Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Wieża Radiowa
Wasteland 2 - Wieża Radiowa
By pokojowo przemieszczać się wokół wieży możesz zapłacić haracz lub użyć którejkolwiek z umiejętności dialogowej (wymagany 1 punkt). Najlepiej użyj zdolności Lizusa - odkryjesz lokalizację Tajemicznej Kapliczki oraz będziesz mógł dostać w Twierdzy punkty za werbunek. Możesz też naprawić panel wieży dla garści dodatkowego doświadczenia.
W środku zmierzysz się z Ropuchą, która dysponuję twardym pancerzem i możliwością zabierania broni, więc najlepiej trzymać ją na dystans. Znajdziesz tu wzmacniaki, stronę z dziennika Asa oraz mapę z lokacją Obozu Kolejarzy. Gdy zwrócisz resztki dziennika Vargasowi, ten skieruje cię do Obozu, by szukać dalszych informacji o losie nieżywego strażnika
Odnieś ją do Flintlocka w Twierdzy
Zanieś ją kapitan Mercaptain w Twierdzy
Przy bramie stoi strażnik w towarzystwie psów. Przekonaj go, by przyłączył się do Strażników (Lizus 1), a wskaże ci lokalizację Tajemniczej Kapliczki oraz dostaniesz dodatkowe punkty doświadczenia za rekrutację w Twierdzy.
W środku znajdziesz toster, który możesz naprawić jeśli masz odpowiednią umiejętność oraz statuę kota, która da 1 punkt umiejętności każdej postaci w drużynie. Znaleziony w tosterze spray oddaj Khass Tetowi w Twierdzy.
Możesz ją otworzyć używając umiejętności Wyłamywanie, którą ma Angela. Nim to zrobisz użyj Percepcji, a następnie Człowiek-Demolka by odnaleźć i rozbroić pułapkę w zamku.
By go odkryć, musisz mieć wysoką Percepcję (5 i więcej. Raczej na pewno nie będziesz w stanie go odkryć podczas pierwszej wizyty w tym obszarze). W środku znajdziesz 4 miodożery i trochę sprzętu.
By go odkryć, musisz mieć wysoką Percepcję (5 i więcej. Raczej na pewno nie będziesz w stanie go odkryć podczas pierwszej wizyty w tym obszarze). W środku znajdziesz 4 miodożery i trochę sprzętu.
Powiększ mapę

Lokacje | Wieża Radiowa | Wasteland 2 poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Wieża Radiowa – By pokojowo przemieszczać się wokół wieży możesz zapłacić haracz lub użyć którejkolwiek z umiejętności dialogowej (wymagany 1 punkt). Najlepiej użyj zdolności Lizusa - odkryjesz lokalizację Tajemicznej Kapliczki oraz będziesz mógł dostać w Twierdzy punkty za werbunek. Możesz też naprawić panel wieży dla garści dodatkowego doświadczenia.

Jaskinia – W środku zmierzysz się z Ropuchą, która dysponuję twardym pancerzem i możliwością zabierania broni, więc najlepiej trzymać ją na dystans. Znajdziesz tu wzmacniaki, stronę z dziennika Asa oraz mapę z lokacją Obozu Kolejarzy. Gdy zwrócisz resztki dziennika Vargasowi, ten skieruje cię do Obozu, by szukać dalszych informacji o losie nieżywego strażnika

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Odznaka Asa – Odnieś ją do Flintlocka w Twierdzy

Noga syntetyka – Zanieś ją kapitan Mercaptain w Twierdzy

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Strażnik – Przy bramie stoi strażnik w towarzystwie psów. Przekonaj go, by przyłączył się do Strażników (Lizus 1), a wskaże ci lokalizację Tajemniczej Kapliczki oraz dostaniesz dodatkowe punkty doświadczenia za rekrutację w Twierdzy.

Wejście do jaskini – W środku znajdziesz toster, który możesz naprawić jeśli masz odpowiednią umiejętność oraz statuę kota, która da 1 punkt umiejętności każdej postaci w drużynie. Znaleziony w tosterze spray oddaj Khass Tetowi w Twierdzy.

Brama do ukrytych skrzyń – Możesz ją otworzyć używając umiejętności Wyłamywanie, którą ma Angela. Nim to zrobisz użyj Percepcji, a następnie Człowiek-Demolka by odnaleźć i rozbroić pułapkę w zamku.

Ukryte przejście – By go odkryć, musisz mieć wysoką Percepcję (5 i więcej. Raczej na pewno nie będziesz w stanie go odkryć podczas pierwszej wizyty w tym obszarze). W środku znajdziesz 4 miodożery i trochę sprzętu.

Legenda Wasteland 2 - Wieża Radiowa

Miejsca, przedmioty, postacie - wątek główny

Ciekawe miejsca, elementy nie powiązane z fabułą

Miejsca, przedmioty postacie - zadania poboczne

Skarby (skrzynie, sejfy, zakopane skrytki)

Głównym celem jest tu zdobycie wzmacniaków, które miał zamontować As. Znajdziesz je we wschodniej jaskini. Teren wokół wieży aktualnie przejęli Raiderzy. Możesz pokojowo umożliwić sobie swobodne poruszanie się po tym terenie z pomocą umiejętności dialogowych, ale w ramach przetarcia bojowego nic nie stoi na przeszkodzie by ich zabić - nie powinni stanowić dużego wyzwania. Warto również przeszukać okoliczne skrzynie, odnaleźć gwiazdę Asa, strony z jego dziennika oraz nogę syntetyka, który go zabił.

Gwiazdę znajdziesz tuż po wejściu na teren lokacji. Po dotarciu do pierwszego rozwidlenia spójrz w lewo. Przedmiot znajduje się na jedynym możliwym do podświetlenia krzaku. Nogę również znajdziesz w krzaku. Po podejściu do niej na wyświetlaczu pojawi się stosowna informacja.

Gdy zdobędziesz wzmacniaki i będziesz opuszczał teren wieży, Vargas przez radio poinformuje oddział o wezwaniach o pomoc z Agrocentrum i Highpool. Obie lokacje potrzebują natychmiastowej pomocy, ale nie zdążysz pomóc obu stronom. Jest to pierwszy kluczowy wybór w grze, a lokacja której nie pomożesz ulegnie zniszczeniu i nie będziesz mógł wykonać w niej zadań. Możesz też zignorować obie prośby o pomoc i np. udać się do Obozu Kolejarzy, ale wówczas obie osady ulegną zniszczeniu, co nie przysłuży ci przyjaciół w dowództwie Desert Rangers. Wybór nie ma żadnego olbrzymiego wpływu na fabułę, więc sam zdecyduj komu chcesz pomóc. Highpool to miasteczko pompujące wodę pitną, które jest atakowane przez gang Rozwalaczy. Z kolei Agrocentrum to ogrody i ośrodek badawczy, w którym zmierzysz się ze zmutowaną florą. Agrocentrum generalnie jest bardziej pogmatwane i może być trudniejsze, szczególnie jeśli dopiero zaczynasz grać w Wasteland.