Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu | Koszmar na jawie | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu

Nowy cel główny: Idź z Erandurem do świątyni Nocnego Zewu

Wyjdź z gospody - Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu | Koszmar na jawie | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wyjdź z gospody. Świątynia Nocnego Zewu znajduje się na wschód od Gwiazdy Zarannej (powyższy screen) i jeżeli już tam byłeś, to będziesz mógł skorzystać z opcji szybkiej podróży. W przeciwnym wypadku warto pieszo wyruszyć śladem Erandura, tym bardziej, że dotarcie do świątyni zajmie Wam co najwyżej kilka minut.

Do świątyni zbliżycie się najprawdopodobniej od południowo-zachodniej strony (powyższy screen) - Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu | Koszmar na jawie | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Do świątyni zbliżycie się najprawdopodobniej od południowo-zachodniej strony (powyższy screen). Zachowaj ostrożność, bo po dotarciu na miejsce czeka Was bitwa z grupą niedźwiedzi śnieżnych. Niedźwiedzie warto jest oczywiście atakować po kolei. Jeżeli Twoja postać preferuje atakowanie celów z odległości, to zwierzęta musisz też za wszelką cenę trzymać na dystans, nie pozwalając im zbliżyć się do bohatera.

Nowy cel główny: Pomów z Erandurem

Po wygranej bitwie skieruj się w stronę głównego wejścia do świątyni - Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu | Koszmar na jawie | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po wygranej bitwie skieruj się w stronę głównego wejścia do świątyni. Zaczekaj aż pojawi się tu Erandur i zagadaj do niego (powyższy screen). Mag ostrzeże Cię na temat niebezpieczeństw czekających na Was w świątyni. Bardzo prawdopodobne jest mianowicie to, że uśpieni kapłani Vaerminy i orkowie zaczną z czasem powracać do pełni sił, w rezultacie czego wymagana będzie ich eliminacja.