Wprowadzenie | Atlas Świata w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Przed Wami wielki atlas świata do gry The Elder Scrolls V: Skyrim, dzięki któremu zbadacie wszystkie najważniejsze miejsca, poprawnie zbudujecie własną postać, złożycie wizytę wszystkim najważniejszym postaciom niezależnym, zdobędziecie najcenniejsze sekrety i staniecie się mistrzami craftingu. Pełna zawartość niniejszego poradnika przedstawia się następująco:

  • Pierwszy rozdział atlasu zawiera mapy Skyrim oraz szczegółowe zestawienie wszystkich głównych lokacji. Każde miejsce zostało opisane, głównie pod kątem jego zastosowania oraz czyhających na gracza zagrożeń.
  • Drugi rozdział atlasu koncentruje się w całości na głównym bohaterze. Ma on do zaoferowania liczne wskazówki dotyczące zarówno utworzenia nowej postaci, jak i jej dalszego rozwijania. Ważny punkt tego rozdziału stanowi omówienie wszystkich kategorii umiejętności oraz znajdujących się w poszczególnych grupach cech.
  • Trzeci rozdział atlasu zawiera różnorakie wskazówki dotyczące między innymi bezpiecznej eksploracji świata Skyrim oraz staczania walk. Szczegółowo omawia on również okoliczności oraz zasady przemiany w wilkołaka i wampira.
  • Na czwarty rozdział atlasu składają się różnorakie zestawienia, które mogą okazać się pomocne w trakcie zabawy. Mowa tu między innymi o kompletnych listach handlarzy Skyrim, smoczych krzyków, ksiąg podnoszących umiejętności, towarzyszy, trenerów umiejętności czy zaklęć magicznych.
  • Ostatni piąty rozdział atlasu skupia się wyłącznie na temacie craftingu, a przede wszystkim na kowalstwie (wytwarzanie nowych broni i elementów pancerza), alchemii (wytwarzanie mikstur i trucizn) oraz zaklinaniu (nakładanie magicznych efektów na posiadane przedmioty). W każdym z wymienionych podpunktów znajdują się zarówno ogólne wskazówki, jak i rozbudowane listy składników czy obiektów, które można wyprodukować.
Uwaga - Wprowadzenie | Atlas Świata w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład właściwości odblokowywanych cech czy efekty działania mikstur alchemicznych, mogą ulec niewielkim zmianom.