Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.5)
Aktualizacja:
![]() | CHEMIOODPORNOŚĆ - lvl16; wymagania: Medycyna 60, rangi: 1 Działanie: zmniejszenie szansy uzależnienia się o 50% Uwagi: Praktycznie bezużyteczny talent. Wspominałem już wcześniej, że efekty uzależnienia się od narkotyków są dalekie od rezultatów znanych z poprzednich części serii. Ponadto w okolicach szesnastego poziomu doświadczenia powinieneś już dysponować silną postacią, która nie będzie musiała wzmacniać się żadnymi używkami. |
![]() | CZŁOWIEK CZYNU - lvl16; wymagania: Zręczność 6; rangi: 1 Działanie: 25 dodatkowych punktów akcji w systemie V.A.T.S. Uwagi: Bez wątpienia jest to najbardziej użyteczny profit tego poziomu. 25 punktów akcji robi różnicę, zwłaszcza jeśli wykorzystujesz Broń lekką do pokonywania przeciwników. Talent ten warto zakupić jak najwcześniej, tj. w momencie awansu na 16 poziom doświadczenia. |
![]() | CZŁOWIEK-DEMOLKA - lvl16; wymagania: Percepcja 6, Szczęście 6; rangi: 1 Działanie: 50% premii do obrażeń jeżeli przeciwnik został krytycznie trafiony Uwagi: Talent ten nie bez przypadku pojawia się w końcowej fazie rozwoju postaci, gdyż wcześniej strzał krytyczny był zazwyczaj równoznaczny ze śmiercią danej postaci. Mimo wszystko, zakup tego profitu warto dogłębnie przemyśleć, szczególnie jeśli preferujesz strzały w głowę gdzie nie zrobi to wielkiej różnicy. |
![]() | INFLITRATOR - lvl18; wymagania: Otwieranie zamków 70, Percepcja 7; rangi: 1 Działanie: możliwość podjęcia powtórnej próby otwarcia zniszczonego zamka Uwagi: Praktycznie bezużyteczny talent, którym absolutnie nie radziłbym się interesować. Jedyny wyjątek to sytuacja gdy w przeszłości przez przypadek zablokowałeś sobie dostęp do jakiegoś pomieszczenia czy sejfu, a teraz chcesz koniecznie zdobyć drugą szansę. |
![]() | KOMPUTEROWIEC - lvl18; wymagania: Nauki ścisłe 70, Inteligencja 7; rangi: 1 Działanie: możliwość powtórnego włamania się do zablokowanego wcześniej systemu komputerowego Uwagi: Odpowiednik talentu Inflitrator, tyle że pomyślany o łamaniu komputerowych systemów bezpieczeństwa. Również nie radziłbym marnować cennego punktu na ten profit. Lepiej jest wycofać się z każdej mini-gry przed podjęciem ostatniej próby, dzięki czemu nie zablokujesz sobie danego terminalu. |
![]() | PARALIŻUJĄCA DŁOŃ - lvl18; wymagania: Walka wręcz 70; rangi: 1 Działanie: możliwość unieruchomienia wroga na 30 sekund z użyciem specjalnego ataku w walce wręcz Uwagi: Ciekawy talent, choć wymagający odpowiedniego przygotowania z Twojej strony. Uderzenie musi zostać wykonane w systemie V.A.T.S. i z wykorzystaniem umiejętności Walka wręcz. Nie może to więc być broń biała, a co najwyżej kastet lub jego odpowiednik. Jeśli te utrudnienia Ci nie przeszkadzają, zdecyduj się, a nie pożałujesz! |
![]() | SKONCENTROWANY OSTRZAŁ - lvl18; wymagania: Broń energetyczna 60, Broń lekka 60; rangi: 1 Działanie: każde celne trafienie zwiększa szanse udanego kolejnego strzału w to samo miejsce o 5% Uwagi: Skomplikowany opis, a sam talent niezbyt interesujący. Paradoksalnie lepiej byłoby gdyby pojawił się na samym początku rozgrywki, gdyż najlepiej współgra z giwerami z kategorii Broni lekkiej. Na obecnym stadium rozwoju możesz go natomiast pominąć, gdyż profity wynikające z jego nabycia będą znikome. |
![]() | NINJA - lvl20; wymagania: Broń biała 80, Skradanie się 80; rangi: 1 Działanie: zwiększenie szansy na obrażenie krytyczne o 15% w przypadku broni białej lub walki wręcz, wzmocnienie ataków krytycznych o 25% przy działaniu w ukryciu Uwagi: Ostateczny talent dla postaci nastawionej na działanie w ukryciu. I tylko dla takiej postaci, gdyż bohaterowi rozwijanemu na retorykę czy prowadzenie bezpośrednich starć w zupełności się nie przyda. |
![]() | ODKRYWCA - lvl20; rangi: 1 Działanie: odkrycie wszystkich lokacji na mapie Uwagi: Proponuję nieco oszukać i po wybraniu tego profitu zapisać stan gry na oddzielnym slocie. Następnie ponownie dokonaj wyboru i zdecyduj się na coś innego. W rezultacie zawsze będziesz mógł skorzystać z mapy, a nie stracisz cennego punktu rozwoju. Niestety, do nowo odkrytych lokacji musisz dotrzeć na piechotę, zamiast wybierania opcji szybkiego transportu. |
![]() | POŚPIECH KOSTUCHY - lvl20; rangi: 1 Działanie: zabicie wroga z użyciem V.A.T.S. powoduje, że po wyjściu z tego systemu punkty akcji błyskawicznie regenerują się Uwagi: To bez dwóch zdań najlepszy talent w całej grze. Jego zalety docenisz szczególnie w trakcie walk z grupami najsilniejszych potworów. Dokonanie egzekucji na jednej z bestii pozwoli Ci bowiem automatycznie przystąpić do ataku na kolejnych wrogów. Jedynym zmartwieniem jest konieczność przeładowywania broni. |
![]() | ZASILANIE SŁONECZNE - lvl20; wymagania: Wytrzymałość 7; rangi: 1 Działanie: dodanie 2 punktów do Siły oraz powolna regeneracja punktów zdrowia podczas podróży za dnia Uwagi: Bardzo ciekawy talent, który przydaje się podczas eksploracji Stołecznych Pustkowii. Zdecydowanie warto rozważyć wybranie tego profitu, choć osobiście preferuję Pośpiech kostuchy. |
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Porady
- Fallout 3: Kreacja postaci
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.1)
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.2)
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.3)
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.4)
- Fallout 3: Rozwój postaci - talenty (cz.5)
- Fallout 3: Rozwój postaci - ukryte talenty
- Fallout 3: Walka
- Fallout 3: Wyposażenie - Cenne wskazówki
- Fallout 3: Wyposażenie - Przechowywanie przedmiotów
- Fallout 3: Wyposażenie - Schematy unikalnych broni
- Fallout 3: Inne - Niecne czyny
- Fallout 3: Porady
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











