Skyrim: Na ratunek! (1)
Aktualizacja:
Na ratunek!
Nowy cel główny: Spotkaj się z ludźmi w pobliżu miejsca zwanego Fort Kastav
Uwaga! Misję tę otrzymuje się w trakcie przechodzenia zadania Ponowne zjednoczenie Skyrim i jej zaliczenie jest wymagane do awansowania do kolejnej części wspomnianego wyżej nadrzędnego questu Legionu Cesarskiego.

Otwórz mapę świata i zauważ, że zwiadowcy rozstawili się w stosunkowo dużej odległości od fortu Kastav (powyższy screen). Sam fort zlokalizowany jest na północny-zachód od Wichrowego Tronu i to właśnie tam najlepiej byłoby rozpocząć podróż, docierając do miejsca pobytu zwiadowców od południowej strony.

Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z dowodzącym zwiadowcami Hadvarem (powyższy screen). Warto oczywiście wypytać się Hadvara o szczegóły planu uratowania więźniów. Od legionisty dowiesz się o znajdującej się za murami fortu kracie, dzięki której niepostrzeżenie można przedostać się do więzienia. Już po oswobodzeniu więźniów Hadvar zaproponuje spotkanie się z jego ludźmi na dziedzińcu fortu, tak by wspólnie rozprawić się z oddziałami wroga. To czy na koniec rozmowy przystaniesz na plan Hadvara czy też stwierdzisz, że nienajlepiej się skradasz nie odegra żadnej roli, tym bardziej, że dotarcie do wspomnianej wcześniej kraty nie będzie wymagało dysponowania ponadprzeciętnymi zdolnościami złodziejaszka.
Nowy cel główny: Zakradnij się do fortu

Przed podjęciem dalszych działań polecam zaczekać na nastanie nocy, bo znacząco zmniejszy to szanse przypadkowego znalezienia się w polu widzenia jednego z wartowników. Ruszaj w stronę fortu, przemieszczając się w prostej linii na wschód (powyższy screen).

Po pokonaniu kilkudziesięciu metrów proponuję kucnąć lub przynajmniej zwolnić, tak by nie tylko nie zostać zauważonym ale i usłyszanym. Skręć na północny-wschód i spróbuj zbliżyć się maksymalnie do murów fortu (powyższy screen).

Gdy znajdziesz się już przy murze fortu zatrzymaj się i skręć na południe. Udaj się w stronę oznaczonej przez grę kraty (powyższy screen) i skorzystaj z niej, dzięki czemu zostaniesz przeniesiony do więzienia fortu Kastav.
Nowy cel główny: Uwolnij więźniów


Oznaczenia na mapie: 1 - Tajne wejście do więzienia; 2 - Korytarz prowadzący do cel; 3 - Orientacyjne miejsce pobytu wartownika z kluczem do cel; 4 - Cele z uwięzionymi legionistami; 5 - Przejście na główny dziedziniec fortu.
Także i tu warto się skradać, choć nawet jeżeli zostaniesz zauważony, to nie musisz się obawiać tego, że przybiegną tu przeciwnicy pilnujący domyślnie dziedzińca fortu. Otwórz najbliższe drzwi i przejdź przez większe pomieszczenie, kierując się na wschód (powyższy screen).

Skręć po chwili na południe i przygotuj się do rozprawienia z pierwszym z wartowników, który powinien patrolować okolice schodów (powyższy screen). Dobrze byłoby oczywiście zaatakować go z zaskoczenia.

Podążaj na południe. Drugi z wartowników będzie przebywał w pobliżu cel, w których więzieni są legioniści (powyższy screen). O ile wcześniej zbytnio nie narozrabiałeś to jego również powinna Ci się udać zaskoczyć.

W lokacji tej więzionych jest trzech legionistów (powyższy screen). Ich cele możesz otwierać wytrychami (bardzo słabo zabezpieczone zamki) lub zbadać ciało drugiego z pokonanych wartowników i zabrać ze sobą klucz do więzienia w forcie Kastav.
- Skyrim - poradnik, solucja, mapy
- Skyrim: Wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych)
- Skyrim: Questy Legionu Cesarskiego
- Skyrim: Wstępowanie do Legionu
- Skyrim: Wyszczerbiona Korona (1)
- Skyrim: Wyszczerbiona Korona (2)
- Skyrim: Poczta do Białej Grani
- Skyrim: Bitwa o miasto Biała Grań
- Skyrim: Ponowne zjednoczenie Skyrim (1)
- Skyrim: Ponowne zjednoczenie Skyrim (2)
- Skyrim: Fałszywy front
- Skyrim: Bitwa o fort Dunstad
- Skyrim: Istotna danina
- Skyrim: Bitwa o fort Zielony Mur
- Skyrim: Na ratunek! (1)
- Skyrim: Na ratunek! (2)
- Skyrim: Bitwa o fort Amol
- Skyrim: Bitwa o miasto Wichrowy Tron
- Skyrim: Questy Legionu Cesarskiego
- Skyrim: Wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych)
Komentarze czytelników
Pitu pitu itd... ten quest jest zbugowany i nie da się go przejść niestety :/ na etapie ataku na Samotnie lub próby, bo sam quest już dalej się nie aktywuje czy tam kolejny jego etap jedynie komenda kończącą zadanie "wyzwolenie skyrim" działa,a bez niej quest będzie wisiał w dzienniku jako niewykonany i nic się z tym już nie poradzi. Po reinstalce problem jest nadal nie wiem jak sprawa wygląda na konsoli w każdym bądź razie na PC nie ma rozwiązania.
Błąd w opisie lokalizacji kamienia Berenziah w Sosnowej Strażnicy. Kamień nie znajduje się w żadnej trumnie tylko w pomieszczeniu z drzwiami na zamek mistrzowski, do którego wchodzi się w prawą stronę z pomieszczenia z trumnami i jednym bandytą.
Nie mogę ukończyć zadania "Ujawnianie niewidocznego". Po zogniskowaniu promieni Paratus od razu mnie atakuje i nic więcej nie mogę zrobić. Miał ktoś tak?
Teraz już raczej tylko Vortex. NMM ma niestety luki, jest niezależny od LOOT i czasem gubi pliki, a podczas kolizji odinstalowanie moda może skutkować brakującymi plikami.
Czy ktoś wie jak przejść przez tą bramę z kolcami na początku rozpoczęcia się krasnoludki chce ruin
Najpierw pierwsza dźwignia później czwarta i jeszcze raz czwarta
Oglądałam odcinek ze Skyrima u gościa, który miał tego questa a nie miał 32 poziomu doświadczenia. Jak to możliwe? Nie wiem jak go zdobył.
Mam już Ederal...
I mam problem - mysz obsługuję lewą reką, zaś prawa nie znosi obsługi AWSD, bo ma do tego "strzałki" góra dół i td. Jak to można ustawić?
Mam nadzieję że do tej pory dałeś radę :) Jak coś to w trakcie gry "Esc" - System - Controls i zmieniasz przyciski myszy lewy z prawym oraz klawiaturę pod siebie. Tak samo jest w Skyrim.
Przepraszam za podczepienie:
Może jakiś sposób na to abym mógł ustawić sobie klawisze takie jak lubię. Dla ułatwienia dodam że grywam na klawiaturze numerycznej. (?)
dudzin18
Bakłażanie on porównywał fabułe i grafike poza tym co w tym złego bo nie rozumiem obydwie gry zaliczają się do rpg i inne... Więc zgaś się troche
Gra cud miód
Fabuła 7/10
Świat 8,5/10
Postacie7/10
Rozbudowa postaci 9/10
Ilość przedmiotów 9/10
To jest tylko moja opinia
Powiem że z początku nie lubiłem grać w rpg lecz spróbowałem w3 potem w2 i skyrim a skyrim to cud miód
Co jesli robiłem wcześniej dawnguard i zdobyłem inny prastarum zwój i rozmawiałem z urag gro-shub i zabiłem septimusa signusa a gram na konsoli czy mogę z tym coś zrobić
Skyrim? Po Minecraft najlepsza gra w jaką dotychczas grałem a zaliczyłem ich ok 100 (bez znaczenia ceny). Bardzo długo opierałem się tej grze, irracjonalny strach powodował, że bałem się konfrontacji a może... intuicja przeczuwała co się stanie? Miesiąc temu kupiłem synowi skyrima, zobaczyłem jak gra i... następnego dnia ja też ją już miałem (kupiłem 2 egzemplarz) Teraz od miesiąca, przez całe ferie świąteczno zimowe - syna gramy jak wariaci po 8-10 godzin dziennie i chyba nawet nie dotarliśmy do połowy. Ci którzy mówią, że znają tą grę bo mają za sobą 20 -30 godzin nie wiedzą co piszą.
Na niektórych filmach YT można zobaczyć jak gracze próbują dowcipkować z gry i to jest właśnie błąd.
Do tej gry należy podejść tak jakby to wszystko się działo naprawdę a wtedy wyobraźnia przeniesie nas w zupełnie inny świat z którego nieprędko będziemy chcieli wyjść.
Naprawdę polecam.
PS. Podziękowania za poradnik, przydaje się...
Dla tych co hejtują Skyrima a wolą Wieśka,
Wiedźmin ssie.
Wiedźmin a Skyrim to zupełnie dwie inne gry, więc nie ma co ich porównywać. Ale gdy bym już musiał to Skyrim po prostu ssie i uratowały go mody. Brak głębi w tej grze oraz to że niby grając w ogóle nie interesowała mnie fabuła.. to było przytłaczające.. W wiedźminie czuć jakiś minimalny realizm oraz głębie postaci jak i świata. Rozumiem ludzi którzy lubią eksplorować, tworzyć elfki z coraz to większymi cy...dup.. ale no nie oszukujmy się, to jest i będzie jedna z najsłabszych gier jaka wyszła w tym gatunku. Po prostu Skyrim miał potencjał ale go nie wykorzystał, bo od początku czułem że ta gra ma ten klimat ale co godzinę grania czułem że mija się to z celem.. naprawdę słaby główny wątek i średnie dodatki(przy których bawiłem się nieźle w porównaniu do głównej fabuły)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
