(Ostrza) Zaprowadź kompana do Delphine | Questy Ostrzy i Siwobrodych w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

(Ostrza) Zaprowadź kompana do Delphine

Do tego zadania możesz przystąpić nie wcześniej niż po ukończeniu głównego questu Ściana Alduina - (Ostrza) Zaprowadź kompana do Delphine | Questy Ostrzy i Siwobrodych w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Do tego zadania możesz przystąpić nie wcześniej niż po ukończeniu głównego questu Ściana Alduina. Odszukaj w Niebiańskiej Przystani Delphine i zapytaj się jej czy w skład Ostrzy aktualnie wchodzą jedynie dwie osoby, czyli ona i Esbern (powyższy screen). Delphine potwierdzi ten fakt i poprosi Cię o pomoc w zrekrutowaniu nowych członków.

Gra nie doda do Twojej mapy żadnych wskaźników celu podróży, albowiem do Ostrzy będą mogły dołączyć tylko te osoby, które sam możesz zapraszać do drużyny - (Ostrza) Zaprowadź kompana do Delphine | Questy Ostrzy i Siwobrodych w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Gra nie doda do Twojej mapy żadnych wskaźników celu podróży, albowiem do Ostrzy będą mogły dołączyć tylko te osoby, które sam możesz zapraszać do drużyny. Po znalezieniu odpowiedniego kandydata musisz powrócić do Delphine i podzielić się z nią informacją o przyprowadzeniu ochotnika (powyższy screen). Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że na dobre stracisz danego członka drużyny, gdyż w dalszym ciągu będziesz mógł zapraszać go do wspólnych wypraw. Co więcej, odbędzie on trening i otrzyma stosowne elementy ubioru członka Ostrzy. Uwaga - Do Ostrzy mogą dołączać wyłącznie wojownicy. Idealnym pierwszym kandydatem wydaje się być Lydia. Na poszukiwania kolejnych ochotników warto wybrać się chociażby do Jorrvaskr w Białej Grani, zakładając oczywiście, że zaliczyłeś już questy Towarzyszy.

W sumie w ten sposób postaraj się przyprowadzić do Delphine trzy różne osoby, gdyż dopiero wtedy Ostrza zyskają wystarczająco na sile i będziesz mógł przystąpić do kolejnego questu - (Ostrza) Wypytaj Esberna o smocze legowiska.