Człowiek, który wywołał wilka z lasu | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Człowiek, który wywołał wilka z lasu

Uaktywnienie questu

Będąc w Samotni, zawitaj do Błękitnego Pałacu - znajdziesz go w południowo-wschodniej części miasta, na skarpie. Kiedy wejdziesz do środka, skieruj się do sali tronowej i tam porozmawiaj z Falkiem Ogniobrodym - szambelanem królowej. Gdy spytasz go o jego problemy z Jaskinią Wilczy Czerep, otrzymasz zlecenie jej oczyszczenia.

Grota swego czasu była siedzibą nekromantów, dowodzonych przez wilczą królową - Człowiek, który wywołał wilka z lasu | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Grota swego czasu była siedzibą nekromantów, dowodzonych przez wilczą królową. Chociaż od tego momentu minęło już pięć stuleci, dzisiaj również widać tam dziwne światła, a okoliczni mieszkańcy znikają z dnia na dzień. Twoim zadaniem powinno być zbadanie tej sprawy i eliminacja ewentualnego zagrożenia.

Nowy cel główny: Oczyść jaskinię Wilczy Czerep

Jaskinię Wilczy Czerep znajdziesz na zachód od Samotni, a na północ od Smoczymostu. Dostanie się tam nie należy do najłatwiejszych - będziesz musiał przebyć cały łańcuch gór, aby ostatecznie dotrzeć do groty. Kiedy już będziesz na miejscu, zaatakują Cię dwa szkielety, które powinieneś pokonać jednym, góra dwoma ciosami. Po wejściu do jaskini spotkasz się z jednym draugrem oraz kilkoma początkującymi nekromantami. Nie są to przeciwnicy, którzy mogliby Ci sprawić jakikolwiek problem, tym bardziej, że posiadają niewielką ilość punktów życia.