Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym | Róg Jurgena Wiatrowładnego The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym

Nowy cel główny: Przeczytaj wiadomość

Podejdź do ołtarza i podnieś tajemniczy liścik pozostawiony w miejscu, w którym powinien znajdować się róg - Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym | Róg Jurgena Wiatrowładnego - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Podejdź do ołtarza i podnieś tajemniczy liścik pozostawiony w miejscu, w którym powinien znajdować się róg. Otwórz inwentarz, przejdź do kategorii Księgi i zdecyduj się na odczytanie treści listu (powyższy screen), dzięki czemu dowiesz się, że osoba odpowiedzialna za kradzież rogu pragnie spotkać się z Tobą na poddaszu gospody Pod Śpiącym Gigantem w Rzecznej Puszczy.

Nowy cel główny: Spotkaj się z osobą, która zabrała róg

Korzystając z okazji polecam oczywiście zbadać okolice ołtarza, bo możesz tu odnaleźć kilka wartościowych przedmiotów - Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym | Róg Jurgena Wiatrowładnego - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Korzystając z okazji polecam oczywiście zbadać okolice ołtarza, bo możesz tu odnaleźć kilka wartościowych przedmiotów. Skieruj się następnie do zlokalizowanych za ołtarzem drzwi. Po znalezieniu się w wąskim korytarzu rozejrzyj się za skrzynią z cennymi skarbami i następnie wznów przemarsz. Po kilku chwilach dotrzesz do drzwi, dzięki którym powrócisz do głównej części świątyni Ustengrav. W dalszym ciągu podążaj jedynym możliwym korytarzem. Docelowo musisz znaleźć się przy interaktywnej dźwigni. Pociągnięcie za dźwignię doprowadzi do odblokowania przejścia (powyższy screen). Zauważ, że znalazłeś się w badanej już wcześniej części grobowca, tak więc pozostało Ci już tylko wybrać się na zachód celem opuszczenia świątyni.

Otwórz mapę świata i zdecyduj się na odbycie szybkiej podróży do Rzecznej Puszczy, czyli miejsca, które odwiedzałeś na samym początku gry - Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym | Róg Jurgena Wiatrowładnego - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Otwórz mapę świata i zdecyduj się na odbycie szybkiej podróży do Rzecznej Puszczy, czyli miejsca, które odwiedzałeś na samym początku gry. Po dotarciu do celu wędrówki odszukaj gospodę pod Śpiącym Gigantem (powyższy screen) i wejdź do środka.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...