Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ekran postaci i ekwipunek w Wasteland 2 | Podstawy rozgrywki poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Ekran postaci. - Ekran postaci i ekwipunek w Wasteland 2 | Podstawy rozgrywki - Wasteland 2 - poradnik do gry
Ekran postaci.

Ekran postaci to podstawowe źródło informacji o poszczególnych członkach drużyny. Znajdziesz tu ich ekwipunek, statystyki, atrybuty, umiejętności oraz biografię. Po awansie w zakładce Umiejętności (Skills) przydzielisz także nowo otrzymane punkty. Otworzysz go, wciskając klawisz C lub klikając prawym przyciskiem myszy na portrecie interesującej cię postaci.

Każda postać może nosić następujące przedmioty:

  • Części odzieży na i plecak - mają one wpływ tylko na wygląd zewnętrzny. Nosić mogą je tylko oryginalni strażnicy, nie ci przyłączeni do drużyny później. Na różnego rodzaju ubrania - od najbardziej standardowych po zupełnie niecodzienne w stylu przebrania goryla - natrafisz podczas przeszukiwania schowków, sklepów lub ciał przeciwników.
  • Pancerz (Armor) - wartość ochrony mieści się w przedziale 1-10. W takich samych ramach mierzy się przebijalność pancerza dla poszczególnych broni. Pancerz redukuje obrażenia tylko wtedy, gdy jego wartość jest większa od wartości przebijalności. Niektóre cięższe pancerze wymagać też będą odpowiedniej Siły, by móc je założyć. Mogą także spowolnić ruchy, uniemożliwiając bieganie poza walką, a w czasie jej trwania zmniejszając odległość, jaką można przejść za jeden punkt akcji.
  • Gadżet (Trinket) - przedmiot podwyższający którąś umiejętność lub atrybut. Czasem jest to jedna umiejętność, czasem dwie, podczas gdy części umiejętności w ogóle nie można w ten sposób podnieść.
  • Manierka (Canteen) - pokazuje poziom wody, która jest niezbędna dla podróży po pustkowiu (tylko w Arizonie). Jest to wartość wspólna dla całej drużyny. Wodę uzupełniasz odnajdując oazy podczas eksploracji świata lub korzystając ze źródeł w poszczególnych lokacjach, np. w Twierdzy Strazników.
  • Kombinezon antyradiacyjny (Rad suit) - po założeniu na jedną postać staje się wspólny dla całej drużyny. Jego poziom ochrony określa, na jak mocno skażone tereny możesz się bezpiecznie udać.
  • Broń i amunicja - każda postać może nosić dwa typy broni, niezależnie od ich rodzaju czy wielkości. Możesz swobodnie przełączać się między nimi podczas walki, nie zużywając punktów akcji.

Wszystkie założone i niezałożone przedmioty zużywają pulę ciężaru, jaki dana postać może nosić. Rozmiar tej puli określa Siła (Strength), a wagę poszczególnych przedmiotów poznasz po najechaniu na nie kursorem. Gdy ekwipunek waży więcej, niż dana postać może nosić, to zostanie spowolniona. Przy bardzo dużym przeciążeniu zostanie zaś całkowicie unieruchomiona.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie