Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lista wszystkich questów | Główny wątek fabularny - Wstęp | Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry The Elder Scrolls V: Skyrim znajdziesz zestawienie wszystkich głównych questów gry. Nasza lista uwzględnia misje, których w żaden sposób nie można przegapić, oraz zadania, które załączają się po sprostaniu określonym dodatkowym wymaganiom w głównych questach.

Kilka informacji wstępnych:

  1. Opisy przejścia głównych misji w naszym poradniku uwzględniają opcjonalne cele oraz wybory, które mogą wpływać na przebieg zadań oraz na odblokowywanie dodatkowych misji.
  2. W niektórych głównych zadaniach trzeba rozwiązywać zagadki i do każdej z nich przygotowaliśmy szczegółową instrukcję jej rozwiązania.
  3. Nasza solucja uwzględnia wszystkie najważniejsze walki rozgrywane w trakcie przechodzenia głównej fabuły, w tym także starcia z głównymi bossami gry, którymi są przede wszystkim różne smoki.

Wszystkie główne misje gry Skyrim

  1. Prolog - To krótkie wprowadzenie do kampanii połączone ze skorzystaniem z kreatora postaci.
  2. Zerwane kajdany - Na osobnych stronach solucji opisaliśmy współpracę z Hadvarem oraz Ralofem (można podróżować tylko z jednym z nich).
  3. Cisza przed burzą - Quest ten ma inny początek w zależności od wyboru z poprzedniego zadania - bohater może spotkać się z Alvorem lub z Gerdur.
  4. Czarnygłaz - To pierwszy duży loch badany w trakcie przechodzenia głównego wątku fabilarnego.
  5. Budzenie smoka - W zadaniu tym bohatera czeka pierwsze starcie z bossem - będzie to smok atakujący Białą Grań.
  6. Droga głosu - To zadanie z pierwszej wspinaczki na górę Hrothgar i odblokowania Krzyków Mocy.
  7. Róg Jurgena Wiatrowładnego - Sterowana postać musi zbadać kolejny duży loch po to żeby pozyskać tytułowy róg.
  8. Ostrze w ciemnościach - W ramach współpracy z Delphine trzeba odwiedzić smocze cmentarzysko i pokonać kolejnego smoka.
  9. List żelazny - To rozbudowany quest zinfiltrowania ambasady i odnalezienia na terenie posiadłości informacji na temat smoków.
  10. Szczur zapędzony w kąt - Bohater musi w ramach tej misji zająć się zlokalizowaniem Esberna.
  11. Za obopólną korzyścią - Jest to opcjonalny quest, który niekoniecznie musisz otrzymać. Dotyczy on kradzieży pierścienia Madesiego.
  12. Ściana Alduina - To kolejne duże zadanie, tym razem dotyczące dotarcia do Iglicy Karth z zamiarem przeszukania jej.
  13. Gardło Światła - Bohater w ramach tej misji musi odwiedzić lokację Gardło Światła i spotkać się w niej ze smokiem Paarthurnaxem.
  14. Pradawna wiedza - To długi i rozbudowany quest, który zakłada złożenie wizyty w Zimowej Twierdzy oraz zbadanie ruin w poszukiwaniu Pradawnego Zwoju.
  15. Zguba Alduina - W trakcie przechodzenia tej misji trzeba po raz pierwszy zmierzyć się z Alduinem, ale pojedynek z bossem nie zakończy się pokonaniem smoka.
  16. Upadły - Nadrzędnym celem tej misji jest doprowadzenie do pojmania smoka Odahviinga z zamiarem przesłuchania wielkiej bestii.
  17. Niekończąca się pora roku - To rozbudowany quest z wzięcia udziału w rozmowach pokojowych, którą mogą przebiec na wiele różnych sposobów.
  18. Paarthurnax - To opcjonalny quest, które rozegranie wiąże się z koniecznością stoczenia pojedynku z bossem - tytułowym Paarthurnaxem.
  19. Gniazdo Pożeracza Światów - W ramach rozgrywania tej misji bohater musi uwolnić Odahviinga i wyruszyć do Skuldafn.
  20. Sovngard - To quest poprzedzający konfrontację z finałowym bossem. W trakcie rozgrywania go do pokonania jest z kolei mini-boss Tsun.
  21. Zabójca smoków - To ostatnie główne zadanie gry. Bohatera czeka pojedynek z finałowym bossem kampanii - smokem Alduinem.
Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne - Lista wszystkich questów | Główny wątek fabularny - Wstęp | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Oznaczenia kolorystyczne w opisie przejścia

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

  1. Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory.
  2. Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów.
  3. Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
  4. Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz Słów Mocy, choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).