Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

QUEST 9 - Woda życia (cz.1) | Główne questy Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

GŁÓWNY QUEST 9: Woda życia

Zleceniodawca: James [Krypta 112 ]

Opis: W pierwszej kolejności musisz opuścić Kryptę 112 . Skorzystaj z poznanej już wcześniej drogi. Nie martw się - nie spotkasz żadnych nowych przeciwników. Nie zapomnij ponownie założyć starej zbroi, gdyż kombinezon mieszkańca Krypty do niczego Ci się nie przyda. Niezależnie od tego czy wybrałeś podróż z ojcem czy nie, po przedostaniu się na powierzchnię wybierz szybki przeskok do Rivet City . Po dotarciu na miejsce udaj się do Rivet City - Laboratorium naukowe . Skieruj się do doktor Li i wysłuchaj rozmowy pomiędzy nią, a Jamesem (screen). Po zakończeniu rozmowy porozmawiaj z ojcem głównego bohatera. Podobnie jak wcześniej, możesz wybrać wspólną podróż lub udać się w kolejne miejsce w pojedynkę. Musisz mianowicie powrócić do badanego już wcześniej Muzeum Jeffersona . Po dotarciu na miejsce ponownie porozmawiaj z Jamesem , a wysłany zostaniesz do środka z zadaniem zabezpieczenia całego kompleksu.

Udaj się do Muzeum Jeffersona - pamiątki - QUEST 9 - Woda życia (cz.1) | Główne questy Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Udaj się do Muzeum Jeffersona - pamiątki . Zakładam, że podczas poprzedniej wizyty w tym miejscu cały region zdołałeś już zabezpieczyć, podobnie jak rotundę. W rezultacie musisz skierować się do południowej części budynku i skorzystać z zaznaczonych na screenie drzwi, prowadzących do Muzeum Jeffersona - piwnica mauzoleum . W środku będzie na Ciebie czekało kilka centaurów , jak również nowe supermutanty . Są to głównie silniejsze odmiany, tak więc musisz być przygotowanym na konieczność stoczenia wielu niebezpiecznych walk. Po wyeliminowaniu wszystkich stworów otrzymasz stosowną informację. Powróć na powierzchnię i poinformuj Jamesa o wykonanym zadaniu. Musisz teraz podążać za naukowcami do wnętrza zabytkowej budowli. Ponownie wejdź do Muzeum Jeffersona , a następnie udaj się do badanej już wcześniej strefy Muzeum Jeffersona - rotunda .

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie