Dying Light 2: Muddy Grounds - mapa
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera mapę dzielnicy Muddy Grounds. Opisaliśmy jakie aktywności się tam znajdują, ile znajdziecie bezpiecznych stref i czy na tym terenie jest punkt szybkiej podróży.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 zamieściliśmy mapę dzielnicy Muddy Grounds. Dzięki temu dowiedzie się jakie aktywności znajdują się w tej części mapy, na jakim poziomie warto się tam wybrać oraz co można tam zdobyć.
- Podstawowe informacje
- Bezpieczne strefy
- Siedziby
- Osady Ocaleńców/SP
- Opuszczone sklepy
- Mroczne zaułki
- Konwoje ewakuacyjne
- Konwoje wojskowe
- Budynki kwarantanny GRE
- Anomalie GRE
- Wiatraki
- Obozy bandytów
- Zrzuty z powietrza
- Wieże ciśnień
- Stacje elektryczne
- Stacje metra
- Wieże radiowe
- Wyzwania parkourowe
- Wyzwania walki
Podstawowe informacje
- Muddy Grounds znajdziecie na drugiej części mapy. Do tego miejsca możecie dojść po ukończeniu misji fabularnej - Nowy dom;
- Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tej dzielnicy to 2-3;
- Do pozostałych dzielnic z drugiej części mapy można swobodnie przechodzić, bez żadnych ograniczeń;
- Do pierwszej części mapy możecie przenosić się korzystając z szybkiej podróży.
Bezpieczne strefy
W dzielnicy Muddy Grounds znajdziecie 1 bezpieczną strefę. W niej możecie swobodnie spędzić noc, przespać się bądź schować się przed zombie. W tym strefach często można znaleźć znajdźki.
Siedziby
Na tej części mapy nie ma siedziby. W siedzibach znajdują się wasi sojusznicy. Możecie tam spędzić czas, wykonywać misje fabularne oraz poboczne.
Osady Ocaleńców/SP
W dzielnicy Muddy Grounds natraficie na 3 osady. Odblokowujecie je wraz z przejmowaniem dzielnicy, np. odblokowując wiatraki bądź wykonując misje fabularne. Osady przynależą do frakcji, do której należy cała dzielnica. Ten wybór możecie podjąć przejmując wieże ciśnień i stacje elektryczne. W osadach znajdziecie postacie, która dadzą Wam misje poboczne.
Opuszczone sklepy
W tej części mapy znajdziecie 3 opuszczone sklepy. To miejsca, w których możecie znaleźć wiele przedmiotów do wytwarzania. Do tych miejsc najlepiej udawać się w nocy, gry najgroźniejsze zombie wyjdą na ulice.
Mroczne zaułki
W tej części mapy znajdziecie 2 mroczne zaułki. W tych miejscach zostało wiele przedmiotów wartościowych. To świetny sposób na wzbogacenie się. Do tych miejsc najlepiej udawać się w nocy, gry najgroźniejsze zombie wyjdą na ulice.
Konwoje ewakuacyjne
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Konwoje wojskowe
Konwoje ewakuacyjne to idealne miejsca do przeszukiwania, jeśli chcecie rozwijać swoją postać. Znajdziecie tam broń, ubiór oraz wihajstry. To pozwoli Wam sporo zaoszczędzić w sklepach. W dzielnicy Muddy Grounds znajdziecie 2 takie konwoje.
Budynki kwarantanny GRE
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Anomalie GRE
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wiatraki
W tej dzielnicy znajdziecie 1 wiatrak - Wiąz. Dokładny opis tego wiatraka znajdziecie na osobnej stronie poradnika.
Obozy bandytów
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Zrzuty z powietrza
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wieże ciśnień
Wieże ciśnień zmieniają podział miasta i dostarczają wodę. Dzięki ich aktywacji zdobędziecie nie tylko bezpieczną strefę, ale również ulepszenie od wybranej frakcji. W tej dzielnicy znajdziecie 1 tego typu lokację, w południowej części dzielnicy.
Stacje elektryczne
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Stacje metra
Stacja metra King William Bridge znajduje się w południowej części dzielnicy, zaraz obok opuszczonego sklepu.
Wieże radiowe
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wyzwania parkourowe
W dzielnicy Muddy Grounds natraficie na 4 wyzwania parkourowe:
- Próba nocnego biegacza 5 (Nightrunner Trial 5);
- Próba nocnego biegacza 6 (Nightrunner Trial 6);
- Próba nocnego biegacza 8 (Nightrunner Trial 8);
- Próba nocnego biegacza 9 (Nightrunner Trial 9).
Wyzwania walki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Sekrety i atlas
- Dying Light 2: Mapy
- Dying Light 2: Horseshoe - mapa
- Dying Light 2: Trinity - mapa
- Dying Light 2: Quarry End - mapa
- Dying Light 2: Houndfield - mapa
- Dying Light 2: Downtown - mapa
- Dying Light 2: Garrison - mapa
- Dying Light 2: New Dawn Park - mapa
- Dying Light 2: The Wharf - mapa
- Dying Light 2: Muddy Grounds - mapa
- Dying Light 2: Saint Paul Island - mapa
- Dying Light 2: Lower Dam Ayre - mapa
- Dying Light 2: Newfound Lost Lands - mapa
- Dying Light 2: Ziemia niczyja - mapa
- Dying Light 2: Mapy
- Dying Light 2: Sekrety i atlas
Komentarze czytelników
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Zobacz tutaj: https://www.reddit.com/r/dyinglight/comments/ssajif/inventory_full_bug_in_dying_light_2/ https://rootmygalaxy.net/fix-dying-light-2-inventory-full-when-its-not/ https://steamcommunity.com/app/534380/discussions/0/3186862565357097975/ https://gamefaqs.gamespot.com/boards/288759-dying-light-2-stay-human/79899015 https://www.youtube.com/watch?v=c09Zu6KYQr0
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
Nie widze kodu do wieży ciśnień na Horseshoe nie wiem czy ja poprostu nie moge go zauważyć albo go nie ma dodanego :/
Bug z save naprawiony musiałem zrobić nowego ale teraz mam drugi problem biegałem po mapce i kiedy wspinałem się po ścianie spadłem z niej i teram mój problem moje nogi zostały wbite w ziemię i nie można z niej wyjść podczas biegania wpadam pod tekstury blokuje się gdy spojrze w ziemię wiedzę jakieś kolorowe kwadraty i szybka podróż ani zabicie się i po jowne odrodzenie nie pomaga ma ktoś pomysł czego można jeszcze spróbować?
Grałem w DL2 przez okolo 30h na tym samym save w okolo 50/60FPS ale dzis po odpaleniu save mam maxymalnie 7FPS
stalo mi sie juz tak drugi raz dodam jeszcze ze jak zrobie nowego save jest wszystko oki i gra smiga w 50/60FPS
wie ktos moze czy da sie to jakos naprawic?
Po misji pobocznej Teraz Twój ruch kupiłem łuk na bazarze. Mając trzeci poziom (po co piszą że pierwszy łuk jest dużo później ?)
Witam .Może ktoś podpowie jak zmieniać strzały w łuku ,bo ni w ząb nie wiem jak ,cały czas ma podstawowe .
Mam problem bo od pewnego czasu po zdobyciu wieżowca VNC ceny u handlarzy gwałtownie spadły w sensie takim że jeżeli chce sprzedać złote rękawiczki to cena za nie jest 16
W dziale o typach potworów brakuje mi tych szybkich, które jakby pozostawiają za sobą świetlisty pył.
Mam pytanie w sprawie wiatraku o nazwie "cedr", w obszarze Saint Paul Island, nie mogę go odpalić, zabijam wszystkich regeneratów, odpalam generetor, potem platformę, która ma mi otworzyć przejście na gore, wchodzę na górę, ale nie wyświetla się żadna ikonka ze mogę odpalać wiatrak. Obszar już należy do Ocaleńców. Jestem już przy misji Przełom, więc raczej nie sądzę, że byłby to problem z brakiem postępu w grze. Czy mieliście taki problem, a jak tak, to jak sobie z nim radzić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
