Dying Light 2: Kryształowa biel (Crystal White) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera solucję zadania pobocznego Kryształowa biel (Crystal White).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie opis przejścia zadania pobocznego Kryształowa biel (Crystal White).
- Informacje ogólne
- Nagrody za ukończenie questu
- Zabij renegatów (Kill the Renegades)
- Znajdź syna chemika (Find the chamist's son)
Informacje ogólne


- Miejsce rozpoczęcia zadania: dach budynku w dzielnicy Garrison, od Pierrego
- Rekomendowana ranga postaci: 2
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 1500
- PD - parkour: 1500
- Wspomagacz regeneracji
- Waluta starego świata: 500
Zabij renegatów (Kill the Renegades)

Udajcie się do budynku militarnego w dzielnicy Muddy Grounds. Wejdźcie do środka, ukucnijcie i przejdźcie przez dziurę w ścianie do następnego pomieszczenia. Następnie przejdźcie przez drzwi po prawej stronie i zabijcie wszystkich przeciwników. Przeszukajcie teren i wróćcie przez drzwi na korytarz z windą.

Wejdźcie do szybu windy i spójrzcie w prawo, po tej stronie znajdować się będzie druga winda. Podskoczcie do góry i wejdźcie na wyższe piętro. Następnie odwróćcie się do tyłu i wejdźcie na ostatnie piętro po metalowej konstrukcji.

Ukucnijcie i przejdźcie pod deskami w drzwiach do kolejnego pokoju, w którym znajdować się będzie jeden z Renegatów. Przeskanujcie teren, aby zaznaczyć przeciwnika na czerwono, zgaście latarkę i wykonajcie na nim ciche zabójstwo.
Następny Renegat będzie chodził w sąsiednim pokoju. Podejdźcie do niego od tyłu i zabijcie go. Zeskoczcie w dół na niższe piętro i zabijcie pozostałych dwóch Renegatów.
Znajdź syna chemika (Find the chamist's son)

Gdy pozbędziecie się wszystkich przeciwników w budynku militarnym, otwórzcie drzwi do pokoju na najwyższym piętrze i porozmawiajcie z synem chemika. Gdy zjawi się Pierre możecie dokonać wyboru:
- Powiedzieć prawdę o tym, co zrobił jego syn;
- lub zachować prawdę dla siebie.
Niezależnie od Waszego wyboru, zadanie zakończy się tak samo.
0
- Dying Light 2 - poradnik do gry
- Dying Light 2: Opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania poboczne
- Dying Light 2: Przebłysk geniuszu - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Wszystko zostaje w rodzinie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Obnażona szyja - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Lekcja historii - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rybi mnich - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Usłane różami - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Istota przetrwania - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Na zdrowie - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Pierwszy biomarker - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Teraz twój ruch - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dobry samarytanin - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Aleja snajperów - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Swat - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Żywiciel rodziny - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Rodzina zastępcza (Foster Family) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Aitor - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Ptasie radio (Birdwatching) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Kryształowa biel (Crystal White) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Przykładny wnuczek (An Exemplary Grandson) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Z siostrą za pan brat (Sister Act) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Najczerwieńsza czerwień - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Dozgonne uczucie (Undying Affection) - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Renegaci - solucja, opis przejścia
- Dying Light 2: Zadania Klubu książki
- Dying Light 2: Zadania poboczne
- Dying Light 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
pieterkov Senator
Zamierzacie jeszcze kończyć ten poradnik czy olewacie grę i użytkowników portalu?
tr00y Pretorianin
U mnie opisywany problem pojawił się kilka dni temu i jak na razie nie chce sam zniknąć, tak jak jest tu napisane. Otrzymuję komunikaty o niewykorzystanych punktach umiejętności, ale gdy wchodzę w odpowiednie menu, by je wykorzystać - żadnych punktów nie ma.
MPK229 Legionista
Brakuje kilku graffiti w poradniku
1. Piekielne wrota - Houndfield
2. Memento Mori - Houndfield
3. Bad Wolf - Quarry End
4. Drzwi - Muddy Grounds
Może być tych brakujących. Chyba też nie widziałem Wyciek(k) w poradniku
myrazem96 Junior
A ja mam taki problem, że podczas ścigania snajpera (po tym jak Hakon został trafiony strzałą) zginąłem. I teraz jak chcę powtórzyć tę misję, to jej lokalizacja nie jest nigdzie zaznaczona (ani na mapie, ani na kompasie). A ja nie wiem gdzie to było.
leaven Konsul
Haha, muszę najpierw skończyć jedynkę a przeszedłem może z 5%.
tasman Junior
Może ktoś tu z zaglądajacych miał problem z pełnym ekwipunkiem na przedmioty fabularne? Gram już 3 raz na ng+ i dopiero teraz taki problem się zrobił, nie mogę podnieść kwiatów dla Ajtora, bo jest komunikat "pełny ekwipunek" a w ekwipunku nie mam nic...
Crugertime Junior
Pięknie ludzi robicie w ch..a płacisz za poradnik a pobierasz okrojoną wersję bez misji , sekretów , znajdziek , inhibitorów, dostajesz taki poradnik do gry którym możesz sobie ewentualnie dupe podetrzeć. Ostatni raz zapłaciłem za waszego "VIPA" i każdemu będę tego odradzał dziękuję nie pozdrawiam.
szunaj58 Junior
Zgadzam się w pełni. Nie mieliście odwagi napisać, że za cały poradnik trzeba zapłacić 3 razy !!! Wstyd !!!
user8838365940 Junior
Wszystkie kody:
Normalne:
8264
8163
2003
1829
5822
1191
0428
1256
Ciężkie:
75A-60C-67C-21A-53B
84B--55C
94D-63A-52A
47C-21A-70D-54C
Reszta kodów w dalszej aktualizacji :)
baltazar1908 Generał
co tu patrzeć jak to już skończone na dobre choć czasem walczę jeszcze z dlc, czekać the beast.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
