Dying Light 2: Czy warto pomóc Anderson? W mrok
Ta strona poradnika do Dying Light 2 wyjaśnia ważny wybór z głównego questu W mrok – czy pomóc Anderson
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie opis ważnego wyboru z głównego zadania W mrok. Dowiecie się jak wyglądają główne założenia i warianty wyboru odnośnie tego czy pomóc Anderson.
Kompletny opis przejścia głównego zadania W mrok znajdziecie w naszej solucji. Poniższy opis dotyczy wyłącznie ważnego wyboru.
- Ważny wybór w misji W mrok - pomóc Anderson czy kontynuować misję?
- Wariant 1 - Pomóż Anderson (Help Anderson)
- Wariant 2 - Dotarcie do kryjówki Hakona (Get to Hakon's hideout)
Ważny wybór w misji W mrok - pomóc Anderson czy kontynuować misję?

Gdy wyjdziecie z budynku, Aiden połączy się z Anderson przez krótkofalówkę. Kobieta utknęła w windzie w tunelu i sama nie da rady się stamtąd wydostać. W tym momencie będziecie musieli podjąć decyzję, która będzie miała wpływ na dalszy przebieg tego zadania.
- Pomogę Ci (I'll help you): Aiden zgadza się pomóc Anderson, co wiąże się z wykonaniem dodatkowego zadania w tej misji;
- Dziękuję za pomoc (Thank's for the help): Aiden nie pomoże Anderson, co wiąże się z natychmiastowym przejściem do etapu z dotarciem do kryjówki Hakona.
Wariant 1 - Pomóż Anderson (Help Anderson)
Udajcie się do obszaru oznaczonego na mapie świata. Waszym pierwszym zadaniem będzie opanowanie sytuacji na placu - musicie pozbyć się wszystkich przeciwników, bo inaczej nie będziecie mogli wejść w interakcję z generatorami. Wśród sporej grupy zwykłych zombie znajdzie się dwóch mocniejszych przeciwników, Goliathów.

Zwróćcie uwagę na czerwone butle z gazem, które zostały rozstawione w dwóch miejscach na placu - po prawej stronie, w miejscu widocznym na powyższym obrazku i z drugiej strony windy. Zwabcie przeciwników w tym kierunku, a następnie przy pomocy koktajlu mołotowa podpalcie butle, aby wywołać dużą eksplozję.
Uwaga! Włączenie generatorów zwabi na plac więcej przeciwników.

Pierwszy generator znajduje się na placu tuż obok windy - podejdźcie do niego i wejdźcie w interakcję z kablem leżącym na ziemi.

Drugi generator znajduje się za wysokim ogrodzeniem. Możecie się tam dostać po metalowym rusztowaniu.

Trzeci generator również znajduje się na placu, obok windy, w miejscu widocznym na powyższym obrazku.

Gdy wszystkie generatory zaczną działać, uruchomcie windę. Ze środka wyjdzie Anderson, niestety zdążyła się już przemienić.
Wariant 2 - Dotarcie do kryjówki Hakona (Get to Hakon's hideout)

Jeśli nie zdecydujecie się pomóc Anderson, ominie Was wykonania dodatkowej aktywności i walka ze sporą grupą zombie.
Kryjówka Hakona znajduje się na dachu w dzielnicy Quarry End.
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Ważne wybory
- Dying Light 2: Wszystkie ważne wybory
- Dying Light 2: Spotkanie z Aitorem czy Sophie? Nalot
- Dying Light 2: Walczyć czy negocjować z Jackiem i Joe? Wieża ciśnień
- Dying Light 2: Której frakcji przekazać wieżę? Wieża ciśnień
- Dying Light 2: Spełnić życzenie Alberto, czy iść do centrum? Rewolucja
- Dying Light 2: Czy warto pomóc Hakonowi? Rewolucja / W mrok
- Dying Light 2: Czy warto pomóc Anderson? W mrok
- Dying Light 2: Powiedzieć co stało się Aitorem czy skłamać? Nowy dom
- Dying Light 2: Pomóc Juanowi czy Mattowi? Witamy na pokładzie
- Dying Light 2: Przekazać kontrolę Juanowi czy Frankowi? Audycja
- Dying Light 2: Pomóc Frankowi czy ścigać pojazd? Przełom
- Dying Light 2: Zaufać Pułkownikowi czy Mattowi? Teraz albo nigdy
- Dying Light 2: Które zakończenie wybrać? X13
- Dying Light 2: Ważne wybory
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
