Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Agrocentrum Kompleks Główny
Wasteland 2 - Agrocentrum Kompleks Główny
Od Kathy dostaniesz główne zadania opanowania kryzysu w Agrocentrum i opracowania lekarstwa na chorobę. Musisz przynieść jej 10 fragmentów strąków, fungicide z grzybiarni w piwnicy, oraz musisz wyłączyć system nawadniania na zachodnich i wschodnich polach.
Wewnątrz znajduje się książka +1 Traper.
Wewnątrz znajdziesz siedmiocalowy singiel, który możesz przekazać Wilkołakowi w Damoncie.
Rose ma kody do śluz powietrznych na wschodzie i zachodzie. Będzie chciała dołączyć do oddziału. Uwaga - Rose nie dołączy do drużyny, jeśli wcześniej będziesz grzebać w jej rzeczach, ale możesz swobodnie przeszukać jej szafki po tym jak już ją przyłączysz.
Satelita będzie zablokowany dopóki nie wyłączysz systemu irygacyjnego na zachodnim i wschodnim polu. Gdy to zrobisz użyj wzmacniaka z ekwipunku na panelu sterowania, by go zamontować i połącz się przez radio z Vargasem, by donieść o swoim sukcesie.
Gdy pomożesz doktor Lawson opracować serum na infekcję i wyłączysz system nawadniający na wschodnim i zachodnim polu, możesz tu wlać odtrutkę, by uleczyć Agrocentrum.
Forrestal oferuje mały sklep. Dodatkowo ma dużo informacji o wydarzeniach w Agrocentrum i na świecie. Między innymi może pokazać ci gdzie znajduje się Obóz Kolejarzy (jeśli nie odczytałeś mapy przy ciele Asa). Dowiesz się też od niego o handlarzu, który może być związany z zabójstwem Asa.
Forrestal jest zarażony i przemieni się strąkoludzia, jeśli nie pomożesz Kathy opracować lekarstwa.
Atakowani przez owady i strąkoludzi naukowcy. Co gorsza otoczeni prawdziwym morzem strąków. Wejście bezpośrednio na teren mija się z celem. Najlepiej zakraść się od tyłu (przejść środkowym przejściem do wejścia do piwnicy, a następnie rozbić Wyłamywaniem drzwi po prawej) i strzelić z bezpieczniej odległości (snajperka, karabin) w jeden cel. Wszyscy przeciwnicy powinni się wówczas skupić na oddziale i do niego powoli podchodzić. W miarę możliwości strzelaj w strąki, by zadawać im obrażenia obszarowe, gdy się zbliżają. Uważaj tylko, by nie zranić żadnego z naukowców.
Julio jest atakowany przez swoje króliki. Jeśli masz Zaklinanie zwierząt możesz spróbować je uspokoić. W innym przypadku będziesz zmuszony je zabić.
Będzie uwięziony gałęziach. Jeśli spróbujesz z nim porozmawiać - zginie. Możesz go uratować z pomocą wysokiego Trapera lub Chirurgii lub zostawiając go, a później wlewając antidotum do systemu nawadniającego.
Rachel przemieni się w strąkoludzia, gdy przejdziesz obok niej. Później znajdziesz tu Ryana ze wschodniego pola. Jeśli powiedziałeś mu, że Rachel żyje będzie miał ci to za złe. Z pomocą umiejętności dialogowych możesz go udobruchać, wówczas będziesz mógł się u niego leczyć.
Na łóżkach znajdziesz rannych naukowców, którzy przeżyli. Możesz im pomagać używając na nich umiejętności Chirurg.
Kod - 85303. Zdobywasz go od Rose, która zresztą sama otworzy drzwi, jeśli będzie w drużynie. Alternatywnie możesz wykorzystać umiejętności Komputery, by zhakować zamek.
Kod - 71484. Zdobywasz go od Rose, która zresztą sama otworzy drzwi, jeśli będzie w drużynie. Alternatywnie możesz wykorzystać umiejętności Komputery, by zhakować zamek.
Kod do sejfu to 80085. Matt zdradzi ci go, jeśli opracujesz lekarstwo na infekcję i go uratujesz. W sejfie znajdziesz odznakę Matta, która daje +1 do Siły.
Przejście nie będzie możliwe, dopóki nie wyłączysz systemu nawadniającego.
Przejście nie będzie możliwe, dopóki nie wyłączysz systemu irygacyjnego.
Powiększ mapę

Agrocentrum Kompleks Główny | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Kathy Lawson – Od Kathy dostaniesz główne zadania opanowania kryzysu w Agrocentrum i opracowania lekarstwa na chorobę. Musisz przynieść jej 10 fragmentów strąków, fungicide z grzybiarni w piwnicy, oraz musisz wyłączyć system nawadniania na zachodnich i wschodnich polach.

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Biblioteczka – Wewnątrz znajduje się książka +1 Traper.

Toster – Wewnątrz znajdziesz siedmiocalowy singiel, który możesz przekazać Wilkołakowi w Damoncie.

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Rose (NPC) – Rose ma kody do śluz powietrznych na wschodzie i zachodzie. Będzie chciała dołączyć do oddziału. Uwaga - Rose nie dołączy do drużyny, jeśli wcześniej będziesz grzebać w jej rzeczach, ale możesz swobodnie przeszukać jej szafki po tym jak już ją przyłączysz.

Wieża Radiowa – Satelita będzie zablokowany dopóki nie wyłączysz systemu irygacyjnego na zachodnim i wschodnim polu. Gdy to zrobisz użyj wzmacniaka z ekwipunku na panelu sterowania, by go zamontować i połącz się przez radio z Vargasem, by donieść o swoim sukcesie.

Zbiornik wody – Gdy pomożesz doktor Lawson opracować serum na infekcję i wyłączysz system nawadniający na wschodnim i zachodnim polu, możesz tu wlać odtrutkę, by uleczyć Agrocentrum.

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Matt Forrestal – Forrestal oferuje mały sklep. Dodatkowo ma dużo informacji o wydarzeniach w Agrocentrum i na świecie. Między innymi może pokazać ci gdzie znajduje się Obóz Kolejarzy (jeśli nie odczytałeś mapy przy ciele Asa). Dowiesz się też od niego o handlarzu, który może być związany z zabójstwem Asa.
Forrestal jest zarażony i przemieni się strąkoludzia, jeśli nie pomożesz Kathy opracować lekarstwa.

Naukowcy – Atakowani przez owady i strąkoludzi naukowcy. Co gorsza otoczeni prawdziwym morzem strąków. Wejście bezpośrednio na teren mija się z celem. Najlepiej zakraść się od tyłu (przejść środkowym przejściem do wejścia do piwnicy, a następnie rozbić Wyłamywaniem drzwi po prawej) i strzelić z bezpieczniej odległości (snajperka, karabin) w jeden cel. Wszyscy przeciwnicy powinni się wówczas skupić na oddziale i do niego powoli podchodzić. W miarę możliwości strzelaj w strąki, by zadawać im obrażenia obszarowe, gdy się zbliżają. Uważaj tylko, by nie zranić żadnego z naukowców.

Julio – Julio jest atakowany przez swoje króliki. Jeśli masz Zaklinanie zwierząt możesz spróbować je uspokoić. W innym przypadku będziesz zmuszony je zabić.

Winston – Będzie uwięziony gałęziach. Jeśli spróbujesz z nim porozmawiać - zginie. Możesz go uratować z pomocą wysokiego Trapera lub Chirurgii lub zostawiając go, a później wlewając antidotum do systemu nawadniającego.

Rachel / Ryan – Rachel przemieni się w strąkoludzia, gdy przejdziesz obok niej. Później znajdziesz tu Ryana ze wschodniego pola. Jeśli powiedziałeś mu, że Rachel żyje będzie miał ci to za złe. Z pomocą umiejętności dialogowych możesz go udobruchać, wówczas będziesz mógł się u niego leczyć.

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Ranni – Na łóżkach znajdziesz rannych naukowców, którzy przeżyli. Możesz im pomagać używając na nich umiejętności Chirurg.

Wschodnia śluza – Kod - 85303. Zdobywasz go od Rose, która zresztą sama otworzy drzwi, jeśli będzie w drużynie. Alternatywnie możesz wykorzystać umiejętności Komputery, by zhakować zamek.

Zachodnia śluza – Kod - 71484. Zdobywasz go od Rose, która zresztą sama otworzy drzwi, jeśli będzie w drużynie. Alternatywnie możesz wykorzystać umiejętności Komputery, by zhakować zamek.

Sejf Matta Forrestala – Kod do sejfu to 80085. Matt zdradzi ci go, jeśli opracujesz lekarstwo na infekcję i go uratujesz. W sejfie znajdziesz odznakę Matta, która daje +1 do Siły.

Ściana roślin – Przejście nie będzie możliwe, dopóki nie wyłączysz systemu nawadniającego.

Legenda Wasteland 2 - Agrocentrum Kompleks Główny

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane skrytki)

Agrocentrum Kompleks Główny

Tu znajduje się główne centrum obszaru. Agrocentrum podzielone jest na 5 lokacji:

  • pola zewnętrzne, z których dostałeś się do środka;
  • kompleks główny, w którym znajduje się m.in. zejście do piwnicy oraz satelita, na którym należy zamontować wzmacniak;
  • piwnicę, w której znajdziesz grzybiarnię;
  • wschodnie i zachodnie pola, do których można dostać się z piwnicy, a na których znajdują się pompy nawadniające cały ośrodek.

Zaraz po wejściu spotkasz doktor Lawson, która przybliży jak wygląda sytuacja. Dostęp do satelity (tam masz zamontować wzmacniak) jest aktualnie zablokowany przez wybujałą roślinność, więc będziesz musiał wyłączyć system irygacyjny zanim jej użyjesz. Ponadto w kompleksie szaleje infekcja roznoszona przez wybuchające strąki. Jeśli ktoś z drużyny jest zarażony i nie chcesz żeby zginął - wówczas musisz pomóc opracować antidotum. W innym przypadku możesz ograniczyć się do zamontowania wzmacniaka i zostawienia Agrocentrum swojemu losowi. Jeśli chcesz pomóc musisz najpierw przynieść 10 fragmentów ze strąków, które już wybuchły. Pamiętaj, by do nich nie podchodzić, a jednym strzałem niszczyć je z bezpieczniej odległości. Strąków znajdziesz mnóstwo w każdej lokacji, więc bądź bardzo ostrożny podążając do przodu - najlepiej cały czas podświetlaj teren (domyślnie klawisz Z). Po zebraniu fragmentów potrzebny jeszcze będzie Fungicide z piwnicy oraz wyłączenie pomp nawadniających. Otrzymasz wtedy od Kathy Lawson lekarstwo na infekcję, z pomocą którego będziesz mógł leczyć zainfekowanych członków drużyny.

Pierwotnie poruszanie się po Głównym Kompleksie będzie utrudnione, jako że otwarta będzie tylko droga na wprost, do piwnicy. By zbadać resztę kompleksu musisz otworzyć śluzy powietrzne. Możesz do tego użyć umiejętności Haker lub zdobyć kody od Rose.