Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.2)
Aktualizacja:
Rozdział drugi - pierwsze zadanie
Na początek zajmijmy się zadaniem powiązanym z kretoszczurami . Od Moiry do przetestowania otrzymasz ciekawą broń białą - środek na gryzonie . Dowiesz się ponadto, że w celu pełnego zaliczenia zadania będziesz musiał zaatakować z użyciem tej broni co najmniej dziesięć kretoszczurów . Moira poleci Ci udać się do Ciepłych kanałów , lecz równie dobrze możesz powałęszyć się po okolicznych pustkowiach. Na kretoszczury natrafisz między innymi niedaleko samej Megatony . Jeśli chcesz podążać zgodnie z jej wskazówkami, będziesz musiał przygotować się na długą wyprawę. Wschodnia część mapy obfituje ponadto w wiele nieprzewidzianych niespodzianek. Wejście do Ciepłych kanałów znajduje się w trudnym do zlokalizowania miejscu (screen).

Z zabiciem trzech pierwszych kretoszczurów nie powinno być żadnych problemów. Upewnij się jednak, że korzystasz ze środka na gryzonie (maczuga), gdyż w przeciwnym wypadku egzekucje nie zostaną Ci zaliczone. W pokazanym na screenie miejscu możesz włamać się do systemu bezpieczeństwa, co pozwoli Ci wyłączyć lub przeprogramować wieżyczki ochronne . W przeciwnym wypadku musiałbyś je niszczyć. Kontynuuj eksplorację kanałów. Oprócz wystarczającej liczby kretoszczurów spotkasz też bandytów , którymi wypadałoby się zająć. Nie zapomnij o zbadaniu całych kanałów w poszukiwaniu cennych znalezisk. Odnajdziesz między sejf z kapslami, amunicją i Stealth Boy'em . W dalszej części kanałów możesz się natomiast włamać do terminalu i otworzyć sobie niewielki składzik, skrywający między innymi rękawicę wspomaganą i granaty odłamkowe . Powróć do Moiry i zdaj jej raport. W nagrodę otrzymasz kilka sztuki odlotu i psycho . Stracony środek na gryzonie będziesz mógł natomiast od niej odkupić.

Rozdział drugi - drugie zadanie
Proponuję zająć się teraz krótkim przerywnikiem, polegającym na analizie poważnych ran. Jeśli nie chcesz wykonywać zadania opcjonalnego, możesz wykazać się wiedzą w zakresie medycyny i w trakcie pierwszej rozmowy odpowiedzieć Moirze na kilka pytań. W celu pełnego zaliczenia tego zadania musisz jednak wykonać dwie rzeczy, a mianowicie okaleczyć dowolną kończynę i w wyniku podejmowanych działań utracić co najmniej 50% punktów zdrowia. Jest to banalna wręcz kwestia. Wyjdź z budynku i przygotuj sobie granat lub minę. Ustaw się w taki sposób żeby eksplozja nie zabiła Cię na miejscu (screen). Całość dopraw skokiem z wyższej wysokości. Dokuśtykaj do Moiry i pozwól jej na obejrzenie ran. Po chwili zostaniesz opatrzony. W ramach rekompensaty dostaniesz też kilka sztuk Med-X oraz kombinezon ochronny .

Rozdział drugi - trzecie zadanie
Na koniec tego rozdziału zajmiesz się obserwacją życia błotniaków . Musisz udać się w okolice zbadanej już wcześniej lokacji, a mianowicie do Pomnika Poległych w Anchorage . Po dotarciu na miejsce zlokalizuj drzwi prowadzące do lokacji Mauzoleum w Anchorage . Pamiętaj o tym, że w celu zaliczenia opcjonalnego wyzwania nie możesz pozbawić życia żadnego błotniaka . Na szczęście nie są one zbyt mobilne, przez co łatwo im uciec. Zejdź na dół, a po dotarciu do nowego pomieszczenia zlokalizuj drzwi prowadzące głębiej do kanałów. W pokazanym na screenie miejscu zeskocz na dół lub zejdź po schodach.

Musisz zbliżyć się do jaj błotniaków. Wciśnij klawisz akcji i wybierz polecenie ukrycia urządzenia obserwacyjnego (screen), które otrzymałeś od Moiry . Możesz już wracać na powierzchnię, najlepiej tą samą drogą. Naturalnie musisz ponownie skupić się na całkowitym ignorowaniu ataków błotniaków . Po znalezieniu się na powierzchni wybierz opcję podróży do Megatony . Idź do Moiry i odbierz nagrody za ukończenie tego zadania oraz całego drugiego rozdziału przewodnika. Będą to Stealth Boy'e , czapeczka z daszkiem , która poprawia zdolność skradania się i percepcję, oraz amunicja.

- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Megatona - Potęga Atomu
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.1)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.2)
- Fallout 3: Megatona - Podręcznik przetrwania (cz.3)
- Fallout 3: Megatona - Więzy krwi
- Fallout 3: Grayditch - One!
- Fallout 3: Rivet City - Replikant
- Fallout 3: Rivet City - Kradzież niepodległości
- Fallout 3: Stołeczne Pustkowia - Głowa państwa
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Strażnicy Reilly
- Fallout 3: Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę
- Fallout 3: Canterbury Commons - Nadludzki gambit
- Fallout 3: Paradise Falls - To tylko interesy
- Fallout 3: Duże Miasto - Duże kłopoty w Dużym Mieście
- Fallout 3: Tenpenny Tower - Tenpenny Tower
- Fallout 3: Krypta 101 - Problemy na froncie domowym
- Fallout 3: Latarenka - Ocalenie z raju
- Fallout 3: Dom Agathy - Pieśń Agathy
- Fallout 3: Girdershade - Wyzwanie Nuka-Coli
- Fallout 3: Oaza - Oaza
- Fallout 3: Questy poboczne
- Fallout 3: Poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
