Prolog | Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Gra rozpocznie się od filmowego wprowadzenia, ukazującego przejażdżkę w towarzystwie skazanych na śmierć Gromowładnych, wśród których będzie znajdował się ich lider - Ulfrik Gromowładny - Prolog | Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Gra rozpocznie się od filmowego wprowadzenia, ukazującego przejażdżkę w towarzystwie skazanych na śmierć Gromowładnych, wśród których będzie znajdował się ich lider - Ulfrik Gromowładny. Wkrótce dotrzecie do Helgen. W trakcie całego tego wprowadzenia możesz się jedynie rozglądać.

Wkrótce po dotarciu na miejsce i zejściu z wozu zmuszony zostaniesz do podania swojej tożsamości Hadvarowi, przystępując tym samym do procesu kreacji postaci - Prolog | Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wkrótce po dotarciu na miejsce i zejściu z wozu zmuszony zostaniesz do podania swojej tożsamości Hadvarowi, przystępując tym samym do procesu kreacji postaci. Musisz mianowicie wybrać rasę głównego bohatera (domyślnie jest on Nordem), jego płeć (domyślnie jest to mężczyzna), szczegóły wyglądu oraz imię.

Przed Tobą kolejna interaktywna scenka przerywnikowa - Prolog | Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Przed Tobą kolejna interaktywna scenka przerywnikowa. Sterowana postać w ostatniej chwili wyratuje się przed śmiercią z ręki kata wraz z pojawieniem się w twierdzy wielkiego smoka.

Odblokowany główny quest: Zerwane kajdany