła lub innym zbliżonym zaklęciem do rozjaśniania otoczenia - Wysiłki Arniela (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po dotarciu do upatrzonych przez siebie ruin przystąp do ich starannej eksploracji, pomagając sobie czarem Promień Światła lub innym zbliżonym zaklęciem do rozjaśniania otoczenia. Poszukiwane dwemerskie tryby mogą leżeć luzem (powyższy screen) lub być odnajdywane przy zniszczonych krasnoludzkich maszynach. Po uzbieraniu 10 trybów powróć do Akademii w Zimowej Twierdzy i porozmawiaj z Arnielem. Mag podziękuje Ci za pomoc i przekaże Ci trochę złota.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie