Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wasteland 2 - poradnik do gry

Wasteland 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wasteland 2 - Arizona
Wasteland 2 - Arizona
Siedziba gangu Rozwalaczy - gang, który trzeba zniszczyć by wykonać zadanie dla Highpool (quest dostajesz od Seana Begina zarówno w ocalonym jak i zniszczonym Highpool).
Destylarnia powiązana jest z zadaniem rozwiązania problemu Gornikovicha z dostawami trunków. Lokacja pojawi się na mapie, gdy przekonasz barmana do przydzielenia ci tego zadania.
Zarażony obszar - zadanie związane z Agrocentrum (ocalonym lub nie). W Ag Center zdobywasz serum na zarazę, które następnie musisz wlać do zbiornika z wodą w tej lokacji. Czekają cię tu walki z grupkami strąkoludzi, którzy wybuchają w momencie śmierci.
Kopalnia Lewe L'owanie - Wędrując w okolicy dostaniesz z niej wezwanie o pomoc. W kopalni miał miejsce zawał. Musisz przebić się przez tunele do zasypanych. W tunelach będzie sporo miodożerów, które mają 6 pancerza, więc bądź na to przygotowany. Na końcu kopalni zamontuj zapalnik, który dostałeś na zewnątrz do materiałów wybuchowych i wysadź ścianę, by uwolnić górników.
Za wykonanie zadania dostaniesz 3 granaty i 100$. Po wszystkim możesz też dołączyć do drużyny Takayuki, który stoi przed wejściem do kopalni.
Kamper Ricka - Tu znajdziesz kombinezony antyradiacyjne, w których będziesz mógł udać się do Damonty (główny wątek gry). Lokację poznasz od Baychowskiego z więzienia w Twierdzy Strażników. Kod do sejfu, w którym są kombinezony to 733.
Opuszczona stacja kolejowa - lokacja znana także jako "Roboty!", a to stąd całkowicie opanowały ten region. Jeśli zamierzasz się tu wybrać, musisz być bardzo dobrze przygotowany, bo czeka cie nie lada przeprawa. Nie jest to lokacja związana z zadaniami, ale znajdziesz tu robota Vaxa z pierwszej części gry w kontenerze na końcu mapy. Użyj na nim Hakera, a zacznie podążać za zespołem.
Tajemnicza Kapliczka - Tu znajdziesz specjalne posągi, które dadzą +1 punkt umiejętności lub trochę doświadczenia dla każdej postaci w drużynie.
Silos 7 - Tu znajduje się pocisk nuklearny, związany z wątkiem Świętyni Tytana
Tu znajdziesz specjalne posągi, które dadzą +1 punkt umiejętności lub trochę doświadczenia dla każdej postaci w drużynie.
W tym schowku znajduje się kilka tysięcy kartridży z grą "ET". Weź jeden z nich, bo więcej ci się nie przyda i zanieś go Quarexowi w Obozie Kolejarzy.
Tajemnicza Kapliczka - Tu znajdziesz specjalne posągi, które dadzą +1 punkt umiejętności lub trochę doświadczenia.
Tajemnicza Kapliczka - Tu znajdziesz specjalne posągi, które dadzą +1 punkt umiejętności lub trochę doświadczenia dla każdej postaci w drużynie.
Zarażony obszar - zadanie związane z Agrocentrum (ocalonym lub nie). W Ag Center zdobywasz serum na zarazę, które następnie musisz wlać do zbiornika z wodą w tej lokacji. Czekają cię tu walki z grupkami strąkoludzi, którzy wybuchają w momencie śmierci.
Zarażony obszar - zadanie związane z Agrocentrum (ocalonym lub nie). W Ag Center zdobywasz serum na zarazę, które następnie musisz wlać do zbiornika z wodą w tej lokacji. Czekają cię tu walki z grupkami strąkoludzi, którzy wybuchają w momencie śmierci.
Tajemnicza Kapliczka - Tu znajdziesz specjalne posągi, które dadzą +1 punkt umiejętności lub trochę doświadczenia dla każdej postaci w drużynie.
Tajemnicza Kapliczka - Tu znajdziesz specjalne posągi, które dadzą +1 punkt umiejętności lub trochę doświadczenia dla każdej postaci w drużynie.
Powiększ mapę

Arizona w Wasteland 2 | Mapy Świata poradnik Wasteland 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Lokacje opcjonalne

Siedziba gangu Rozwalaczy - gang, który trzeba zniszczyć by wykonać zadanie dla Highpool (quest dostajesz od Seana Begina zarówno w ocalonym jak i zniszczonym Highpool).

Destylarnia Gornikovicha – Destylarnia powiązana jest z zadaniem rozwiązania problemu Gornikovicha z dostawami trunków. Lokacja pojawi się na mapie, gdy przekonasz barmana do przydzielenia ci tego zadania.

Zarażony obszar - zadanie związane z Agrocentrum (ocalonym lub nie). W Ag Center zdobywasz serum na zarazę, które następnie musisz wlać do zbiornika z wodą w tej lokacji. Czekają cię tu walki z grupkami strąkoludzi, którzy wybuchają w momencie śmierci.

Kopalnia Lewe L'owanie - Wędrując w okolicy dostaniesz z niej wezwanie o pomoc. W kopalni miał miejsce zawał. Musisz przebić się przez tunele do zasypanych. W tunelach będzie sporo miodożerów, które mają 6 pancerza, więc bądź na to przygotowany. Na końcu kopalni zamontuj zapalnik, który dostałeś na zewnątrz do materiałów wybuchowych i wysadź ścianę, by uwolnić górników.
Za wykonanie zadania dostaniesz 3 granaty i 100$. Po wszystkim możesz też dołączyć do drużyny Takayuki, który stoi przed wejściem do kopalni.

Kamper Ricka - Tu znajdziesz kombinezony antyradiacyjne, w których będziesz mógł udać się do Damonty (główny wątek gry). Lokację poznasz od Baychowskiego z więzienia w Twierdzy Strażników. Kod do sejfu, w którym są kombinezony to 733.

Opuszczona stacja kolejowa - lokacja znana także jako "Roboty!", a to stąd całkowicie opanowały ten region. Jeśli zamierzasz się tu wybrać, musisz być bardzo dobrze przygotowany, bo czeka cie nie lada przeprawa. Nie jest to lokacja związana z zadaniami, ale znajdziesz tu robota Vaxa z pierwszej części gry w kontenerze na końcu mapy. Użyj na nim Hakera, a zacznie podążać za zespołem.

Tajemnicza Kapliczka - Tu znajdziesz specjalne posągi, które dadzą +1 punkt umiejętności lub trochę doświadczenia dla każdej postaci w drużynie.

Silos 7 - Tu znajduje się pocisk nuklearny, związany z wątkiem Świętyni Tytana

Legenda Wasteland 2 - Arizona

Główne lokacje - powiązane z fabułą

Lokacje opcjonalne

Schowek

Arizona

Arizona to główny obszar działań Desert Rangers, w obrębie którego znajduje się m.in. ich siedziba główna. To tutaj spędzisz pierwszą połowę gry, której głównym celem będzie zamontowanie wzmacniaków (Repeater Units) na wieżach radiowych w Agrocentrum/Highpool i w Damoncie.

Zielone oznaczenia na mapie to pomniejsze lokacje w grze. Wszystkie pozostałe obszary to większe osady, których mapki i szczegółowe informacje o zadaniach w nich dostępnych znajdziesz w kolejnych rozdziałach. Jeśli zależy ci tylko na szybkim przejściu głównego wątku gry, nie musisz odwiedzać wszystkich miejsc - wizyty w Darwin, w Obozie Kolejarzy (Rail Nomad Camp) i częściowo w Więzieniu są całkowicie opcjonalne. Pamiętaj też, że Wasteland 2 gracz dysponuje wolną wolą i nawet głównego wątku możesz nie wykonywać, jeśli zwyczajnie nie chcesz, a w to miejsce możesz opowiedzieć się przeciwko Strażnikom (nie będziesz jednak wówczas mógł opuścić Arizony).

Podczas wędrówek po pustkowiu zawsze pamiętaj o uzupełnianiu wody. Warto odwiedzić też Tajemne Kapliczki (Shrine), które dają +1 punktów umiejętności. Pojawiają się na mapie po wykonaniu drobnych zadań (często nie zaliczanych do misji, a bardziej w formie "dobrych uczynków"). Bez takiej informacji nawet stając w miejscu, w którym znajdować się powinna kapliczka na mapie, nie będziesz mógł jej odwiedzić.